❤️ IKM uke 32 ❤️

Så dårlig! Jeg har alltid vært så fornøyd med makesure tidligere. Men takk for svar, da kan jeg stå trygt i konklusjonen min om at det bare er tullestreker.
Ja har heller ikke fått slike streker på makesure tidligere. Slitsomt, man begynner jo å håpe og lure selvom man innerst inne vet det ikke er noe :bag:

Hos meg slår digital ut ved svak strek på strimmel. Er ofte det jeg bruker for å skille skygge fra babystrek. Dette er fra denne runden, ser knapt strekene på testene:

Mine steker i dag var ikke så sterke, men den digitale slo ut likevel.
Jeg ble litt lei av å analysere stigningen, da jeg ble så usikker. Så tok den digitale litt fir å forsikre meg om at det var mer enn skygger.

I følge pakningsvedlegget har den en følsomhet på 25 i hcg nivå.

Både jeg og testene tuller denne PP-en. Jeg har tenkt jeg en mer dpo enn jeg er, appen sier jeg er 10 dpo i dag, ikke 11 :playful:

Og testene fortsetter å tulle. I går kveld så jeg "noe" på testen. I dag morres var testen negativ, og i kveld ser jeg "noe" igjen.

Konkluderer med at det bare er mye tull og ikke en faktisk babystrek.

Dette er da 10 dpo kveld.
Bare vært tull her også :(

Blenda test i dag, IKM i morgen. Så da mista jeg håpet for denne PP og det er bare å forberede seg på TR. :grumpy:

IMG_1749.jpeg

Skygge eller baby-strek? 10 dpo. Synes den øker litt dag for dag (og blir lettere å se med det blotte øyet). Fikk svak strek 10dpo sist. Kanskje kjemisk, men håper på økning :nailbiting:
790E0877-10D5-40C1-A4BF-9AE02F96E273.jpeg

Klarte ikke å la være disse spinndyre testene som jeg egentlig mener er bortkastede penger :whacky011 4+2 ifølge siste mens og 4+1 ifølge når jeg mener el må ha vert :)
Ca når kan man forvente 3+ da?

Vedlegg

• IMG_4179.jpeg
    IMG_4179.jpeg
    2 MB · Visninger: 34
Orker ikke meg selv..
Har nok klær fra før, så står ikke på det, meeen så dette søte settet på h&m og klarte ikke å la være! :oops: Alt for tidlig, I know, men var utsolgt på nett og jeg fant det i butikk da vi var der, så jeg kunne jo ikke vente:dead:Vis vedlegget 441252Vis vedlegget 441253
Herregud, så fint :love017
Hadde det vært meg hadde jeg gjort akkurat det samme (og gjemt det vekk i skapet så mannen ikke fant det før maaaaaaaaange uker senere :laughing021)

Herregud, så fint :love017
Hadde det vært meg hadde jeg gjort akkurat det samme (og gjemt det vekk i skapet så mannen ikke fant det før maaaaaaaaange uker senere :laughing021)
Haha ja er det jeg skal også! Opp på loftet og putte det i babklæreska slik at det kan tas fram om maaaange uker! Haha! Han tror garantert at det er etter en av de andre barna da :p
Føler meg stygg, men han ville tenkt jeg var sprø:dead:

Back
Topp