❤️ IKM uke 32 ❤️

Dere... Det her nå da være en liten strek???
 

Vedlegg

  • PXL_20240802_123759959.MP.jpg
    PXL_20240802_123759959.MP.jpg
    3,2 MB · Visninger: 54
9 dpo med babyplan tidligtest. Ser dere det samme som meg?! Muligens ikke, da jeg ikke får det fram på bildet slik jeg ser det irl..
Har testa 6, 7 og 8(!!) dpo også, haha! Men da har det vert helt blenda! Utenom den antydningen jeg vet jeg hr innbilt meg bare jeg har stirret hardt og lenge nok.. men i dag ser jeg faktisk noe?!Vis vedlegget 440777Vis vedlegget 440778
Dette er strek ❤️
 
Dette er såå vilt!! Var ikke egentlig skikkelig prøvere denne mnd, og har akkurat fått med mannen på å prøve på en til. Kjedelig for han om han gikk glipp av hele prøvinga da! Haha :p
Jeg tør ikke settes på gravid før jeg har dobbel, trippelt og kanskje firpeltsjekka det med flere tester:p

Alltid hørt morgenurin er best, så en ny en i kveld er vel kanskje bortkasta? Vil ikke evt være stigning før imorgen tidlig? :)
 
Dette er såå vilt!! Var ikke egentlig skikkelig prøvere denne mnd, og har akkurat fått med mannen på å prøve på en til. Kjedelig for han om han gikk glipp av hele prøvinga da! Haha :p
Jeg tør ikke settes på gravid før jeg har dobbel, trippelt og kanskje firpeltsjekka det med flere tester:p

Alltid hørt morgenurin er best, så en ny en i kveld er vel kanskje bortkasta? Vil ikke evt være stigning før imorgen tidlig? :)
Jeg har alltid fått sterkere på kveld enn morgen ☺️
 
Dette er såå vilt!! Var ikke egentlig skikkelig prøvere denne mnd, og har akkurat fått med mannen på å prøve på en til. Kjedelig for han om han gikk glipp av hele prøvinga da! Haha :p
Jeg tør ikke settes på gravid før jeg har dobbel, trippelt og kanskje firpeltsjekka det med flere tester:p

Alltid hørt morgenurin er best, så en ny en i kveld er vel kanskje bortkasta? Vil ikke evt være stigning før imorgen tidlig? :)
Mine er svakest på morgen urin, sterkere på andre urinen ☺️
 
Å? Rart at det sies man skal teste på morgenurin om det er slik :)
Det er vel fordi morgenurin er mest konsentrert og man ikke har tisset på mange mange timer. Men jeg får alltid svakest på morgenurin også sterkere neste gang jeg tisser igjen. Har ingen ide om hvorfor, men det har vært sånn gjennom flere graviditeter, både vellykket og mislykkede.
 
Drøye 3 timer siden forrige tissetur. Føler ikke den er mye sterkere, men gjerne litt? Den er i alle fall ikke borte..

Vet ikke om jeg tør å settes på gravid enda, hva tenker dere? :) I tilfelle bare 3+2 ifølge el, eller 3+3 om jeg går etter første dag i siste mens.
IMG_4033.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_4037.jpeg
    IMG_4037.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 18
Back
Topp