❤️ IKM uke 32 ❤️

Leste forresten en «diskusjon» om skyggestreker ett sted for litt siden og da var teorien at alle har naturlig og forventet en variasjon på 0-5 mlu hcg i kroppen uten å være gravid også, så at noen tester da klarer å fange opp dette. Jeg aner ikke om dette stemmer, men jeg opplever litt skygger av og til.
Husker det ble diskuterte i en IKM-gruppe jeg var i for en stund siden. Men da ble det nevnt at hcg hos ikke-gravide øker med alder, men har ikke faktasjekket det :joyful:
 
Gud gi meg styrke :arghh:
5 dpo og lysten til å teste er vanskelig å motstå.
Er jo helt bortkastet å starte testing så tidlig.

Har nå også fått mye mer utflod enn jeg vanligvis har på dette tidspunktet i syklusen.
Dette er altså så nervepirrende :nailbiting:
Blir utrolig skuffet om TR dukker opp :sad010
Akkurat samme her:bookworm: Tenkte å starte 6dpo selv om jeg vet at det er altfor tidlig, så tenker hjernen min: hva hvis eggløsning egentlig var litt tidligere osvosv, man bli litt gal ja…:dead:
 
Akkurat samme her:bookworm: Tenkte å starte 6dpo selv om jeg vet at det er altfor tidlig, så tenker hjernen min: hva hvis eggløsning egentlig var litt tidligere osvosv, man bli litt gal ja…:dead:
Jepp, det var ett av argumentene mine også for å argumentere for å teste i løpet av de neste to dagene :laughing021

Vi er altså helt håpløse :hilarious:
 
Akkurat samme her:bookworm: Tenkte å starte 6dpo selv om jeg vet at det er altfor tidlig, så tenker hjernen min: hva hvis eggløsning egentlig var litt tidligere osvosv, man bli litt gal ja…:dead:
Meg og. Har allerede testet 4 ganger, er på 6DPO :banghead: jeg veeeet jo det er unødvendig og tullete, men jeg klarer ikke la være :laughing002
 
Er det flere som har sykt ømme pupper i DPO land? Tør liksom ikke tenke det er symptom, da det er så tidlig ennå. Men gubben kan jo nesten ikke ta på de :laughing002 stakkar :laughing002:laughing002:laughing002
 
Jeg klarte faktisk å la være å teste i dag når jeg sto opp nå, er 8 eller eventuelt om eggløsning kom litt før så 9. Tror jeg skal prøve vente til i kveld, tror det er fordi det er så mye mer skummelt å teste i dag.. de andre dagene er er det liksom «safe» enda å få neg test for da er det uansett forventet.. men nå går jeg inn i de dagene hvor skuffelsen begynner å komme når negativ test viser… tror jeg prøver å skjerme meg litt :/ er selvfølgelig alene med ungene i helgen og så håper ikke humøret mitt blir helt mega kjipt…
 
Jeg klarte faktisk å la være å teste i dag når jeg sto opp nå, er 8 eller eventuelt om eggløsning kom litt før så 9. Tror jeg skal prøve vente til i kveld, tror det er fordi det er så mye mer skummelt å teste i dag.. de andre dagene er er det liksom «safe» enda å få neg test for da er det uansett forventet.. men nå går jeg inn i de dagene hvor skuffelsen begynner å komme når negativ test viser… tror jeg prøver å skjerme meg litt :/ er selvfølgelig alene med ungene i helgen og så håper ikke humøret mitt blir helt mega kjipt…
Har forresten også mista helt troen… ingen murring eller ømme pupper eller noe :( Hadde jo egentlig fått opp håpet siden det var så mye murringer på 4-5-6 men nå er det ingen og ganske sikker på at dette har vært alltid forbundet med graviditet hos meg :(
 
:dead:Er det flere som har sykt ømme pupper i DPO land? Tør liksom ikke tenke det er symptom, da det er så tidlig ennå. Men gubben kan jo nesten ikke ta på de :laughing002 stakkar :laughing002:laughing002:laughing002
Jeg har veldig øm høyrepupp :hilarious: Håper det ikke feiler venstrepuppen noe :pompus:

Men hadde øm høyrepupp i forrige PP også, og da var jeg ikke gravid :dead:
 
Måtte bla meg tilbake i bildene mine for å se.
Det var babyplan tidlig test.
Oki, da får jeg holde meg til 9dpo som planlagt :hilarious: Har bare vanligtester. Sist graviditet testa jeg svakt positivt på tidligtest morningen 10dpo mens vanlig-testen var negativ. Da ble vanlig-testen først svakt positiv på kvelden :happy:
 
Mulig jeg innbiller meg det, men tror muligens luktesansen min er noe forsterket. Gikk gjennom kirkeparken på vei til jobb og på ett bestemt sted ble det en sånn intens skit lukt (sannsynligvis skit fra duene). Kjente akkurat det samme i går. Går forbi akkurat det punktet hver dag til og fra jobb og har ikke lagt merke til det tidligere. Og når jeg gikk forbi kaffekanna hvor kaffen stod og traktet luktet det veldig intenst kaffe (drikker ikke kaffe selv)… men klarer ikke huske om lukta bruker være så sterk til vanlig.

I mårrest leste jeg også en artikkel på VG om utvekslingen av noen av de fangene som har sittet fengslet i USA og begynte å gråte av det. Til vanlig begynner ikke tårene å trille av sånt.
6 dpo i dag og burde i det minste holde meg til søndag (8 dpo) med testing, men viljestyrken begynner å bli ganske tynnslitt :nailbiting:
 
Last edited:
9 dpo med babyplan tidligtest. Ser dere det samme som meg?! Muligens ikke, da jeg ikke får det fram på bildet slik jeg ser det irl..
Har testa 6, 7 og 8(!!) dpo også, haha! Men da har det vert helt blenda! Utenom den antydningen jeg vet jeg hr innbilt meg bare jeg har stirret hardt og lenge nok.. men i dag ser jeg faktisk noe?!
IMG_3963.jpeg
IMG_3964.jpeg
 
Last edited:
Back
Topp