❤️ IKM uke 32 ❤️

Gir opp meg selv snart :wacky: :hilarious: Kom hjem fra jobb og plutselig bare måtte jeg teste likevel… 6 eller 7 dpo liksom :wacky: selvfølgelig helt blank, ingen skyggestrek å spekulere i en gang! Men, syntes urin luktet pittelitt søtt? Googler selvfølgelig og leser det KAN være ett symptom… hoho
haha, herlig!
 
Hos meg lagde den krøll i to mnd, først en 10 dager enger syklus enn vanlig med to tydelige forsøk på el slipp uten resultat, så bortfallsblødning og så en ultrakort syklus på 17 dager totalt før det kom en normal syklus igjen med litt senere el bare. Ble da også gravid den syklusen men endte i ma. så her ble det mye tull. Men tror ikke det er mest vanlig altså, føler de fleste skriver at det forskyver det 2-7 dager ❤️
Jeg skjønner ingenting og hele denne syklusen har jeg hatt murringer i livmoren hele tiden. Føler det er noe som ikke stemmer, men alt det jo bra ut på UL. Bortsett fra at EL var mye tidligere enn ellers.. har gått på progesteron denne runden da, aner ikke om det kan ha noe å si…
 
Jeg har drømt mye rart i det siste. Og da mener jeg RART! Kjæresten drømte at vi skulle få jente. Pleier vanligvis ikke å legge så mye vekt på drømmer, men denne gangen tror jeg det stemmer. Tok en test nå, og her må det da vel være en strek? Fortsatt svak, så skal prøve igjen, men fikk opp håpet litt nå
 

Vedlegg

  • IMG_9590.jpeg
    IMG_9590.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 6
Jeg skjønner ingenting og hele denne syklusen har jeg hatt murringer i livmoren hele tiden. Føler det er noe som ikke stemmer, men alt det jo bra ut på UL. Bortsett fra at EL var mye tidligere enn ellers.. har gått på progesteron denne runden da, aner ikke om det kan ha noe å si…
Mente prednisolon!
 
Jeg har drømt mye rart i det siste. Og da mener jeg RART! Kjæresten drømte at vi skulle få jente. Pleier vanligvis ikke å legge så mye vekt på drømmer, men denne gangen tror jeg det stemmer. Tok en test nå, og her må det da vel være en strek? Fortsatt svak, så skal prøve igjen, men fikk opp håpet litt nå
Oi!! Strek ja!! Hvilken dpo?
 
Jeg har drømt mye rart i det siste. Og da mener jeg RART! Kjæresten drømte at vi skulle få jente. Pleier vanligvis ikke å legge så mye vekt på drømmer, men denne gangen tror jeg det stemmer. Tok en test nå, og her må det da vel være en strek? Fortsatt svak, så skal prøve igjen, men fikk opp håpet litt nå
Oioi, der er det jo skikkelig strek! :smiley-bounce016


Er det tidlig eller vanlig? :happy:
 
Jeg har drømt mye rart i det siste. Og da mener jeg RART! Kjæresten drømte at vi skulle få jente. Pleier vanligvis ikke å legge så mye vekt på drømmer, men denne gangen tror jeg det stemmer. Tok en test nå, og her må det da vel være en strek? Fortsatt svak, så skal prøve igjen, men fikk opp håpet litt nå
Definitivt strek der! :Heartred
 
Back
Topp