Førstegangsmamma2025
Flørter med forumet
Ser ut som det begynner å nærme seg EL her også, en god økning hvertfall. Men jeg er på cd 18, blir sikkert cd19/20 før den blir positiv. Er det normalt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva som er normalt er vanskelig å svare på. Hva er normalen for deg?Ser ut som det begynner å nærme seg EL her også, en god økning hvertfall. Men jeg er på cd 18, blir sikkert cd19/20 før den blir positiv. Er det normalt?
Jeg sluttet på p piller for tre måneder siden, så er fortsatt ikke helt kjent med syklusen… sist syklus varte i 35 dager..Hva som er normalt er vanskelig å svare på. Hva er normalen for deg?
For meg pleier EL å være på ca. CD14. Denne PP ca. CD33. Ville sagt at for meg så er denne syklusen unormalt lang og EL kom unormalt sent.
Så bra!Klarte ikke la være å teste en gang til i dag
Vis vedlegget 440412
Kjempefornøyd med at den fortsetter å stige. Regner med toppen nås i morgen eller søndag, så EL blir vel da en gang mellom søndag - tirsdag.
Vi har hvertfall intensivert aksjelegginga her Skal hvertfall ikke stå på dårlig innsats på det området
Nei det velger du selv, bli gjerne medLurer på om jeg kanskje hører til her istedenfor uke 33. Er det noe i veien å være med på begge?
Da hadde jeg bare sett det an etterhvert som en blir mer kjent med egen kropp og syklus. CD 18-19 er absolutt ikke til å bli skremt for tenker jegJeg sluttet på p piller for tre måneder siden, så er fortsatt ikke helt kjent med syklusen… sist syklus varte i 35 dager..
Okei takk for svarDa hadde jeg bare sett det an etterhvert som en blir mer kjent med egen kropp og syklus. CD 18-19 er absolutt ikke til å bli skremt for tenker jeg
Blir nok å teste to (kansje 3 ganger avhengig av når på dagen første test blir) ganger for dagen nå frem til de blir svakere igjen.Så bra!
Hvor ofte tester du nå da?
Du er hjertelig velkommen herLurer på om jeg kanskje hører til her istedenfor uke 33. Er det noe i veien å være med på begge?
Da er du også ført opp på listaMaja82 - 41 - B2 - PP3 - EL 27/28 - fryseforsøk - 2/8, IKM 11/8.
Den ser positiv ut, jaWiii eggløsning! Alle disse er tatt i dag (siste nå ikveld), hva tror dere, er den positiv? (Har aldri fått positivt El test før…)
Gøy! Nå fikk jeg skikkelig troa igjen, jeg som trodde jeg ikke fikk EL, har visst bare sen EL.. Ser ut til at jeg har vært bortreist under EL de to tidligere PP.Den ser positiv ut, ja
Tror jeg må ta en til i kveld
Hohoi den var sterkVeldig glad jeg tok en 3. test i dag … ellers er det mulig jeg hadde gått glipp av peak’en
Vis vedlegget 440429
Vis vedlegget 440430
Hvis testen igjen er svakere i morgen tidlig er vel EL i morgen eller søndag…
Åhhh, nå ble jeg gira
Såååå fin sterk strek! Ja, har forstått det sånn jeg og, at da er EL dagen, evt. To dager etter peak Spennende!Veldig glad jeg tok en 3. test i dag … ellers er det mulig jeg hadde gått glipp av peak’en
Vis vedlegget 440429
Vis vedlegget 440430
Hvis testen igjen er svakere i morgen tidlig er vel EL i morgen eller søndag…
Åhhh, nå ble jeg gira
Hohoi den var sterk
Ja, trodde virkelig ikke den skulle øke såpass mye. Har brukt å ha en forholdsvis «sakte» og gradvis stigning på EL testene.Såååå fin sterk strek! Ja, har forstått det sånn jeg og, at da er EL dagen, evt. To dager etter peak Spennende!