❤️ IKM uke 32 ❤️

Ser ut som det begynner å nærme seg EL her også, en god økning hvertfall. Men jeg er på cd 18, blir sikkert cd19/20 før den blir positiv. Er det normalt?
Hva som er normalt er vanskelig å svare på. Hva er normalen for deg?

For meg pleier EL å være på ca. CD14. Denne PP ca. CD33. Ville sagt at for meg så er denne syklusen unormalt lang og EL kom unormalt sent.

Klarte ikke la være å teste en gang til i dag :shy:
IMG_1334.jpeg

Kjempefornøyd med at den fortsetter å stige. Regner med toppen nås i morgen eller søndag, så EL blir vel da en gang mellom søndag - tirsdag.
Vi har hvertfall intensivert aksjelegginga her ;) Skal hvertfall ikke stå på dårlig innsats på det området :dance011

Hva som er normalt er vanskelig å svare på. Hva er normalen for deg?

For meg pleier EL å være på ca. CD14. Denne PP ca. CD33. Ville sagt at for meg så er denne syklusen unormalt lang og EL kom unormalt sent.
Jeg sluttet på p piller for tre måneder siden, så er fortsatt ikke helt kjent med syklusen… sist syklus varte i 35 dager..

Jeg sluttet på p piller for tre måneder siden, så er fortsatt ikke helt kjent med syklusen… sist syklus varte i 35 dager..
Da hadde jeg bare sett det an etterhvert som en blir mer kjent med egen kropp og syklus. CD 18-19 er absolutt ikke til å bli skremt for tenker jeg

Så bra!
Hvor ofte tester du nå da?
Blir nok å teste to (kansje 3 ganger avhengig av når på dagen første test blir) ganger for dagen nå frem til de blir svakere igjen.
Ble så ivrig i dag når jeg så testen var relativt sterk så ville forsikre meg om at den ikke var på vei ned igjen :happy:

Lurer på om jeg kanskje hører til her istedenfor uke 33. Er det noe i veien å være med på begge?
Du er hjertelig velkommen her :smiley-angelic003
Hvis du fører opp denne inforn kan jeg føre deg opp på lista/oversikten (såfremst du ønsker det):

Brukernavn - alder - barn du prøver på - PP (prøveperiode du er inne i nå) - EL dato - IKM dato

Rar syklus denne mnd, var på UL i dag for å sjekke folikkel. Skal sette ovitrielle og så fryseegg 1 uke etter. Vanligvis setter jeg sprøyte på dag 11 og da er folikkel 15/16, er på syklusdag 11 u dag og folikkel var 23? Fikk også maksimalt på clearblue digital på klinikken. Satt ovitrielle i kveld og innsett er på fredag. Kan ikke skjønne annet enn at jeg har kommet for langt i syklus, men selv etter 3 runder med lege så stod hun på sitt. Noen tanker?

Hohoi den var sterk :cool:
Såååå fin sterk strek! Ja, har forstått det sånn jeg og, at da er EL dagen, evt. To dager etter peak Spennende!
Ja, trodde virkelig ikke den skulle øke såpass mye. Har brukt å ha en forholdsvis «sakte» og gradvis stigning på EL testene.

Ja, etter peak er vel EL innen 48 timer etterpå. Ikke så veldig lenge til jeg også er i dpo land nå :excited001

Back
Topp