✫ ~ Eggløsningstestene våre i februar 2017 ~ ✫

Mine 5 siste dager - idag var den svakere selv om de andre ikke har vært positive enda. Betyr det at jeg har EL idag?? Det er sååå typisk! Er borte i helgen og ikke hjemme før i morgen. La inn aksjer onsdag kveld, men det blir jo for lenge siden.. i morgen kveld blir vel for sent?
 
Mine 5 siste dager - idag var den svakere selv om de andre ikke har vært positive enda. Betyr det at jeg har EL idag?? Det er sååå typisk! Er borte i helgen og ikke hjemme før i morgen. La inn aksjer onsdag kveld, men det blir jo for lenge siden.. i morgen kveld blir vel for sent?

d15df55e0b2757017b2312c31b4269ae.jpg


Glemte å legge ved bilde
 
Tullete tester igår. Tok ny idag og den var kjempepositiv :) så da har ikke EL vært enda.
IMG_5147.JPG
 
dafe5d1052fc2265accd498438669eb3.jpg

Fikk denne nå. Ca 3-4 timer siden jeg tisset. Har egget sluppet i løpet av dagen da?
 
Hvilken CD er du på? Er de tatt til samme tid på døgnet og på like konsentrert urin?

Aner ikke hva CD er og testen ble tatt på urin som var ganske utvannet (drukket mye). Men tok en i ettermiddag og den var som de andre. Blir ikke klok på dette
 
Igår hadde jeg min andre dag med positiv test, nærmer seg el bare tempen kunne vært enig med testene... :wacky:
IMG_5184.JPG
 
Skjønner ikke hvorfor testen blir alltid så sterk rett etter tidsfristen?
b83aaebd08e9149f3b61ce1957bfb8c3.jpg
 
Skjønner ikke hvorfor testen blir alltid så sterk rett etter tidsfristen?
b83aaebd08e9149f3b61ce1957bfb8c3.jpg
Mine blir også litt sterkere etter tidsfristen, tar litt tid før det kommer strek også av og til. Men denne er negativ :)
 
df9b27b621f0d61d9b1959bed6cf1635.jpg

Denne gangen har det jammen gått med mange tester! Jeg fikk EL-slim allerede på cd9, så begynte å teste da, men EL kom ikke før cd17! Første gang jeg har opplevd at EL skjer samme dag som positiv test, men jeg har hatt tydelig tempstigning etterpå, så det stemmer nok. (Testet tidlig ettermiddag, og EL kan jo ha skjedd sent på kvelden/natten, så det kan ha vært mange timer i mellom.)
 
Back
Topp