Hadde du ikke negativ på lørdag også? Hvordan var testen igår da? som regel når den blir negativ har du EL.Yes! Så tror dere el var i går da? Eller i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde du ikke negativ på lørdag også? Hvordan var testen igår da? som regel når den blir negativ har du EL.Yes! Så tror dere el var i går da? Eller i dag?
Hadde du ikke negativ på lørdag også? Hvordan var testen igår da? som regel når den blir negativ har du EL.
Den strimmeltesten er jo så positiv som det går an å bliDagens test Det er vel ingen tvil eller hva tenker dere? En viss tidsforskjell på disse testene da og jeg er ingen god strimmel tester enda, fikk de i posten i dag så måtte bare prøve
Jeg har aldri hengt meg opp i tidsfristen på EL-tester, de blir ofte sterkere etter fristen og de stemmer likevel. Så hvis den i dag er negativ når den har tørket litt mer så vil jeg si EL er i dag men vil fortsatt ha testet i morgen også bare for å være sikker.Gårsdagens test
Dagens test
El i dag da? Mye tull med kroppen min virker det som
Den er fortsatt positiv jaHar jeg fortsatt positiv test? Trenger litt hjelp å tolke denne jenter, den ene streken er litt svakere enn i går, men ellers ser ingen forskjell[emoji23]
Har jeg fortsatt positiv test? Trenger litt hjelp å tolke denne jenter, den ene streken er litt svakere enn i går, men ellers ser ingen forskjell[emoji23]
Litt usikker... ikke langt unna hvertfall.Er den positiv i dag?
Tror kanskje den blir positiv imorgen
Er det normalt at strekene blir sterkere igjen?[emoji12] Trodde det skulle bli mindre etterhvert, eller er det kroppen som er helt på tur?[emoji848][emoji23] Testet med for liten tidsintervall kanskje?[emoji4]
At du har svakere streker om morgenen enn om ettermiddagen/kvelden er helt etter boka, LH øker utover dagen. Det er derfor det anbefales å teste om ettermiddagen og ikke morgenen, man kan risikere å ikke få positive i det hele tatt dersom man kun tester om morgenen.Er det normalt at strekene blir sterkere igjen?[emoji12] Trodde det skulle bli mindre etterhvert, eller er det kroppen som er helt på tur?[emoji848][emoji23] Testet med for liten tidsintervall kanskje?[emoji4]
Her er mine tester i løpet av 8 dager... er dette normalt?
Betyr dette at egget har blitt sluppet? Vis vedlegget 219005Vis vedlegget 219006