✫ ~ Eggløsningstestene våre i februar 2017 ~ ✫

Yes! Så tror dere el var i går da? Eller i dag?
Hadde du ikke negativ på lørdag også? Hvordan var testen igår da? som regel når den blir negativ har du EL.
 
Hadde du ikke negativ på lørdag også? Hvordan var testen igår da? som regel når den blir negativ har du EL.

På lørdag var den sterkest. Så vil tro den var positiv da, men svakere seinere på dagen. Vet ikke om det hadde med urinen å gjøre. 1dpo i dag da?
 
Dagens test:p Det er vel ingen tvil eller hva tenker dere? En viss tidsforskjell på disse testene da og jeg er ingen god strimmel tester enda, fikk de i posten i dag så måtte bare prøve:)
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    41,1 KB · Visninger: 71
Last edited:
Dagens test:p Det er vel ingen tvil eller hva tenker dere? En viss tidsforskjell på disse testene da og jeg er ingen god strimmel tester enda, fikk de i posten i dag så måtte bare prøve:)
Den strimmeltesten er jo så positiv som det går an å bli ;)
 
Gårsdagens test
7ad7ce47eae51efd8ce16c96bdc1fef9.jpg

Dagens test
6774a266c7b91afbfcd72c4baa7f794e.jpg

El i dag da? Mye tull med kroppen min virker det som :p
 
Gårsdagens test
7ad7ce47eae51efd8ce16c96bdc1fef9.jpg

Dagens test
6774a266c7b91afbfcd72c4baa7f794e.jpg

El i dag da? Mye tull med kroppen min virker det som :p
Jeg har aldri hengt meg opp i tidsfristen på EL-tester, de blir ofte sterkere etter fristen og de stemmer likevel. Så hvis den i dag er negativ når den har tørket litt mer så vil jeg si EL er i dag :) men vil fortsatt ha testet i morgen også bare for å være sikker.
 
Har jeg fortsatt positiv test? Trenger litt hjelp å tolke denne jenter, den ene streken er litt svakere enn i går, men ellers ser ingen forskjell[emoji23]
1f906f124fe18f822495337842ab90c1.jpg
 
Har jeg fortsatt positiv test? Trenger litt hjelp å tolke denne jenter, den ene streken er litt svakere enn i går, men ellers ser ingen forskjell[emoji23]
1f906f124fe18f822495337842ab90c1.jpg
Den er fortsatt positiv ja :)
 
Er den positiv i dag?
Tror kanskje den blir positiv imorgen:confused:
 

Vedlegg

  • feb2017.jpg
    feb2017.jpg
    47,7 KB · Visninger: 53
Er det normalt at strekene blir sterkere igjen?[emoji12] Trodde det skulle bli mindre etterhvert, eller er det kroppen som er helt på tur?[emoji848][emoji23] Testet med for liten tidsintervall kanskje?[emoji4]
e80181ae6ef315c58a2a66faedf131bf.jpg
 
Er det normalt at strekene blir sterkere igjen?[emoji12] Trodde det skulle bli mindre etterhvert, eller er det kroppen som er helt på tur?[emoji848][emoji23] Testet med for liten tidsintervall kanskje?[emoji4]
e80181ae6ef315c58a2a66faedf131bf.jpg

Opplevd det samme selv. :p tror kroppen min er på bærtur da siden den var sterk på lørdag, så svakere og så sterk igjen i går :p
 
Er det normalt at strekene blir sterkere igjen?[emoji12] Trodde det skulle bli mindre etterhvert, eller er det kroppen som er helt på tur?[emoji848][emoji23] Testet med for liten tidsintervall kanskje?[emoji4]
e80181ae6ef315c58a2a66faedf131bf.jpg
At du har svakere streker om morgenen enn om ettermiddagen/kvelden er helt etter boka, LH øker utover dagen. Det er derfor det anbefales å teste om ettermiddagen og ikke morgenen, man kan risikere å ikke få positive i det hele tatt dersom man kun tester om morgenen.
 
IMG_2850.JPG
Heisann.
Har hatt høy fertilitet på CBD fra nå mandag og idag. El.smertene nå fra i formiddag har vært på grensen til for mye. Må ha varmepkn og sm.stillende. Går helt fjernt pga smerter i korsrygg og mage. Pleier å kjenne mine el.smerter godt.

Siden jeg ikke har fått første mens etter MA, så er jeg usikker på om testingen blir riktig. Fikk neg GT sist fredag og neg CBD lør og søn.
Kommer til å forts teste litt til. Kanskje jeg burde teste ikveld?

Legger ved ett bilde av tre tester. Øverste er igår, midten idag tidlig og nederst nå nylig.
 
Back
Topp