Betyr dette at egget har blitt sluppet? Vis vedlegget 219005Vis vedlegget 219006
Det ser sånn ut, men det vet man jo aldri sikkert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Betyr dette at egget har blitt sluppet? Vis vedlegget 219005Vis vedlegget 219006
Isåfall har jeg hatt hvertfall 20 positive tester denne syklusen.. :/
Nærmer seg
Herlighet så spennende da[emoji6]
Oppdaget el-slim igår, så tenkte jeg fikk begynne på testingen idag. Jaggu sterk til å bare være på cd8 idag! Kanskje d vanker tidlig el denne syklusen [emoji3]
Oppdaget el-slim igår, så tenkte jeg fikk begynne på testingen idag. Jaggu sterk til å bare være på cd8 idag! Kanskje d vanker tidlig el denne syklusen [emoji3]
Ja syns det! Ikke heng deg opp i tidsfristen på el-tester (min erfaring tilsier at det ikke spiller noen rolle).
Ligger en dag foran deg, og føler vi har like sterke tester. Håper egget slipper snart slik at vi kan starte nedtelling til g-tester
Slik jeg har forstått det skal Teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstrekenVil dette si at EL er på vei? En veldig svak strek. Er bare 10 dager siden mensen. Første gang jeg bruke EL tester å kan veldig lite om det
Slik jeg har forstått det skal Teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken
Lykke til i denne ppOkei, takk for svar