Jeg vil si den er positiv ja, for streken er sterkere enn kontrollstreken
Bruker CBFM, hadde første dag med høy i dag. Tok likevel en strimmel i kveld. Er denne positiv? [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker CBFM, hadde første dag med høy i dag. Tok likevel en strimmel i kveld. Er denne positiv? [emoji3]
Lykke tilHurra! Da er det EL i morgen [emoji322]
Det er de ingen tvil på disseSyns dem 4 siste ser positive ut jeg ? Skal ta en ny ikveld..
Men er det vanlig å ha så mange dager positive el. Tester etterhverandre? Jeg er ikke så god på dette jegDet er de ingen tvil på disse
Jeg bruker å ha to dager. Litt usikker på om det er vanlig med fire da. De fleste har en-to men det finnes jo sikkert flere som har flere dager enn det.Men er det vanlig å ha så mange dager positive el. Tester etterhverandre? Jeg er ikke så god på dette jeg
Skal ta en ny ikveld, satse på at den blir negativ takk for svarJeg bruker å ha to dager. Litt usikker på om det er vanlig med fire da. De fleste har en-to men det finnes jo sikkert flere som har flere dager enn det.
Jeg tror eggløsning har vært men skal ikke si for sikkertHjelp! Jeg skjønner ikke hvor det blir av eggløsninga mi?
Vet man ikke skal se på testen etter tisdfristen men flere tar jo vare på dem for å sammenligne. Hva tror dere? Hvor blir det av egget mitt???
Vis vedlegget 219620
Nærmer seg
Nærmer seg
Vi har forresten fått ny tråd for EL tester for mars
http://forum.babyverden.no/threads/❤-eggløsningstestene-våre-mars-2017-❤.1872032/
Hvor i syklusen er du? Er det første dag med høy?Jeg spør her i tilfelle jeg kan få svar raskt nok ;P
Jeg hadde mer eller mindre svake streker for LH måling (førstegangsbruker av cb fertilitetstest), men idag fikk jeg høy samtidig som testen var blank der streken for LH skulle være (Noe sterkere overigår, litt svakere igår og idag helt blankt der LH- streken skulle vært). Betyr det at jeg har el idag?
Eller er det over allerede?