~❤ Eggløsningstestene våre Mars 2017 ❤~

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Her kan vi legge ut våre eggløsningstester :)
 
Last edited:
eae36ffa000700c2aa7c96565e3f10b3.jpg


Våknet til denne i dag :) negativ i går. Men visste vel egentlig at den ville bli positiv i dag. For det kjenner jeg veldig godt på kroppen :)
 
eae36ffa000700c2aa7c96565e3f10b3.jpg


Våknet til denne i dag :) negativ i går. Men visste vel egentlig at den ville bli positiv i dag. For det kjenner jeg veldig godt på kroppen :)
Fine positive tester :) Så heldig du er da som kjenner at EL nærmer seg så godt på kroppen.
 
Fine positive tester :) Så heldig du er da som kjenner at EL nærmer seg så godt på kroppen.

Hehe. Veldig greit å kunne kjenne når el er. Men ikke i den grad jeg gjør. Om jeg kunne hadde jeg gått naken under el for å ha trusen eller bukse på under el er skikkelig ubehagelig. For jeg er så øm. Sexen er et reint smerte helvete og jeg er kvalmere under el enn jeg har vært i mine tidligere svangerskap. Og av en eller annen merkelig grunn tåler jeg ikke lukten av bananer under el [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
 
Hehe. Veldig greit å kunne kjenne når el er. Men ikke i den grad jeg gjør. Om jeg kunne hadde jeg gått naken under el for å ha trusen eller bukse på under el er skikkelig ubehagelig. For jeg er så øm. Sexen er et reint smerte helvete og jeg er kvalmere under el enn jeg har vært i mine tidligere svangerskap. Og av en eller annen merkelig grunn tåler jeg ikke lukten av bananer under el [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Det hørtes ikke noe godt ut at det skal være så ekstremt vondt og ubehagelig...
 
Det er ikke hver måned heldigvis. Men vet jeg noen måneder kan slippe egg fra beggesider. Så lurer på om det er de gangene jeg blir så dårlig.
Kanskje det er den doble dosen med hormoner man får i kroppen ved EL at man får en sånn reaksjon av det.
 
Testen fra i går og idag. Noen dager til EL enda

IMG_5400.JPG
 
IMG_2457.JPG
innspill ?? Er så dårlig på å tolke !
 
De to første er i går, resten idag.
Er på dag 21 i syklusen, tror det har blitt litt krøll etter alle medisinene jeg tok mens jeg hadde nyrestein. De ser positive ut for meg idag, får satse på at det er rett :)
 

Vedlegg

  • 14887399303091547004569.jpg
    14887399303091547004569.jpg
    529,9 KB · Visninger: 87
De to første er i går, resten idag.
Er på dag 21 i syklusen, tror det har blitt litt krøll etter alle medisinene jeg tok mens jeg hadde nyrestein. De ser positive ut for meg idag, får satse på at det er rett :)
Nest nederste ser positiv ut hvertfall :) Lykke til :)
 
Syns dere sticksen også ser positiv ut eller ? Digitale er positiv, mens monitoren min viser bare høy uten LH stigning :p så vet ikke helt hva jeg skal stole på :p
 

Vedlegg

  • STICKS.jpg
    STICKS.jpg
    621,5 KB · Visninger: 90
Syns dere sticksen også ser positiv ut eller ? Digitale er positiv, mens monitoren min viser bare høy uten LH stigning :p så vet ikke helt hva jeg skal stole på :p
Syns den strimmeltesten, om den ikke er helt positiv, så veldig nært hvertfall.
 
Syns den strimmeltesten, om den ikke er helt positiv, så veldig nært hvertfall.

Ja, jeg tror egentlig den er positiv.. Får skjeldent så sterke tester pga PCOS :p Å når den digitale også var positiv... Men monitoren viser bare høy uten LH stigning, så vanskelig å si syns jeg :p Må bare fortsette å teste :p
 
Ja, jeg tror egentlig den er positiv.. Får skjeldent så sterke tester pga PCOS :p Å når den digitale også var positiv... Men monitoren viser bare høy uten LH stigning, så vanskelig å si syns jeg :p Må bare fortsette å teste :p
Du får bare fortsette å teste :) Nå har jeg ikke prøvd monitor enda, men ville nok gått utifra at EL er snart i forhold til de andre testene :)
 
Ser jeg riktig?? Positiv i dag også? Jeg blir sprø :eek:
IMG_2472.JPG
 
Back
Topp