✫ ~ Eggløsningstestene våre i februar 2017 ~ ✫

291be48e0b55aab9fb09956246f14ab7.jpg

Strekkbart slim i går denne testen i dag. Cd 10... første el testen jeg har tatt. Tror dere jeg nærmerer meg eggløsning?
Mine er så sterk dagen før positiv test, så tror nok ikke el er så langt unna. Hvis du har positiv imorgen og negativ på søndag så har du el på søndag :)
 
Mine har vært det samme mer eller mindre i 1,5 uke.. 3,5 uke siden SA. Nå gir jeg opp EL testingen. Får bare satse på at aksjene har gitt resultater og se om mens kommer eller ikke om 1,5-2 uker.
Håper på det :) og at om et par uker sitter du der med en positiv g-test igjen :happy:
 
Slik har mine tester vært nå siste 7 dagene.. er 3 uker siden SA. Kanskje jeg ikke får skikkelig eggløsning før etter mens?
6fd8e60e808897e5ea2676a73e876f49.jpg
 
Ser ut som mine (utenom de 4 siste). Men blir testene gyldige når du har se slik på papir? Etter 5 min er de vel ikke "gyldige" lenger??

Nei de er vel forsåvidt ikke det.. de tre positive ble heldigvis positive lenge før det var gått 5 minutt :)
 
For meg gikk det andre veien idag, 1.test med positiv denne perioden var ettermiddag og negativ ikveld. Korteste tiden jeg har hatt positiv el test. Bruker å ha to dager. Kanskje det var noe feil med el testen ikveld, så skal likevel teste videre de neste dagene. Får se hvordan testen blir imorgen men kjenner litt el ilinger ikveld.
 
Første positive test denne pp, ettermiddag idag (sterkere i virkeligheten)
IMG_5138.JPG




Forventet positiv test på kveldstesten også men den var jammen meg veldig negativ
IMG_5141.JPG
 
Dagens CB test nok en gang:p Eneste forskjellen denne uken er at jeg hadde to dager med blinkende smiley før jeg fikk maks. I forrige uke hadde jeg bare en dag med blinkende smiley før den gikk på maks (og innimellom der tre negative tester) så da er det vel bare å kjøre på og håpe på det beste:gen014
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    699,6 KB · Visninger: 45
Back
Topp