✫ ~ Eggløsningstestene våre i februar 2017 ~ ✫

Vis vedlegget 218340 Men i alle dager da?! Er ikke disse positive? Hadde positiv i går, negativ i sted, og positiv nå igjen?! Jeg måtte trippelsjekke o_O

Alle de på bildet er fra samme urin
Jo vil hvertfall si at den nederste er positiv. Hadde selv en positiv test etter en dag med negativ etter positive tester. Vet ikke hvorfor, men ville ha fortsatt å legge inn aksjer just in case :)
 
Jo vil hvertfall si at den nederste er positiv. Hadde selv en positiv test etter en dag med negativ etter positive tester. Vet ikke hvorfor, men ville ha fortsatt å legge inn aksjer just in case :)

Okei, takk for svar :happy: vi får gjør det! Søren heller, jeg vil bare blir ferdig sånn at jeg kan telle ned til IKM :D
 
Okei, takk for svar :happy: vi får gjør det! Søren heller, jeg vil bare blir ferdig sånn at jeg kan telle ned til IKM :D
Skjønner deg godt :) Når er ikm forventet?
 
Jeg er ikke heelt sikker, for jeg har ikke hatt mens etter SA, men jeg tipper rundt 20.02. Siden jeg har EL i disse dager.

Likesinnet!!! Jeg VENTER på eggløsning, og tar evigheter! Har syklus på nesten 40 dager - snart 3 uker siden SA. Utregnet skal jo EL være nå Idag eller imorgen, men testene har sett like ut i 3 dager.. venter på at streken "min" skal bli sterkere....
9a792757f1f83b07e893eb64eb6bde61.jpg
 
Likesinnet!!! Jeg VENTER på eggløsning, og tar evigheter! Har syklus på nesten 40 dager - snart 3 uker siden SA. Utregnet skal jo EL være nå Idag eller imorgen, men testene har sett like ut i 3 dager.. venter på at streken "min" skal bli sterkere....
9a792757f1f83b07e893eb64eb6bde61.jpg

Mine sykluser er også på 40 dager. Noen ganger helt opp til 45. Hadde SA i november, og har hatt 1 normal mens etter den nå i desember. Er 1 uke på "overtid" men fortsatt negative tester. Utrolig frustrerende. Jeg sender masse positive tanker til deg og at streken din kommer[emoji1]
 
Likesinnet!!! Jeg VENTER på eggløsning, og tar evigheter! Har syklus på nesten 40 dager - snart 3 uker siden SA. Utregnet skal jo EL være nå Idag eller imorgen, men testene har sett like ut i 3 dager.. venter på at streken "min" skal bli sterkere....
9a792757f1f83b07e893eb64eb6bde61.jpg

Kjedelig å vente o_O jeg har også rare sykluser. Alt fra 28-50 dager, så føler med deg :shifty: jeg hadde SA på søndag for tre uker siden, så nesten likt som deg da, så kanskje EL er rett rundt hjørnet for deg og :D håper håper!
 
Tok test idag, nå er den svakere.. betyr det at mine tester de siste 3 dagene kanskje har vært positive? De har vært som denne;
89fe606027a59c30581a37f739657733.jpg
 
Tok test idag, nå er den svakere.. betyr det at mine tester de siste 3 dagene kanskje har vært positive? De har vært som denne;
89fe606027a59c30581a37f739657733.jpg
Tar du èn test hver dag? Kan jo hende at du har så kort LH topp at den var i går, og den ikke vistes på testen. Fortsett å test til den blir svakere og svakere.
 
Tar en pr dag ja, som regel tatt på ettermiddagen. Skal ta en i morgen tidlig å se om det fortsatt er tilfelle eller om det var en "bomtest". Hadde vært greit om EL akkurat er her nå - er borte i helga :)
 
Tar en pr dag ja, som regel tatt på ettermiddagen. Skal ta en i morgen tidlig å se om det fortsatt er tilfelle eller om det var en "bomtest". Hadde vært greit om EL akkurat er her nå - er borte i helga :)
Tar selv to ganger pr dag, ettermiddag og kveld. Men jeg har to hele dager med skikkelig positiv test. Håper testen bare blir svakere og at el er nå :) surt når man er borte når el er.
 
Tar selv to ganger pr dag, ettermiddag og kveld. Men jeg har to hele dager med skikkelig positiv test. Håper testen bare blir svakere og at el er nå :) surt når man er borte når el er.

Tok en i dag tidlig, fortsatt ikke positiv, men ikke langt fra like sterkt. Får ta flere utover ettermiddagen og se om det er noen endringer.
Sånn på kroppen føler jeg at det er EL tid, litt oppblåst, mer slim etc. Får bare legge inn aksjer i kveld også før jeg blir borte fred-søn.
 
Hei alle! Jeg fikk maksimalt utslag på ClearBlue eggløsningstest søndag i forrige uke, negativt mandag, tirsdag og onsdag denne uken og i dag morges var det plutselig blitt blinkende smilefjes igjen, kan jeg stole på dette mon tro?:confused005 Dette er første periode jeg tester skikkelig og må jo si at resultatet er veldig varierende, men er kanskje normalt?:p
 
Hei alle! Jeg fikk maksimalt utslag på ClearBlue eggløsningstest søndag i forrige uke, negativt mandag, tirsdag og onsdag denne uken og i dag morges var det plutselig blitt blinkende smilefjes igjen, kan jeg stole på dette mon tro?:confused005 Dette er første periode jeg tester skikkelig og må jo si at resultatet er veldig varierende, men er kanskje normalt?:p
Har ingen erfaring med de testene. Det kan jo hende at egget ikke klarte å løsne så den prøver på nytt.
 
Har ingen erfaring med de testene. Det kan jo hende at egget ikke klarte å løsne så den prøver på nytt.

Kanskje det:happy: Får bare fortsette å teste, se hva som skjer:woot: Forventet eggløsning er jo i morgen så ble så paff at det viste positivt forrige uke, litt tidlig enn forventet:p Men nå begynner jo det å bli positivt igjen så får vi se :) Takk for svar uansett ;)
 
Mine har vært det samme mer eller mindre i 1,5 uke.. 3,5 uke siden SA. Nå gir jeg opp EL testingen. Får bare satse på at aksjene har gitt resultater og se om mens kommer eller ikke om 1,5-2 uker.
 
291be48e0b55aab9fb09956246f14ab7.jpg

Strekkbart slim i går denne testen i dag. Cd 10... første el testen jeg har tatt. Tror dere jeg nærmerer meg eggløsning?
 
Back
Topp