✫ ~ Eggløsningstestene våre i februar 2017 ~ ✫

ImageUploadedByBV Forum1486074774.875385.jpg

Testa første gang 6-7 daga etter tidlig SA å fikk denne i går. Var litt svakere i dag men hadde mye stikking i går å litt i dag. Hcg va på 5 fredag, dagen etter SA.
Trudde ikke EL kunne komme så fort etter.
Vanlig syklus har jeg EL på dag 9
 
CD 43... fikk denne ikveld, vet dessverre ikke om den ble slik innen fristen eller etter, gadd ikke vente de fem minuttene siden jeg forventet nok en negativ test... aksjer lagt inn sånn i tilfelle ;P

ImageUploadedByBV Forum1486160898.224838.jpg
 
Her er testen fra i dag også nederst. Der virker begge strekene like sterke nå, bare at test-streken har blitt svakere. Betyr det snart positiv test? De 3 andre er siste 3 dagene
ImageUploadedByBV Forum1486227673.243538.jpg
 
Jeg har aldri brydd meg om tidsfristen. Positiv er positiv for meg (tempet for å få det bekreftet tidligere).
 
5d8a64396af51ce6572740d15906a97c.jpg


Endelig positiv! Dag 21. Hatt lange og uregelmessige sykluser siden p-pilleslutt i oktober. Dette er vår første PP. Hadde ikke sex i går, men i forgårs. Er det for sent å ha sex i dag, eller er det fortsatt håp?[emoji4]
 
5d8a64396af51ce6572740d15906a97c.jpg


Endelig positiv! Dag 21. Hatt lange og uregelmessige sykluser siden p-pilleslutt i oktober. Dette er vår første PP. Hadde ikke sex i går, men i forgårs. Er det for sent å ha sex i dag, eller er det fortsatt håp?[emoji4]
Det er bare å fortsette å legge inn aksjer :) Når den er positiv så er det på dine mest fertile dager så det er fortsatt håp :)
 
0857ce49905a5da8c712097a4866930f.jpg


Ska æ kall det dær positiv?
Syns den etter 3min ikke e det men at den endra sæ te positiv etter 5min.
Blir så forvirra æ [emoji15]
 
Noen ganger kommer stigningen veldig fort :) men så mye på en dag har ikke jeg opplevd før.

Jeg er i min første PP etter SA i januar (uplanlagt), så jeg har egentlig aldri brukt EL-tester før, så jeg ble litt sjokkert av stigningen :p

Men jeg vet ikke helt hvordan dette funker. Jeg hadde positiv test til morgenen i dag og, men negativ nå, la inn aksjer både på søndag og i går, men burde vi i dag og da? :)

Edit: Glem det, ser det allerede er svart på rett oppi her :p
 
IMG_0179.JPG
Men i alle dager da?! Er ikke disse positive? Hadde positiv i går, negativ i sted, og positiv nå igjen?! Jeg måtte trippelsjekke o_O

Alle de på bildet er fra samme urin
 
Back
Topp