Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan ha lik styrke på testene mine noen dager før den plutselig blir sterkere og så positiv.3 tester på 3 dager, 15 dager siden SA. Ingen HCG igjen. Normalt at det ikke skjer noen endring i styrke? RVis vedlegget 217948
Jeg har aldri brydd meg om tidsfristen. Positiv er positiv for meg (tempet for å få det bekreftet tidligere).
Isåfall har jeg hatt hvertfall 20 positive tester denne syklusen.. :/
Da spørs det om det ikke gjelder for alle [emoji53]
Evt at egget ditt sliter med å slippe...?
Noen ganger kommer stigningen veldig fort men så mye på en dag har ikke jeg opplevd før.Den øverste ble tatt kl 19 i dag, og den nederste nå 22.30. Voldsom stigning da
Vis vedlegget 218255
Vis vedlegget 218256
Det er bare å fortsette å legge inn aksjer Når den er positiv så er det på dine mest fertile dager så det er fortsatt håp
Endelig positiv! Dag 21. Hatt lange og uregelmessige sykluser siden p-pilleslutt i oktober. Dette er vår første PP. Hadde ikke sex i går, men i forgårs. Er det for sent å ha sex i dag, eller er det fortsatt håp?[emoji4]
Det er bare å fortsette å legge inn aksjer Når den er positiv så er det på dine mest fertile dager så det er fortsatt håp
Ska æ kall det dær positiv?
Syns den etter 3min ikke e det men at den endra sæ te positiv etter 5min.
Blir så forvirra æ [emoji15]
Noen ganger kommer stigningen veldig fort men så mye på en dag har ikke jeg opplevd før.