TR her også...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt.Har gått på metformin i tre år, har tatt fire tabletter daglig de siste to årene. På meg har det desverre ingen positiv effekt på vekten
Slankeoperasjon er nok verken aktuelt eller nødvendig, så stor er jeg ikke heldigvis! Men det er jo et paradoks, jeg er for stor til IVF, ikke stor nok til hjelp.Sniker litt.
Kjenner noen som var ufrivillig barnløs pga vekt og PCOS. Hun tok slankeoperasjon og ble mye bedre. Har fått to barn etter det. Er jo selvfølgelig et drastisk grep. Men ellers betalte jeg for en diabetes medisin som koster 1000 kr i måneden. Veldig effektivt mot vektnedgang. Men den kan man ikke gå på når man prøver å bli gravid
Masse lykke til videre
Ja du er mellom barken og veden. Utrolig kjipt når det blir sånn!Slankeoperasjon er nok verken aktuelt eller nødvendig, så stor er jeg ikke heldigvis! Men det er jo et paradoks, jeg er for stor til IVF, ikke stor nok til hjelp.
Husker du hva medisinen het?
Gravid herHei! Er det noen som vil settes opp på lista som gravid, TR eller kjemisk så si ifra
Håper dere alle sammen fikk en nydelig julaften
Gratulerer!Gravid her
3000 i mnd blir alt for dyrt! Og jeg har (desverre) ingen tilleggssykdommer. Frisk og sterk, men med overvekt og pcos. Får høre med gyn over nyttår når jeg skal inn til sjekk.Ja du er mellom barken og veden. Utrolig kjipt når det blir sånn!
Det må være utrolig slitsomt.
Ozempic heter den. Ellers har de to andre medisiner som heter Saxenda (den får du dekt av staten med bli over 35 med tilleggssykdommer). Du kan få den på hvit resept med bmi på 28 til 35. Men den koster over 3000 kr Ellers er det en tablett som heter Mysimba. Den og koster rett over 1000 kr.
De har egen Facebook gruppe for disse.
Masse lykke til
Ja det er altfor dyrt. Men Ozempic og Mysimba er rett over 1000 kr i måneden. Store forskjeller. Vil anbefale å gjøre litt research selv og.3000 i mnd blir alt for dyrt! Og jeg har (desverre) ingen tilleggssykdommer. Frisk og sterk, men med overvekt og pcos. Får høre med gyn over nyttår når jeg skal inn til sjekk.
Ja, det skal jeg absolutt gjøre! Er ikke mye som skal tilføre BMI'EN er på rette siden,vi snakker bare 8-10kg.Ja det er altfor dyrt. Men Ozempic og Mysimba er rett over 1000 kr i måneden. Store forskjeller. Vil anbefale å gjøre litt research selv og.
Hei! Er det noen som vil settes opp på lista som gravid, TR eller kjemisk så si ifra
Håper dere alle sammen fikk en nydelig julaften
Jeg kan settes på kjemisk. Har sett igjennom bildene av graviditetstestene, og det er svak strek på flere merker, som har forsvunnet.
Ånei... Sender deg også varme tanker og klemmer.Jeg mistet i dag. Så kan settes på kjemisk jeg og. Syns det var veldig svake streker til å være så sent når det ble positivt. Var vel en grunn til det...
Så leit Hadde selv kjemisk forrige PP, og det var ikke noe gøy Sender deg mange klemmer og masse babystøv til evt. neste PPJeg mistet i dag. Så kan settes på kjemisk jeg og. Syns det var veldig svake streker til å være så sent når det ble positivt. Var vel en grunn til det...
Det er så trist med kjemisk Håper spiren sitter neste PPJeg kan settes på kjemisk. Har sett igjennom bildene av graviditetstestene, og det er svak strek på flere merker, som har forsvunnet.
Sniker! Appen Lifesum hjalp meg ned 20 kg for et par år siden. Var motivert selv også, og trente så klart i tillegg til å telle kalorier. Men den appen er genial til å holde styr på kalorier inn og ut! Gikk ikke hardt ut med trening i startet. Fokuserte mest på mat de første ukene/månedene. La fullstendig om på kostholdet. Etterhvert ble det gøy å trene. Jeg var heller ikke kjempestor, men er nå nede på en vekt jeg er komfortabel og føler meg vel med. Dette klarer du Masse lykke til!Ja, det skal jeg absolutt gjøre! Er ikke mye som skal tilføre BMI'EN er på rette siden,vi snakker bare 8-10kg.