✨ IKM UKE 51 ✨

Har begynt å blø og senket skuldrene litt nå. Fastlegen henviste meg til undersøkelse på sykehuset i dag og alt ser fint ut, legen der sa kroppen vil ordne opp av seg selv. Får utredning for habituell abort om jeg opplever det samme en tredje gang.

Vil bare si at det er så godt å ha en trygg og fin plattform som dette å dele sine opplevelser, på godt og vondt. Gratulerer så mye til alle gravide :happy: Og til alle som fortsatt kjemper og håper, jeg er sikker på at kommende år blir vårt år!

Godt nytt år, alle sammen :Heartred
Godt nytt år til deg og. Håper vi treffer samme IKM-grupper fremover. Men aner jo ikke hvordan din eller min syklus blir nå etter at vi har mistet...

Åh.. gir en smule håp til en som har gitt opp litt. Ikm var i går, men blendahvite tester. Har hatt stabile sykluser til nå med spotting før mensen, men ingen tegn til noe enda.. er redd det bare er syklus som plutselig blir ustabil :(

Jeg var også helt sikker på at det var ustabil syklus, og oppgitt over å tydeligvis ha bomma på tidspunkt for eggløsning, så jeg ble ganske overraska da jeg plutselig fikk positiv test likevel.

Back
Topp