✨ IKM UKE 51 ✨

:rolleyes:

Ble sittende og google og søke her i forumet, og ser at mange har dårlige erfaringer med strimlene jeg bruker (Metode fra Apotek 1). De har visst rykte på seg for å slå ut veldig sent. Hjelpe meg, nå ble jeg plutselig litt mer våken her. Jeg tok jo den negative testen den 22. for god fisk, og drakk rødvinsgløgg og bobler tre dager på rad :eek: Stress… Om ikke TR dukker opp innen nyttårsaften, så blir det digital test på meg.
Min Metode-test slo ut 10 DPO (samme dag slo også CB digital ut på gravid 1-2 uker), men tror det er store variasjoner. I begge mine forrige graviditeter (1 barn, 1 SA) slo ikke strimmeltest ut for meg, kun CB digital (brukte metode på siste av de). Håper for deg! ❤️
 
Haha, kanskje det. Jeg tenker nesten at jeg ville synes det var skikkelig kos jeg. Kos og kaos ❤️ Men tror ikke stigningen er så kraftig da. Har du målt noe mer? Satt opp TUL? Tror jeg så deg inne i august-gruppen - så koselig med en «bekjent» der!! ☺️
Ja tvillinger er sikkert veldig stas❤️ Men for min (og gubbens:p) del håper jeg det bare er en, da vi har tre fra før. Men er det to, så blir vi jo glad uansett såklart ❤️ Nei ikke målt noe mer, allerede fått 3+ på testen for to dager siden, så føler ikke behovet :) håper det stiger som det skal.
Har TUL on nøyaktig 1 uke:nailbiting: skal da være 6+0. Så nervøs:nailbiting:

Har du bestilt deg time?:D

Og ja, jeg er inne på august gruppen og september gruppen, for jeg tror egentlig jeg er litt lenger på vei og havner i august, men mens termin er 3 sept :p
 
Ja tvillinger er sikkert veldig stas❤️ Men for min (og gubbens:p) del håper jeg det bare er en, da vi har tre fra før. Men er det to, så blir vi jo glad uansett såklart ❤️ Nei ikke målt noe mer, allerede fått 3+ på testen for to dager siden, så føler ikke behovet :) håper det stiger som det skal.
Har TUL on nøyaktig 1 uke:nailbiting: skal da være 6+0. Så nervøs:nailbiting:

Har du bestilt deg time?:D

Og ja, jeg er inne på august gruppen og september gruppen, for jeg tror egentlig jeg er litt lenger på vei og havner i august, men mens termin er 3 sept :p
Det skjønner jeg godt. Vi har en fra før, så blir nok kaos om det er to, men også koselig. Nå tipper jeg det kun er en da, siden legen mente hcg-nivåene var litt lave i starten. Hadde ikke tatt en ny om ikke det var for at legen ønsket det.

Jeg har bestilt TUL 11.1, men skal på oppfølging for celleforandringer hos gyn 7.1, så håper egentlig på å få vite litt da. Jeg er 5+3 i dag basert på mens, men tror jeg egentlig er to dager etter, så 5+1.
 
Det skjønner jeg godt. Vi har en fra før, så blir nok kaos om det er to, men også koselig. Nå tipper jeg det kun er en da, siden legen mente hcg-nivåene var litt lave i starten. Hadde ikke tatt en ny om ikke det var for at legen ønsket det.

Jeg har bestilt TUL 11.1, men skal på oppfølging for celleforandringer hos gyn 7.1, så håper egentlig på å få vite litt da. Jeg er 5+3 i dag basert på mens, men tror jeg egentlig er to dager etter, så 5+1.

Ja, har lest om mange som har høye verdier, men likevel bare en :) men blir spennende å se!
❤️
 
Her er det som fryktet. Hcg på 12 viste prøven jeg tok i går. Tar en ny i morgen, bare for sikkerhets skyld. Blødning lar vente på seg foreløpig. Sliten og lei :(
 
Her er det som fryktet. Hcg på 12 viste prøven jeg tok i går. Tar en ny i morgen, bare for sikkerhets skyld. Blødning lar vente på seg foreløpig. Sliten og lei :(
Så trist å høre :(
 
Det er nesten så jeg ikke tror mine egne øyne… ikm var søndag, hadde blendahvit strimmel på mandag, og har bare ventet på TR hele uken, men nå … :eek:
 

Vedlegg

  • CAAAB452-4D22-4ACE-8BE9-5CC38CF75117.jpeg
    CAAAB452-4D22-4ACE-8BE9-5CC38CF75117.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 104
  • B681C4B3-848A-41CD-BFC2-9626B1008CB9.jpeg
    B681C4B3-848A-41CD-BFC2-9626B1008CB9.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 105
Det er nesten så jeg ikke tror mine egne øyne… ikm var søndag, hadde blendahvit strimmel på mandag, og har bare ventet på TR hele uken, men nå … :eek:
Oioioi... så herlig!
Så fort kan det altså snu.
Og så sent kan det altså slå ut.

Hælle måne, nå blir det spennende å følge deg videre altså!
:excited001
 
Ja, jeg har lært meg å ikke stole på sånne strimler, i alle fall de fra Metode :p

Da må du jo ta noen sånne andre!!
:woot:
Når tenker du å teste igjen?!
Clear Blue?

Oh... dette er spennende, altså!
:Heartred
Krysser alt for deg!
 
Da må du jo ta noen sånne andre!!
:woot:
Når tenker du å teste igjen?!
Clear Blue?

Oh... dette er spennende, altså!
:Heartred
Krysser alt for deg!

Har Clearblue digital liggende, ble enig med mannen i går om å ta den på nyttårsaften om tr ikke dukket opp, siden vi skal til et vennepar på nyttårsfeiring hvor alkohol blir servert. Jeg hadde ikke troen i det hele tatt, siden jeg hadde testet kritthvitt på mandag, og ville ikke sløse bort den dyre testen før jeg måtte :p Men den går definitivt i morgen tidlig, ja ;)Mannen hadde god følelse og blir nok overlykkelig når han kommer hjem fra jobb :joyful:
 
Har Clearblue digital liggende, ble enig med mannen i går om å ta den på nyttårsaften om tr ikke dukket opp, siden vi skal til et vennepar på nyttårsfeiring hvor alkohol blir servert. Jeg hadde ikke troen i det hele tatt, siden jeg hadde testet kritthvitt på mandag, og ville ikke sløse bort den dyre testen før jeg måtte :p Men den går definitivt i morgen tidlig, ja ;)Mannen hadde god følelse og blir nok overlykkelig når han kommer hjem fra jobb :joyful:
Åh, så herlig!
Da gleder jeg meg til å se.
:woot:
Er som deg, venter i det lengste med den digitale.
 
Greide selvfølgelig ikke å vente til i morgen med den digitale, og tok den nå. Gravid 1-2 uker :santa Det er bare så ufattelig, for jeg hadde virkelig slått fra meg at det gikk denne gangen da jeg fikk hvit strimmel den 22 og den 27. Tydelig at jeg produserer hcg sent da strimmel ikke slo ut før langt etter ikm og den digitale viser 1-2 uker (skal vel snarere være 3-4, når siste mens startet 26.nov og jeg hadde eggløsning 13.des? :scratch Eller kan det være fordi jeg tok den digitale etter å ha drukket te, melk og juice til frokost? Så mange spørsmål, og så mange bekymringer som dukker opp etter å plutselig ha lyktes :knegg:

edit: Når jeg googler Clearblue sin digitale test, så ser jeg at den regner fra befruktning, og da blir nok ca 2 uker riktig likevel :)
 
Last edited:
Greide selvfølgelig ikke å vente til i morgen med den digitale, og tok den nå. Gravid 1-2 uker :santa Det er bare så ufattelig, for jeg hadde virkelig slått fra meg at det gikk denne gangen da jeg fikk hvit strimmel den 22 og den 27. Tydelig at jeg produserer hcg sent da strimmel ikke slo ut før langt etter ikm og den digitale viser 1-2 uker (skal vel snarere være 3-4, når siste mens startet 26.nov og jeg hadde eggløsning 13.des? :scratch Eller kan det være fordi jeg tok den digitale etter å ha drukket te, melk og juice til frokost? Så mange spørsmål, og så mange bekymringer som dukker opp etter å plutselig ha lyktes :knegg:

Gratulerer så masse!
:happy093
Det er mange det, som produserer HCG sent.
Men såpass utvannet urin kan sikkert ha litt å si, det og.
:Heartred
 
Greide selvfølgelig ikke å vente til i morgen med den digitale, og tok den nå. Gravid 1-2 uker :santa Det er bare så ufattelig, for jeg hadde virkelig slått fra meg at det gikk denne gangen da jeg fikk hvit strimmel den 22 og den 27. Tydelig at jeg produserer hcg sent da strimmel ikke slo ut før langt etter ikm og den digitale viser 1-2 uker (skal vel snarere være 3-4, når siste mens startet 26.nov og jeg hadde eggløsning 13.des? :scratch Eller kan det være fordi jeg tok den digitale etter å ha drukket te, melk og juice til frokost? Så mange spørsmål, og så mange bekymringer som dukker opp etter å plutselig ha lyktes :knegg:

edit: Når jeg googler Clearblue sin digitale test, så ser jeg at den regner fra befruktning, og da blir nok ca 2 uker riktig likevel :)
Ååå Gratulerer!!:hello2:Heartred
 
Har begynt å blø og senket skuldrene litt nå. Fastlegen henviste meg til undersøkelse på sykehuset i dag og alt ser fint ut, legen der sa kroppen vil ordne opp av seg selv. Får utredning for habituell abort om jeg opplever det samme en tredje gang.

Vil bare si at det er så godt å ha en trygg og fin plattform som dette å dele sine opplevelser, på godt og vondt. Gratulerer så mye til alle gravide :happy: Og til alle som fortsatt kjemper og håper, jeg er sikker på at kommende år blir vårt år!

Godt nytt år, alle sammen :Heartred
 
Det er nesten så jeg ikke tror mine egne øyne… ikm var søndag, hadde blendahvit strimmel på mandag, og har bare ventet på TR hele uken, men nå … :eek:

Åh.. gir en smule håp til en som har gitt opp litt. Ikm var i går, men blendahvite tester. Har hatt stabile sykluser til nå med spotting før mensen, men ingen tegn til noe enda.. er redd det bare er syklus som plutselig blir ustabil :(
 
Back
Topp