✨ IKM UKE 51 ✨

Testene mine er så svake at jeg tror dette går galt igjen.
Time hos legen etterpå for å måle hcg.. :(
Snakket med ei venninne og hun hadde svake tester hele svangerskapet, så kan gå bra selv med svake tester. (Men var ikke trøstende for meg, for jeg fikk blødninger dagen etter)
 
Og da har mensen kommet! Typisk, venter i 4 dager og så tar graviditetstest, skriver på forumet og da kommer TR. Er til å bli sprø av det her.
Da er vi to. Eller jeg fikk jo 2 positive tester og mange negative før skikkelig blødning. Ser ut til å være ferdig nå, så skal ta en test etter 3 nå for å være helt sikker.
 
Snakket med ei venninne og hun hadde svake tester hele svangerskapet, så kan gå bra selv med svake tester. (Men var ikke trøstende for meg, for jeg fikk blødninger dagen etter)
Takk for info, har også lest lignende. Har et ørlite håp, men det er veldig lite ja. Leit å høre at spira di ikke satt :Heartred
 
Takk. Må vente helt til i morgen på svar :nailbiting: Åh, føler med deg! Det er så slitsomt med usikkerhet og uro. Hvor langt er du på vei?
Jeg vet, veldig slitsomt og vanskelig å ikke tenke på det. Ut fra siste mens er jeg 5+2, men antagelig litt kortere basert på hcg-nivåene som var litt lave ved måling 20.12 og 22.12 (som er årsaken til at legen ville ha en ny måling). Hva med deg?

Jeg tror jeg får resultatet i dag om jeg sjekker fürst selv, har i hvert fall fått det samme dag de andre gangene. Legen ringer nok ikke før i morgen.
 
Jeg vet, veldig slitsomt og vanskelig å ikke tenke på det. Ut fra siste mens er jeg 5+2, men antagelig litt kortere basert på hcg-nivåene som var litt lave ved måling 20.12 og 22.12 (som er årsaken til at legen ville ha en ny måling). Hva med deg?

Jeg tror jeg får resultatet i dag om jeg sjekker fürst selv, har i hvert fall fått det samme dag de andre gangene. Legen ringer nok ikke før i morgen.
Jeg er sånn ca. 4+2 i dag. Hatt en del mensaktige smerter i dag. Blir godt å få mer vissthet i morgen. Lykke til med dine prøvesvar, håper for deg!
 
Jeg fikk svaret nå: 5000. Regner med det er et veldig positivt resultat, men hører nok fra legen i morgen.

Hadde 387 ved sist måling 22. desember, dvs 6 dager siden. Det betyr at nivået skulle vært ca. 3100 om det hadde fulgt «regelen» om å dobles hver 48 time.
Så bra!! Når hcg stiger over 1200 så bruker det opptil 72 timer på å doble seg. Så lover jo bra dette❤️❤️
 
Ikm for meg var 26.desember, men tr har fremdeles ikke dukket opp. Testet blendahvitt på strimmel både 22. og 27.desember, men begynner likevel å lure litt. Er nå på dag 33 i syklusen, unormalt lang. Er rimelig sikker på at jeg ikke er gravid, siden testene ikke har gitt antydning til strek, synes mest det er irriterende fordi det blir klin umulig å beregne neste el om syklusene plutselig skal bli så ustabile. Mannens løsning på det dilemmaet var jo ganske enkel da; vi må prøve hver dag neste måned :p
 
Jeg fikk svaret nå: 5000. Regner med det er et veldig positivt resultat, men hører nok fra legen i morgen.

Hadde 387 ved sist måling 22. desember, dvs 6 dager siden. Det betyr at nivået skulle vært ca. 3100 om det hadde fulgt «regelen» om å dobles hver 48 time.
Åh, så godt å se!
:excited001:love7
 
:rolleyes:
Ikm for meg var 26.desember, men tr har fremdeles ikke dukket opp. Testet blendahvitt på strimmel både 22. og 27.desember, men begynner likevel å lure litt. Er nå på dag 33 i syklusen, unormalt lang. Er rimelig sikker på at jeg ikke er gravid, siden testene ikke har gitt antydning til strek, synes mest det er irriterende fordi det blir klin umulig å beregne neste el om syklusene plutselig skal bli så ustabile. Mannens løsning på det dilemmaet var jo ganske enkel da; vi må prøve hver dag neste måned :p

Ble sittende og google og søke her i forumet, og ser at mange har dårlige erfaringer med strimlene jeg bruker (Metode fra Apotek 1). De har visst rykte på seg for å slå ut veldig sent. Hjelpe meg, nå ble jeg plutselig litt mer våken her. Jeg tok jo den negative testen den 22. for god fisk, og drakk rødvinsgløgg og bobler tre dager på rad :eek: Stress… Om ikke TR dukker opp innen nyttårsaften, så blir det digital test på meg.
 
Glemte å oppdatere her, TR kom i natt. Noen dager for sent..nok til at jeg fikk litt håp til tross for negative tester 11dpo, mellomblødning/spotting siden 8dpo og synkende temperatur fra julaften.

Progesteronnivået mitt er visst ganske bra, så lurer veldig på hva som gjør at jeg blør sånn mellom el og ikm.. Skal tilbake til gyn om to uker, da er jeg sannsynligvis 1dpo igjen. Kanskje han har noe tips ang blødningene

Gratulerer til alle gravide!
 
Back
Topp