✨ IKM UKE 51 ✨

Eeeeh okei. Nå har jeg blødd i 5-6 dager, omtrent som vanlig mens vil jeg si. Tok en test på 9dpo som var negativ, og fikk mens den samme dagen.
Hadde lagt inn en bestilling fra farmasiet på billigtester som har ligget i postkassa siden 23.des. Hentet de i dag og tok en test «bare for gøy».

Her er resultatet! Skal kjøp en ny test imorgen, og har googlet meg frem til at de testene tåler minus. Men alikevel føler jeg ikke jeg kan stole på den. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tenke eller tro:wideyed:
Eneste symptomet jeg har er mensmurringer i lang tid. Ømme bryster har gått over.
Du er gravid! ❤️

Eeeeh okei. Nå har jeg blødd i 5-6 dager, omtrent som vanlig mens vil jeg si. Tok en test på 9dpo som var negativ, og fikk mens den samme dagen.
Hadde lagt inn en bestilling fra farmasiet på billigtester som har ligget i postkassa siden 23.des. Hentet de i dag og tok en test «bare for gøy».

Her er resultatet! Skal kjøp en ny test imorgen, og har googlet meg frem til at de testene tåler minus. Men alikevel føler jeg ikke jeg kan stole på den. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tenke eller tro:wideyed:
Eneste symptomet jeg har er mensmurringer i lang tid. Ømme bryster har gått over.

Oi... Så spennende!
Den ser jo unektelig veldig positiv ut, da!
:woot:

Ja, det skal jeg absolutt gjøre! Er ikke mye som skal tilføre BMI'EN er på rette siden,vi snakker bare 8-10kg.
Herlig. Det er absolutt oppnåelig med litt dra hjelp :happy: Kan være du har prøvd,men og hørt om noen med PCOS som har hatt suksess med lavkarbo.

Lykke til :happy:

Herlig. Det er absolutt oppnåelig med litt dra hjelp :happy: Kan være du har prøvd,men og hørt om noen med PCOS som har hatt suksess med lavkarbo.

Jeg kan skrive under på at lavkarbo fungerer superbra :) litt strevsomt de første ukene når man skal sette seg inn i det. Men man trenger aldri å sulte seg og man kan spise veldig mye god mat uten å telle kalorier :happy:

Jeg kan skrive under på at lavkarbo fungerer superbra :) litt strevsomt de første ukene når man skal sette seg inn i det. Men man trenger aldri å sulte seg og man kan spise veldig mye god mat uten å telle kalorier :happy:

PCOS vet ikke jeg spesielt mye om, men de siste kiloene mine gikk av, i det jeg la om til vegansk kosthold.
Jeg ble riktignok veganer for dyrene, men fant fort ut at det også kan være en god ting, for å gå ned i vekt.
:)

Last edited:

Nyskjerrig på hvordan deg går med deg? Testet noe mer? :Heartred

Nyskjerrig på hvordan deg går med deg? Testet noe mer? :Heartred

Jeg har testet med 3 stk i går og nå i dag fra Make sure, alle like positive. :) Skal dra å kjøpe en digital når apoteket åpner. Men kjenner jeg er blir usikker da jeg har blødd i 6 dager. 3 dager vanlig mens, og 3 litt mindre.
Kan det være at jeg har vært gravid? Burde jeg sjekket med lege i dag? Aldri blødd i noen svangerskap før. :bored:

Hei! jeg skulle hatt mens 23.12. Fikk mensmurringer og ømme bryster 24.12. Ikke antydning til blod, selv etter samleie. Tok test først i dag da jeg ikke hadde mulighet før. Tok nå kl 14.00, og den var negativ. Clearblue. Noen som har noen tanker? Burde vel slått ut positiv nå 4 dager etter IKM om jeg er gravid?

Vedlegg

• D82F2A9A-C333-447B-9F27-438BF37DCCE6.jpeg
    D82F2A9A-C333-447B-9F27-438BF37DCCE6.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 86
Hei! jeg skulle hatt mens 23.12. Fikk mensmurringer og ømme bryster 24.12. Ikke antydning til blod, selv etter samleie. Tok test først i dag da jeg ikke hadde mulighet før. Tok nå kl 14.00, og den var negativ. Clearblue. Noen som har noen tanker? Burde vel slått ut positiv nå 4 dager etter IKM om jeg er gravid?

Sorry, ikke så god på forumet her, derfor ble det et innlegg og med innlegget som svar etterpå ;p

Ja, har hørt mye bra om lavkarbo! Men der får jeg ikke mannen med på! Syns det virker så stress om jeg skal gå på lavkarbo og han ikke. Har hatt suksess med kaloritelling tidligere, så kanskje en liten kombinasjon av de to er mulig å få til - redusert karbohydrater og kaloritelling :)

Sniker! Appen Lifesum hjalp meg ned 20 kg for et par år siden. Var motivert selv også, og trente så klart i tillegg til å telle kalorier. Men den appen er genial til å holde styr på kalorier inn og ut! Gikk ikke hardt ut med trening i startet. Fokuserte mest på mat de første ukene/månedene. La fullstendig om på kostholdet. Etterhvert ble det gøy å trene. Jeg var heller ikke kjempestor, men er nå nede på en vekt jeg er komfortabel og føler meg vel med. Dette klarer du ❤️ Masse lykke til!
Takk! Jeg har brukt Vektklubb tidligere, og der funket bra! Litt stress å telle hver eneste kalori man putter i seg, men etterhvert blir det en vane!

Ser jeg er satt på gravid istedenfor TR:wacky: Er akkurat ferdig med TR nå, så er ikke mye gravid:hilarious:

Og da har mensen kommet! Typisk, venter i 4 dager og så tar graviditetstest, skriver på forumet og da kommer TR. Er til å bli sprø av det her.

Jeg har testet med 3 stk i går og nå i dag fra Make sure, alle like positive. :) Skal dra å kjøpe en digital når apoteket åpner. Men kjenner jeg er blir usikker da jeg har blødd i 6 dager. 3 dager vanlig mens, og 3 litt mindre.
Kan det være at jeg har vært gravid? Burde jeg sjekket med lege i dag? Aldri blødd i noen svangerskap før. :bored:

Spennende ! Du burde ringe legen tenker jeg

Back
Topp