✨ IKM UKE 51 ✨

Tre fulle år nå, vi starter på vårt fjerde. Går til offentlig gyn, men før jeg får ned vekten ca ti kg vil hun ikke gi oss noe hjelp. Pga pcos sitter vekten som limt på. Nå skal det bli fullt fokus på kaloritelling i 2022!
Sniker.. har du forsøkt metmorfin? Hørt det kan hjelpe for pcos og vekta for noen. :love2

Shit, fikk mannen til å kjøpe test. Han kjøpte en tidligtest og det er definitivt skygge på den! Ikke vært i nærheten av det på de andre jeg har tatt. Er to dager over ikm i dag!

Vedlegg

• 16403442138212372764997957222636.jpg
    16403442138212372764997957222636.jpg
    505,7 KB · Visninger: 140
Jeg tok en til på samme urin som slo ut på samme måte. Tester igjen senere i dag for å være helt sikker. Takk for optimismen.. :oops: Har jo lest at flere tester sterkere utover dagen. Hvor er du i løypa?
Ja, ta en til i kveld! Håper for deg! :) Har ikke IKM før i uke 1-2, så el nå i disse dager :happy:

Shit, fikk mannen til å kjøpe test. Han kjøpte en tidligtest og det er definitivt skygge på den! Ikke vært i nærheten av det på de andre jeg har tatt. Er to dager over ikm i dag!

Jeg ser strek, sånn test var min også og jeg er gravid:smiley-bounce016
Fin julepresang på deg i dag:love017

Da kom tr her - 1 dag for tidlig. Spotter litt, men har startet slik hver gang så.. Spørs om det blir noen glass rødvin ikveld ja

Da kom tr her - 1 dag for tidlig. Spotter litt, men har startet slik hver gang så.. Spørs om det blir noen glass rødvin ikveld ja

Sender stor klem og skål!
Blir kos med rødvin etterpå,
Selv om den har sin bismak...
Kos deg!
:Heartred

11dpo i dag og blenda tidligtest :sorry: Temperaturen sank også, så da er det vel bare å forberede seg for en ny pp. Alt for mange kjipe ting som skjer i livet mitt for tiden så jeg kjenner at det skal bli en tung jul..

En liten oppdatering fra meg. Jeg testet igjen nå for å være sikker før julekvelden - tok en digital til og med (strimmel slo svakt ut). Og… jeg kan ikke tro det :love7

Vedlegg

• A43612F7-D219-4317-BB20-34CA1DE4CDF4.jpeg
    A43612F7-D219-4317-BB20-34CA1DE4CDF4.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 142
En liten oppdatering fra meg. Jeg testet igjen nå for å være sikker før julekvelden - tok en digital til og med (strimmel slo svakt ut). Og… jeg kan ikke tro det :love7
Gratulerer ❤️ Verdens beste julegave ❤️

Hei! Er det noen som vil settes opp på lista som gravid, TR eller kjemisk så si ifra :)

Håper dere alle sammen fikk en nydelig julaften:santa:Heartbigred

Jeg har fått skygger på flere typer tester, men begynte å spotte i dag, 12dpo. Det har jeg aldri gjort i de fire månedene jeg har brukt cyclogest, da kommer mensen 36 timer etter at jeg har brukt den siste pillen. Så da er det bare å slutte med cyclogesten må, så regner jeg med at mensen kommer snart.

Litt usikker på om jeg skal settes på TR eller kjemisk da, har tross alt fått skygger på både babyplan, CB tidlig og metode, men de har ikke blitt sterkere.

Back
Topp