✨ IKM UKE 51 ✨

Er ikke sikkert det blir så mye tid til å si dette i morgen, så jeg vil bare få ønske dere alle en fredelig og fin julaften!
Er så lei for at det ikke ble tidenes julegave på samtlige av oss, og jeg vet det er flere som føler på det samme.
Derfor håper jeg av hele mitt hjerte at dere alle blir fylt med glede, varme og nytt håpe for neste syklus.
Vet at ikke alle er helt dere ennå, så dere som fortsatt venter på gode nyheter vil jeg bare få si masse lykke til.
Dere er ofte i tankene mine.
:Heartred
Ønsker dere og deres alt godt!

Stor klem fra lille, rare, hormonelle og superfølsomme FruMartinsen.
Vis vedlegget 373889
God jul til deg og dine, snille deg :love7:santa

Er ikke sikkert det blir så mye tid til å si dette i morgen, så jeg vil bare få ønske dere alle en fredelig og fin julaften!
Er så lei for at det ikke ble tidenes julegave på samtlige av oss, og jeg vet det er flere som føler på det samme.
Derfor håper jeg av hele mitt hjerte at dere alle blir fylt med glede, varme og nytt håpe for neste syklus.
Vet at ikke alle er helt dere ennå, så dere som fortsatt venter på gode nyheter vil jeg bare få si masse lykke til.

Vis vedlegget 373889

Kleeeeeemmmm:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Vis vedlegget 373889
God jul ❤️

Vis vedlegget 373889

God jul, håper det blir en god en av slagsen med dine kjære ❤️

Fikk akkurat vite at ene bestevenninnen min skal ha baby. Er så glad på hennes vegne. Men likevel så knust: er 3 baby beskjeden jeg har fått på en mnd med noen nært oss… og jeg føler meg så mislykka som ikke klarer å bli gravid like fort.. selv om det er helt irrasjonelt.. :confused013 føler meg rett og slett knust .. god jul da folkens fra deppeline:laughing002
Skjønner deg godt. Har to venninner som har termin når jeg ville hatt om jeg ble gravid i pp 1. Veldig sårt at den datoen nærmer seg :(

10 dpo. Og blenda test… i morgen er siste dag før tr, men føler meg ikke særlig optimistisk. Er rett og slett lei meg.. og lei av prøving. Vi går inn i 6 pp som ikke er så lenge men likevel 6 mnd er lenge. Spesielt mtp at vi har en plan for permisjon og bachelor som gradvis forsvinner… og vi må kanskje vurdere å stoppe prøvingen igjen… :sad015

Jeg skjønner deg så godt!! Vi er like langt i prøvingen, og stresser også. Neste syklus blir siste på en stund, for vi kan ikke ha så mye ulønnet permisjon… De kommunale barnehagene her tar ikke opp i løpet av året til tross for ledig kapasitet, så vi sliter hvis vi må vente 1,5 år på bhgplass. Vet at det alltid ordner seg på et vis uansett, men det hadde vært så mye greiere å få et barn med termin som passer med barnehageopptak :dead:

Jeg skjønner deg så godt!! Vi er like langt i prøvingen, og stresser også. Neste syklus blir siste på en stund, for vi kan ikke ha så mye ulønnet permisjon… De kommunale barnehagene her tar ikke opp i løpet av året til tross for ledig kapasitet, så vi sliter hvis vi må vente 1,5 år på bhgplass. Vet at det alltid ordner seg på et vis uansett, men det hadde vært så mye greiere å få et barn med termin som passer med barnehageopptak :dead:

helt klart lov å ønske tidspunkt når det hadde passet best off

God jul til dere alle sammen. Masse lykke til videre til alle med positiv og alle som prøver :Heartred

6CD80257-C28B-4C5B-BF83-51EC988035DF.jpeg

Last edited:
Da var dagen for test her. Ser en svak skygge, men tror nok ikke det er noen ting 11 dpo :sorry: Inn i nok en PP.

Ønsker dere alle en riktig god jul :santa Herlig å lese all støtte og heiarop her inne.

Vedlegg

• 474BED58-0395-40DB-9A67-ED120759095A.jpeg
    474BED58-0395-40DB-9A67-ED120759095A.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 90
God jul alle sammen! Gratulerer til alle som.har fått positiv test, her er det ikke vits å kaste bort en test, grafen sier sitt. Da starter vi vårt fjerde år som prøvere, uten en eneste positiv test. Vis vedlegget 373913
Har dere prøvd i 4 år? :( Får dere noe hjelp? Det må være veldig tungt :( Klem ❤️

Klem til alle med positive og kanskje en litt ekstra god klem til alle blenda/tr idag. Ønsker dere en nydelig julaften!

her var testen blenda i dag tidlig. Har ikke typiske dagen før tr kramper. Men kroppen min har ikke vært helt typisk siste mnd.. unntatt syklus lengden som er 27-28 hver mnd. Så får vi bare se da, hva som skjer videre. Men tipper tr kommer i morgen som «planlagt» dessverre.. vi får se om det blir pause i prøving/forum neste mnd eller ikke.. akkurat nå føles hjertet litt sart:Heartred

Back
Topp