Jeg tror ikke dette er skygge! Ser ut som min første positiveJeg ser skygger over alt
Tror jeg skal vente til julaften med å ta en ny test, som planen opprinnelig var. Da er jeg 11DPO.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror ikke dette er skygge! Ser ut som min første positiveJeg ser skygger over alt
Tror jeg skal vente til julaften med å ta en ny test, som planen opprinnelig var. Da er jeg 11DPO.
Tusen takk for et skikkelig fint svar, blir nesten litt på gråten.
Må bare si at du virker som et nydelig menneske, basert på hvordan du interagerer med folk her inne
Jeg er så enig med deg!! Skikkelig fint menneske
Åh, så fantastisk!Fikk svar nå. 857 i hcg.
For 2 dage siden 273
Fantastisk!Syyyykt! Er det to da? Fikk 387 (hadde 151 for to dager siden).
Jeg vet... uansett hvilken magefølelse man har, klamrer man seg til det.Nå kom tante grusom her så jeg kan settes på TR Rart hvordan man klamrer seg til det lille håpet man har før tanta faktisk kommer. Men - da blir det vin og kos med samboer og familie i jula, så blir det babylaging i nyttårshelga
Krysser fingrene for deg i neste runde Og nyt julen!Her har jeg begynt å spotte litt, så regner med TR kommer i løpet av dagen...blir så oppgitt av denne kroppen altså!
Denne PP hadde jeg virkelig ingen forhåpninger i forkant, og har klart å ikke overtolke symptom. Men så bestemmer kroppen min seg for å plutselig få veldig ømme pupper og stikninger dagene før IKM, noe jeg aldri har ellers utenom sist jeg var gravid.
Så får man litt håp allikevel da
Men, nå ser jeg frem til litervis med vin i jula, neida..joda og IVF samtale neste mnd., og forhåpentligvis får vi hjelp raskt
tusen takk, og gratulerer så mye med spiren God julKrysser fingrene for deg i neste runde Og nyt julen!
Ja, vil tro det. For om du mener du er 15 dpo og sikker på el, men med menstermin er 17-18, så skulle i teorien hcg vært dobbelte av hva du målte. Så jeg tror det samme som degAt man aldri skal slippe bekymring (se melding fra legen under). MEN første dag av siste mens var 21.11, som skulle tilsi at jeg i går var 4+3, dvs antatt 17-18 DPO på normale beregninger (EL dag 14). EL var imidlertid 7.12, som betyr at jeg i går i praksis var 15 DPO. Kan det være forklaringen?
Syns nå ikke tallene dine er lave jeg..? Har lest om mange som har mye lavere tall i starten.. det er jo stigningen man skal se på? Uff, ja man slutter aldri å bekymre segAt man aldri skal slippe bekymring (se melding fra legen under). MEN første dag av siste mens var 21.11, som skulle tilsi at jeg i går var 4+3, dvs antatt 17-18 DPO på normale beregninger (EL dag 14). EL var imidlertid 7.12, som betyr at jeg i går i praksis var 15 DPO. Kan det være forklaringen?
Nei, var litt uforberedt på dette, så ble litt sjokkert. Spesielt når jeg endelig hadde senket skuldrene litt. Men tror det handler om at EL kom senere enn mens tilsier og at jeg derfor er 2 (+/-) kortere enn antatt. Får i det minste en ny måling av hcg i romjulen!Syns nå ikke tallene dine er lave jeg..? Har lest om mange som har mye lavere tall i starten.. det er jo stigningen man skal se på? Uff, ja man slutter aldri å bekymre seg
Ja, tror også det. Ble bare litt sjokkert da jeg leste det. Hadde endelig senket skuldrene og så kom de litt opp igjen. Men betyr jo bare at det blir en september-baby i stedet for en august-baby (menstermin sier 30.8).Ja, vil tro det. For om du mener du er 15 dpo og sikker på el, men med menstermin er 17-18, så skulle i teorien hcg vært dobbelte av hva du målte. Så jeg tror det samme som deg
Jeg kan blant annet ikke regne ut fra menstermin.. Da jeg hadde el på dag 26… Med menstermin ville jeg hatt termin 24.august og det stemmer iallfall ikke!
Mente menstermin sier 31.8Ja, tror også det. Ble bare litt sjokkert da jeg leste det. Hadde endelig senket skuldrene og så kom de litt opp igjen. Men betyr jo bare at det blir en september-baby i stedet for en august-baby (menstermin sier 30.8).
Fun fact: det er akkurat 2 år, 7 mnd og 20 dager aldersforskjell mellom meg og lillesøsteren min. Hvis denne babyen kommer 29.8 blir det på dagen akkurat samme aldersforskjell mellom denne babyen og vår eldste! Termin mens er 31.8, mens termin ut fra EL er 2.9. Kommer babyen 4 dager før slik som første - da blir det 29.8! Er ikke det litt spesielt?
Ja det forstår jeg. Her kom også EL noen dager tidligere enn antatt, 7 Des, syklusdag 12. forrige syklus fikk jeg EL dag 16.Nei, var litt uforberedt på dette, så ble litt sjokkert. Spesielt når jeg endelig hadde senket skuldrene litt. Men tror det handler om at EL kom senere enn mens tilsier og at jeg derfor er 2 (+/-) kortere enn antatt. Får i det minste en ny måling av hcg i romjulen!
Vet jeg klager, men…
Tok selvsagt en test i dag også, helt kritthvit. I tillegg fikk jeg ikke en jobb jeg virkelig ønsket meg, så her blir det ingen jobb og ingen baby til jul. Ting føles ekstremt mørkt i dag.