✨ IKM UKE 51 ✨

Fikk svar nå. 857 i hcg.
For 2 dage siden 273 :eek:

Oh my! Må jo være flere :woot::woot::love7

Er ikke det nesten for rask stigning? Brukte sånn kalkulator, det har da doblet seg bare på 29 timer. Skal det ikke doble seg på 48 timer da? Nok en ting å bekymre seg over:p:p

Skjønner ikke så mye av dette her men :p 219% økning? Hva betyr det :p

Vedlegg

• B28C526F-8E82-40DB-A431-7856DC9766BD.png
    B28C526F-8E82-40DB-A431-7856DC9766BD.png
    760,8 KB · Visninger: 84
Er ikke det nesten for rask stigning? Brukte sånn kalkulator, det har da doblet seg bare på 29 timer. Skal det ikke doble seg på 48 timer da? Nok en ting å bekymre seg over:p:p
Kan ikke så mye om det der men kan da ikke tro det skal være noe negativt med rask stigning hvertfall!

Det betyr at du kan ha flerlinger, men jeg ville ikke tenkt på det enda. Gratulerer!
Blir spennende å se etterhvert da. :nailbiting: Tusen takk! Endelig kan jeg slappe litt av ❤️

Må være tvillinger :woot::woot::woot::woot: Helt syk stigning!! For en herlig følelse det må være :Heartred:Heartred
Ja ble helt paff:p
Siden jeg har så mange tester igjen så har jeg testet hver dag, og sett endring i styrken på streken bare fra morgen til kveld samme dag :eek:

SÅ hyggelig og gøy å lese gjennom det dere har skrevet i dag! Fine folk, varme gode og snille.

Og gratulerer til dere med dobbel stigning på hCG! Har tenkt sånn på dere - håpet så inderlig på deres vegne.
Nå kan dere slappe heeeelt av, dere er gravide og over "det verste". For en fin jul dere får - og (kjedelig) nyttårsaften :hilarious::hilarious: Dere er så heldige!

SÅ hyggelig og gøy å lese gjennom det dere har skrevet i dag! Fine folk, varme gode og snille.

Og gratulerer til dere med dobbel stigning på hCG! Har tenkt sånn på dere - håpet så inderlig på deres vegne.
Nå kan dere slappe heeeelt av, dere er gravide og over "det verste". For en fin jul dere får - og (kjedelig) nyttårsaften :hilarious::hilarious: Dere er så heldige!
Så hyggelig melding og takk for tanker og omsorg i prosessen! Nå skal jeg fortelle mannen på juleaften på morgen med en ekstra gave i julestrømpen ❤️

Nå kom tante grusom her så jeg kan settes på TR :arghh: Rart hvordan man klamrer seg til det lille håpet man har før tanta faktisk kommer. Men - da blir det vin og kos med samboer og familie i jula, så blir det babylaging i nyttårshelga:king

Jeg har så lyst til å minne deg på at 9 DPO fortsatt er veldig tidlig... men jeg vet hvordan det er når man først får den følelsen.
Det er ikke annet som hjelper mot det enn streker som popper opp.
Jeg havnet der selv, og bestemte meg selv for å bare forberede meg på alle mulige utfall, for å heller bli positivt overrasket.
Det er ingen god følelse, og det er ingen som skal si noe om at PP5 ikke er noe.
Det er 5 måneder med masse svingende følelser, sårbarhet, ønsker og drømmer som har blitt knust.
For hver gang bearbeider man det, for så å erstatte de med nytt håp...
Det er slitsomt, og de fleste av oss her inne kan relatere til det.

Dette ble kanskje en lang måte å fortelle deg at jeg forstår.
Men jeg heier på deg, helt til du evt. får TR på besøk igjen.
Noe jeg selvfølgelig håper, av hele mitt hjerte, at du ikke gjør, denne gangen.
:Heartred

Tusen takk for et skikkelig fint svar, blir nesten litt på gråten.

Må bare si at du virker som et nydelig menneske, basert på hvordan du interagerer med folk her inne :love017

Jeg ser skygger over alt :hungover:

Tror jeg skal vente til julaften med å ta en ny test, som planen opprinnelig var. Da er jeg 11DPO.

Vedlegg

• B04D18A5-EA0D-4405-A6F3-6332AC0B4074.jpeg
    B04D18A5-EA0D-4405-A6F3-6332AC0B4074.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 94
Tusen takk for et skikkelig fint svar, blir nesten litt på gråten.

Må bare si at du virker som et nydelig menneske, basert på hvordan du interagerer med folk her inne :love017
Jeg er så enig med deg!! ❤️ Skikkelig fint menneske ❤️❤️

Back
Topp