Fikk svar nå. 857 i hcg.
For 2 dage siden 273
For 2 dage siden 273
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh my! Må jo være flereFikk svar nå. 857 i hcg.
For 2 dage siden 273
Oh my! Må jo være flere
Kan ikke så mye om det der men kan da ikke tro det skal være noe negativt med rask stigning hvertfall!Er ikke det nesten for rask stigning? Brukte sånn kalkulator, det har da doblet seg bare på 29 timer. Skal det ikke doble seg på 48 timer da? Nok en ting å bekymre seg over
Det betyr at du kan ha flerlinger, men jeg ville ikke tenkt på det enda. Gratulerer!Skjønner ikke så mye av dette her men 219% økning? Hva betyr det
Blir spennende å se etterhvert da. Tusen takk! Endelig kan jeg slappe litt avDet betyr at du kan ha flerlinger, men jeg ville ikke tenkt på det enda. Gratulerer!
Må være tvillinger Helt syk stigning!! For en herlig følelse det må væreFikk svar nå. 857 i hcg.
For 2 dage siden 273
Ja ble helt paffMå være tvillinger Helt syk stigning!! For en herlig følelse det må være
Syyyykt! Er det to da? Fikk 387 (hadde 151 for to dager siden).Fikk svar nå. 857 i hcg.
For 2 dage siden 273
Jeg aner ikke.. sendte meld til fastlegen min og spurte hva hun syns om stigningen Får nok ikke svar før i morgen tenker jeg.Syyyykt! Er det to da? Fikk 387 (hadde 151 for to dager siden).
SpennendeJeg aner ikke.. sendte meld til fastlegen min og spurte hva hun syns om stigningen Får nok ikke svar før i morgen tenker jeg.
Du hadde jo perfekt dobling da
Så hyggelig melding og takk for tanker og omsorg i prosessen! Nå skal jeg fortelle mannen på juleaften på morgen med en ekstra gave i julestrømpenSÅ hyggelig og gøy å lese gjennom det dere har skrevet i dag! Fine folk, varme gode og snille.
Og gratulerer til dere med dobbel stigning på hCG! Har tenkt sånn på dere - håpet så inderlig på deres vegne.
Nå kan dere slappe heeeelt av, dere er gravide og over "det verste". For en fin jul dere får - og (kjedelig) nyttårsaften Dere er så heldige!
Jeg har så lyst til å minne deg på at 9 DPO fortsatt er veldig tidlig... men jeg vet hvordan det er når man først får den følelsen.
Det er ikke annet som hjelper mot det enn streker som popper opp.
Jeg havnet der selv, og bestemte meg selv for å bare forberede meg på alle mulige utfall, for å heller bli positivt overrasket.
Det er ingen god følelse, og det er ingen som skal si noe om at PP5 ikke er noe.
Det er 5 måneder med masse svingende følelser, sårbarhet, ønsker og drømmer som har blitt knust.
For hver gang bearbeider man det, for så å erstatte de med nytt håp...
Det er slitsomt, og de fleste av oss her inne kan relatere til det.
Dette ble kanskje en lang måte å fortelle deg at jeg forstår.
Men jeg heier på deg, helt til du evt. får TR på besøk igjen.
Noe jeg selvfølgelig håper, av hele mitt hjerte, at du ikke gjør, denne gangen.
Her skimter jeg noe!!! Så spennendeJeg ser skygger over alt
Tror jeg skal vente til julaften med å ta en ny test, som planen opprinnelig var. Da er jeg 11DPO.
Jeg er så enig med deg!! Skikkelig fint menneskeTusen takk for et skikkelig fint svar, blir nesten litt på gråten.
Må bare si at du virker som et nydelig menneske, basert på hvordan du interagerer med folk her inne