✨ IKM UKE 51 ✨

Rimelig sikker på at spottinga blir til tante grusom i morgen/overimorgen, kom ganske mye rosa ut sammen med restene etter kveldens sengedans:rolleyes:

Derfor har jeg bestilt solvipect som skal prøves for første gang, sink+Vitamin C for mannen og nye el-tester. Så fortsetter vi med concieve+ neste runde også. Estimert EL på nyttårsaften, skal jaggu innvie det nye året med et babyfrø! Jeg hater hostesaft, så spira bør sitte neste gang:wtf:

For en måte å gå inn i det nye året på. Den heier jeg på!
:rolleyes:
Jeg har foreløpig estimert EL 2.januar, i følge Premom.
Så da kan det hende vi havner i enda en IKM-gruppe sammen.

Kjenner til den... jeg tenkte det samme da jeg knasket gulerøtter til det tøyt ut av øra mine.
Det funka altså ikke, så nå blir det ananas isteden.
Etter EL.
:hilarious:

Da var det 9 dpo (riktignok natt) og jeg testet før leggetid fa jeg hadde holdt en stund. Blank hcg test. Men LH testen hadde plutselig økt og puppene føles tunge… veldig spent på om det betyr starten på noe eller om det er tilfeldig. Noen av dere som
Tester LH i LF:angelic:

Vedlegg

• 9C9848ED-4ADD-441C-99F9-DD25439AAE26.jpeg
    9C9848ED-4ADD-441C-99F9-DD25439AAE26.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 83
Ikke den beste indikasjonen før blodprøven klokken 12. Fall i tempkurven nesten ned til den rød linjen.
Jeg har også vært under luteallinja to dager på rad. Men tror ikke vi skal legge så mye i det etter man har testet positiv. Mange slutter å tempe da.
Er vel bare at tempen gjennom graviditeten skal være høyere enn til vanlig gjennom svangerskapet. :wideyed:
Og uansett er du fortsatt over coverline ❤️ Husk mye spiller inn når man er gravid. Kanskje du tisser mer om natten, sover dårligere, våkner ofte osv . Dette går bra!!

Vedlegg

• 41F7A6F2-5084-41D8-9BF4-E695E5FFEB46.png
    41F7A6F2-5084-41D8-9BF4-E695E5FFEB46.png
    697,5 KB · Visninger: 53
Jeg testet nettopp, etter å ha vært så flink og ventet til 10-11 dpo. Men fikk ingen belønning for tålmodigheten, da :mad: Her var det ikke mye å skrive hjem om. Får heller melde meg inn i gjengen som skal nyte vin til julematen :rolleyes:

Vedlegg

• E020FC3B-1FB9-4EB9-8ED6-FD9843562924.jpeg
    E020FC3B-1FB9-4EB9-8ED6-FD9843562924.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 89
CD2 i dag.
Fresh syklus.
Nytt håp.
:rolleyes:
Håper dere alle får en fin dag! :Heartred
Selv unner jeg meg en tur hos frisøren.
Får endelig freshet opp etterveksten, etter å ha avlyst de to siste timene.
Så den etterveksten ble et mareritt!
Snapchat-211473000.jpg

Hverdagsluksus.
Hatt samme frisøren siden et år før bryllupet. Hun fikk i oppdrag å følge meg mot den store dagen, for å få finest mulig hår. I tillegg til at hun fikk god tid på å planlegge sveisen, bli kjent med meg og håret.
Giftet oss 26.06.21.
:love7
Ble så fornøyd med henne at jeg nekter å gå til noen andre igjen. Hun har vært med i NM for brudestyling!

Er og endelig igang med chart 2. Er fint å ha en fra før, så jeg etterhvert kan begynne å sammenligne litt.

Screenshot_20211222_095235_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Jeg testet nettopp, etter å ha vært så flink og ventet til 10-11 dpo. Men fikk ingen belønning for tålmodigheten, da :mad: Her var det ikke mye å skrive hjem om. Får heller melde meg inn i gjengen som skal nyte vin til julematen :rolleyes:
Jeg røk også på en test i dag...helt blank :meh: kjenner TR smerter også nå, så jeg var akkurat på vinmonopolet og hamstra vin til jula :joyful:

Tempen skikkelig opp idag tidlig! Men fremdeles blendahvit morgentest. Om det var festesmerter jeg hadde kvelden 7dpo og liten festedipp morgenen etter, burde ikkje noe slått ut på tester nå? Jeg har kun OneStep-tester fra ebay, men de skal være 10ml...Vis vedlegget 373801
De to andre graviditetene mine fikk jeg ikke positivt før 13/14 DPO (1 baby og 1 SA). Det er veldig stor variasjon i hvor fort og hvor mye hcg man produserer, så tror ikke du trenger å legge fra deg håpet helt enda. Heier på deg ❤️

Jeg har også vært under luteallinja to dager på rad. Men tror ikke vi skal legge så mye i det etter man har testet positiv. Mange slutter å tempe da.
Er vel bare at tempen gjennom graviditeten skal være høyere enn til vanlig gjennom svangerskapet. :wideyed:
Og uansett er du fortsatt over coverline ❤️ Husk mye spiller inn når man er gravid. Kanskje du tisser mer om natten, sover dårligere, våkner ofte osv . Dette går bra!!
Luteallinjen er trendlinjen for verdiene, så den sier egentlig ikke så mye. Såvidt over coverline ja, men synes dippen er skummel, spesielt når den er så nærme coverline. Har litt dårlig magefølelse nå :( Sitter på legekontoret og venter på blodprøven nå, skal bli greit å få svar, selv om jeg gruer meg litt også. Gikk det fint å få tatt din?

Tempen skikkelig opp idag tidlig! Men fremdeles blendahvit morgentest. Om det var festesmerter jeg hadde kvelden 7dpo og liten festedipp morgenen etter, burde ikkje noe slått ut på tester nå? Jeg har kun OneStep-tester fra ebay, men de skal være 10ml...Vis vedlegget 373801
Jeg har lest at det fort kan ta noen dager fra egget fester seg, til det synes på urinprøve.
Så det er absolutt håp her!
Heier masse på deg!
:talk017

Luteallinjen er trendlinjen for verdiene, så den sier egentlig ikke så mye. Såvidt over coverline ja, men synes dippen er skummel, spesielt når den er så nærme coverline. Har litt dårlig magefølelse nå :( Sitter på legekontoret og venter på blodprøven nå, skal bli greit å få svar, selv om jeg gruer meg litt også. Gikk det fint å få tatt din?
Så vondt med denne bekymringen.
Sender deg varme tanker og støtte.
Krysser alt for gode, beroligende nyheter.
:smiley-angelic001:Heartred

Ja jeg forstår at du syns det er skummelt. Alt er så skjørt nå i starten.. skal så lite til før alt blir knust :(
Magefølelsen min har vært god helt frem til idag etter blodprøven.. er så redd :( orker virkelig ikke gå gjennom en MA til, det tror jeg ikke at jeg takler :(

gikk fint å ta blodprøven, nå håper jeg bare tiden går fort frem til ikveld ❤️ Jeg krysser alt jeg har for oss begge ❤️

Ja jeg forstår at du syns det er skummelt. Alt er så skjørt nå i starten.. skal så lite til før alt blir knust :(
Magefølelsen min har vært god helt frem til idag etter blodprøven.. er så redd :( orker virkelig ikke gå gjennom en MA til, det tror jeg ikke at jeg takler :(

gikk fint å ta blodprøven, nå håper jeg bare tiden går fort frem til ikveld ❤️ Jeg krysser alt jeg har for oss begge ❤️
Ja, jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Måtte tiden gå fort. Fikk beskjed om at prøvene ble hentet 14.30, så da er det håp om å få svar i kveld ❤️

Ja, jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Måtte tiden gå fort. Fikk beskjed om at prøvene ble hentet 14.30, så da er det håp om å få svar i kveld ❤️

ja jeg tror faktisk ikke vi kommer til å prøve igjen om det ikke går denne gangen heller.. så føler det er nå eller aldri :nailbiting: vi får prøve å finne på noe disse lange timene i mens vi venter ❤️

Back
Topp