✨ IKM UKE 51 ✨

Dette blir 10 pp. Vet folk prøver langt lenger enn det, men jeg prøvde i ett år for noen år siden også. Mistet da i SA. Herregud så lenge jeg har prøvd å bli gravid, eller tenkt at jeg ønsker å bli gravid. Og ingen barn enda :sorry: Jeg er også veldig snart 33 år, og visstnok "ingenting" galt med meg.

Kjenner jeg stresser veldig. Er så utrolig, utrolig, utrolig sårt. Håper noen lager ny IKM gruppe for vår uke snart - trenger å fokusere på å starte på nytt igjen med blanke ark og ny giv.

Dette blir 10 pp. Vet folk prøver langt lenger enn det, men jeg prøvde i ett år for noen år siden også. Mistet da i SA. Herregud så lenge jeg har prøvd å bli gravid, eller tenkt at jeg ønsker å bli gravid. Og ingen barn enda :sorry: Jeg er også veldig snart 33 år, og visstnok "ingenting" galt med meg.

Kjenner jeg stresser veldig. Er så utrolig, utrolig, utrolig sårt. Håper noen lager ny IKM gruppe for vår uke snart - trenger å fokusere på å starte på nytt igjen med blanke ark og ny giv.

Jeg får så vondt av deg...
Så utrolig leit at du skal måtte kjempe sånn!
Privatsak, men er mannen utredet?

Jeg og håper vår neste IKM gruppe opprettes snart.
Ble litt for mye for meg da jeg opprettet, selv om det var hyggelig. Ble så lei meg for hver eneste en jeg måtte sette på TR.
Er litt for følsom av meg.

Vet du om de kan ha stengt nå, så jeg må vente til i morgen?
:nailbiting:
Furst kjører hele døgnet. Vet ikke om de tar alle typer tester døgnet rundt, men de er operative døgnet rundt. Jobbet med å sende serviceingeniører dit tidligere

Skjønner deg godt. Jeg stresser jeg og, endte med å krangle med mannen når jeg tester blankt :(

Skjønner deg godt. Jeg stresser jeg og, endte med å krangle med mannen når jeg tester blankt :(

Uff... det er så leit når det blir sånn.
Har allerede rukket å ha et par sånne, vi og.
For han mener jeg styrer/ tester for mye.
Og da reagerer jeg med å si at han bryr seg for lite.
Selv om jeg innerst inne vet at han bare prøver å skåne meg.
Men så blir det bare tull.
:sorry:

Heldigvis går det fort over.

Uff... det er så leit når det blir sånn.
Har allerede rukket å ha et par sånne, vi og.
For han mener jeg styrer/ tester for mye.
Og da reagerer jeg med å si at han bryr seg for lite.
Selv om jeg innerst inne vet at han bare prøver å skåne meg.
Men så blir det bare tull.
:sorry:

Heldigvis går det fort over.
Høres veldig kjent ut. Om du vil kan du kontakte meg på pm neste gang <3

OTE="FruMartinsen, post: 27197893, member: 31333"]Jeg får så vondt av deg...

Ble litt for mye for meg da jeg opprettet, selv om det var hyggelig. Ble så lei meg for hver eneste en jeg måtte sette på TR.
Er litt for følsom av meg.[/QUOTE]

Nei, mannen er ikke utredet. Har gått med mange tanker at det kan være han, men samtidig så er han en følsom fyr og jeg klarer ikke tanken på å stresse han mer. Han er en så ufattelig fin person. Vi skal begge til utredning i mars hvis ingenting har skjedd innen da, og heldigvis bestemt av gyn. Angrer litt nå på at jeg ikke bare sa januar egentlig (som jeg først fikk tilbud om).

Skjønner godt du ikke vil lage IKM gruppe. Jeg er ikke skapt for å organisere greier - og det høres faktisk litt sårt ut som du sier.

Takk til deg som ordnet IKM gruppa vår! Du er en helt.

OTE="FruMartinsen, post: 27197893, member: 31333"]Jeg får så vondt av deg...

Er litt for følsom av meg.

Nei, mannen er ikke utredet. Har gått med mange tanker at det kan være han, men samtidig så er han en følsom fyr og jeg klarer ikke tanken på å stresse han mer. Han er en så ufattelig fin person. Vi skal begge til utredning i mars hvis ingenting har skjedd innen da, og heldigvis bestemt av gyn. Angrer litt nå på at jeg ikke bare sa januar egentlig (som jeg først fikk tilbud om).

Skjønner godt du ikke vil lage IKM gruppe. Jeg er ikke skapt for å organisere greier - og det høres faktisk litt sårt ut som du sier.

Takk til deg som ordnet IKM gruppa vår! Du er en helt.[/QUOTE]

Uff, jeg ser den.
Har ikke turt å tenke på å nevne sædprøve engang, foreløpig.
Bare tenkte siden du har fått beskjed om at alt er i orden hos deg.
Godt å kunne si det er gynekologen som har bedt om det.
Så slipper du den biten.
Hva med å høre om hen kan fremskynde det til januar, er det for sent?

Dersom jeg føler det går for langt tid før ny IKM opprettes, skal du ikke se bort i fra at jeg gjør det igjen.
Det var det som skjedde sist, jeg bare trengte nytt fokus.

Åh du. :( Jeg vet ikke hva jeg skal si til deg annet enn at det var leit å høre. Sender deg en varm god klem :Heartbigred
Takk :Heartbigred
Er nok også en av grunnene til at jeg tror TR er rett rundt hjørnet, at jeg er hormonell og mulig litt ekstra lett å krangle med:wacky:

I morgen kl 09. Og jeg er så nervøs ikveld, uff:nailbiting: hvis det ikke har doblet seg er hele julen ødelagt.. er du nervøs ?
Akkurat samme følelse her. Litt derfor jeg spurte også, vi er jo i samme båt og sitter sikkert med de samme følelsene.

Ikke fortalt mannen enda heller. Har planlagt julestrømpe til mannen (og til jenta vår på to år). I hans har jeg tenkt å legge i pepperkaker, sjokolade, juleøl og en liten pakke med en digitaltest. Dette er selvfølgelig gitt at målingen i morgen går bra. Tanken er at vi koser oss med julestrømper på morgenen på juleaften❤️ Håper bare dette går veien!

Akkurat samme følelse her. Litt derfor jeg spurte også, vi er jo i samme båt og sitter sikkert med de samme følelsene.

Ikke fortalt mannen enda heller. Har planlagt julestrømpe til mannen (og til jenta vår på to år). I hans har jeg tenkt å legge i pepperkaker, sjokolade, juleøl og en liten pakke med en digitaltest. Dette er selvfølgelig gitt at målingen i morgen går bra. Tanken er at vi koser oss med julestrømper på morgenen på juleaften❤️ Håper bare dette går veien!

ja ikke sant ❤️ Godt å snakke med noen som er i samme situasjon ❤️
For en koselig måte du skal fortelle det på
:love7
dette må jo bare gå bra!! Tenker vi får svar rundt 17-18 tiden i morgen :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Ååååh.... dette må gå bra!
Gleder meg til å høre reaksjonen hans.
:Heartred

MASSE LYKKE TIL I MORGEN, VENTER PÅ LILLEBROR/ LILLESØSTER OG MAMMA TIL 3!
Vi er mange her inne som tenker på dere og krysser alt for fin og god stigning i HCG.
:wav
Snille dere ❤️❤️❤️❤️

Rimelig sikker på at spottinga blir til tante grusom i morgen/overimorgen, kom ganske mye rosa ut sammen med restene etter kveldens sengedans:rolleyes:

Derfor har jeg bestilt solvipect som skal prøves for første gang, sink+Vitamin C for mannen og nye el-tester. Så fortsetter vi med concieve+ neste runde også. Estimert EL på nyttårsaften, skal jaggu innvie det nye året med et babyfrø! Jeg hater hostesaft, så spira bør sitte neste gang:wtf:

Back
Topp