✨ IKM UKE 51 ✨

For en måte å gå inn i det nye året på. Den heier jeg på!
:rolleyes:
Jeg har foreløpig estimert EL 2.januar, i følge Premom.
Så da kan det hende vi havner i enda en IKM-gruppe sammen.

Kjenner til den... jeg tenkte det samme da jeg knasket gulerøtter til det tøyt ut av øra mine.
Det funka altså ikke, så nå blir det ananas isteden.
Etter EL.
:hilarious:
Ser premom har flytta min EL til 2.januar også, så vi havner nok i gruppe igjen ja! Da får vi håpe det klaffer:Heartred

Ikke fått TR på besøk enda, men spotter rosa så kommer vel for fullt i løpet av dagen, IKM er i morgen. Litt dritt men samtidig så går det nok fort til neste EL nå med alt som skjer i jula, også trøster jeg meg med at jeg slipper å takke nei til de godsakene som følger med :santa Så - tross alt ikke den verste måneden å få negativt resultat på!

Må bare si at det har vært veldig hyggelig å være sammen med dere i denne gruppa :Heartbigred Jeg har gledet meg på deres vegne og følt med dere som (i likhet med meg) ikke lyktes denne måneden. Det har føltes som en liten venninnegjeng å kunne snakke med her, og det er veldig hyggelig når man ellers ikke har så mange å snakke med om akkurat dette :love7

Ikm og fortsatt blank test. Får se om TR kommer i kveld. Forbereder meg til neste IKM gruppe.

Må bare si at det har vært veldig hyggelig å være sammen med dere i denne gruppa :Heartbigred Jeg har gledet meg på deres vegne og følt med dere som (i likhet med meg) ikke lyktes denne måneden. Det har føltes som en liten venninnegjeng å kunne snakke med her, og det er veldig hyggelig når man ellers ikke har så mange å snakke med om akkurat dette :love7
Samme her. Er ikke noe jeg har lyst å dele med så mange, orker ikke maset, men sliter med at det nå har gått over et halvt år. Om det er negativt så slipper jeg iallfall å lure på om jeg skal fortelle det på nyttårsaften eller ikke ...

Så enig i det du skriver ❤️

Nå står hcg prøven min som under arbeid… uff tørr nesten ikke sjekke den etterpå :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Nå står hcg prøven min som under arbeid… uff tørr nesten ikke sjekke den etterpå :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Skulle ønske jeg kunne være der og holde deg i hånden.
Krysser alt for at du snart får svar og at det blir minst like bra som du/ vi håper på.
:Heartred

Så gode ord!
Helt enig med deg.

9dpo og helt blenda test. Dermed har jeg mistet alt av håp denne pp’en :(

Er så ufattelig lei av å bli skuffa, selv om dette «bare» er PP5, tredje med letrozol.

9dpo og helt blenda test. Dermed har jeg mistet alt av håp denne pp’en :(

Er så ufattelig lei av å bli skuffa, selv om dette «bare» er PP5, tredje med letrozol.

Jeg har så lyst til å minne deg på at 9 DPO fortsatt er veldig tidlig... men jeg vet hvordan det er når man først får den følelsen.
Det er ikke annet som hjelper mot det enn streker som popper opp.
Jeg havnet der selv, og bestemte meg selv for å bare forberede meg på alle mulige utfall, for å heller bli positivt overrasket.
Det er ingen god følelse, og det er ingen som skal si noe om at PP5 ikke er noe.
Det er 5 måneder med masse svingende følelser, sårbarhet, ønsker og drømmer som har blitt knust.
For hver gang bearbeider man det, for så å erstatte de med nytt håp...
Det er slitsomt, og de fleste av oss her inne kan relatere til det.

Dette ble kanskje en lang måte å fortelle deg at jeg forstår.
Men jeg heier på deg, helt til du evt. får TR på besøk igjen.
Noe jeg selvfølgelig håper, av hele mitt hjerte, at du ikke gjør, denne gangen.

Orker seriøst ikke vente mer.. helt nervevrak jeg :(

Åh... kjære, vakre jenter.
Jeg tenker på dere HELE tiden nå.
Føler så sterkt, og håper så inderlig med dere.
Er inne her og oppdaterer siden veldig ofte, i håp om å få lese gode nyheter fra dere.
Håper dere klarer å puste med magen i ventetiden, selv om det er fryktelig vanskelig.

Nå må dere snart få svar.
Og da de svarene dere håper på.

Back
Topp