✨ IKM UKE 51 ✨

:Heartred
Jeg venter med å ta meg et glass vin til alt håp er ute altså.
MEN...

Planen min er ganske lik din, i grunn.
Bortsett fra at jeg ikke skal bli skækkere enn at unga våre tåler det.
:hilarious:

Jeg og lover strykgaranti, om jeg skal prøve meg på å ikke teste.
:wacky::hilarious:

Haha så bra - liker back up planen :hilarious:. Fint å høre at du ikke har mistet alt håp :Heartred Er så spent på hvordan det går med deg, håper sånn med deg.

Haha så bra - liker back up planen :hilarious:. Fint å høre at du ikke har mistet alt håp :Heartred Er så spent på hvordan det går med deg, håper sånn med deg.
Men hælle måne... hvor lenge skal den testen min være til under arbeid?!
:wacky:

Men hælle måne... hvor lenge skal den testen min være til under arbeid?!
:wacky:

Åh så irriterende. Jeg vet ikke. Kanskje korona testene tar såpass mye kapasitet at det tar litt lenger tid? Men vil absolutt tro du får svar i dag - jeg har alltid fått svar samme dag når det står under arbeid!

Jeg er så enig med dere om vin og bobler i jula - akkurat denne måneden har jeg ikke kjent noen symptomer og føler meg ikke gravid, så har egentlig ikke noen forventninger. Har klart å vente med å ta test også, men skal teste 22. eller 23., tenker jeg. Selvfølgelig helt fantastisk om jeg er gravid, men trøstepremien om jeg ikke er gravid, blir champagne på julaften og nyttårsaften, pluss at sjansen øker for at vi kan reise til utlandet i bryllup neste sommer :p

Hvor i landet er du? Jeg tok testen hos legen ca. 10 og er i Oslo/Viken-området.
Jeg og. Viken, altså.
Bor på Jessheim, men har lege i Eidsvoll kommune.
Kom til å tenke på at det kanskje er de andre prøvene som tar litt lenger tid?
Husker ikke hvor lang tid de tar.
upload_2021-12-20_20-31-17.png

Dette er de jeg har tatt i dag.

Jeg er så enig med dere om vin og bobler i jula - akkurat denne måneden har jeg ikke kjent noen symptomer og føler meg ikke gravid, så har egentlig ikke noen forventninger. Har klart å vente med å ta test også, men skal teste 22. eller 23., tenker jeg. Selvfølgelig helt fantastisk om jeg er gravid, men trøstepremien om jeg ikke er gravid, blir champagne på julaften og nyttårsaften, pluss at sjansen øker for at vi kan reise til utlandet i bryllup neste sommer :p

Så flink du er som ikke har testet! Jeg er som deg - ganske uten symptomer, men dessverre begynt å få tr smerter. Så løpet er kjørt for min del - eneste måten jeg holder meg tilstede er ved å tenke på alt jeg kan gjøre - og at jeg virkelig hater å være kvalm. :hilarious: Så noe positivt er det altså å ikke være gravid. Håper du får positiv test OG kan reise til utlandet i sommer :happy:

Glemte å skrive her... skrev bare i dagboken min.
Men for å gjøre det kort:
Jeg sitter nå og nyter et glass rødvin!
Med god samvittighet.
Fordi jeg kan.

Har tatt to slurker, og trur ikke jeg orker noe særlig mer enn et par til.
For jeg drikker jo aldri lenger.
Bare når jeg har eller venter på mens.

Sååå.... så godt var det.
:wideyed::wacky:

Jeg og. Viken, altså.
Bor på Jessheim, men har lege i Eidsvoll kommune.
Kom til å tenke på at det kanskje er de andre prøvene som tar litt lenger tid?
Husker ikke hvor lang tid de tar.
Vis vedlegget 373695

Dette er de jeg har tatt i dag.
Jeg sendte spørsmål til de forrige gang. Vedlagt er spørsmålet og svarene jeg fikk. De sier at de fleste får svar ila 24 timer og ut fra listen min var det kun D-vitamin som tok lengre tid.

Vedlegg

• 36983F5E-661A-446F-97EC-F67C685C5C33.jpeg
    36983F5E-661A-446F-97EC-F67C685C5C33.jpeg
    88,1 KB · Visninger: 53
  • 8250B82C-832B-4E0C-91AB-5E4B587EA846.jpeg
    8250B82C-832B-4E0C-91AB-5E4B587EA846.jpeg
    160 KB · Visninger: 59
  • 1650ACB3-F976-4698-B559-B2FF34B82B71.jpeg
    1650ACB3-F976-4698-B559-B2FF34B82B71.jpeg
    162,7 KB · Visninger: 55
Jeg sendte spørsmål til de forrige gang. Vedlagt er spørsmålet og svarene jeg fikk. De sier at de fleste får svar ila 24 timer og ut fra listen min var det kun D-vitamin som tok lengre tid.

Det husker jeg, at D-vitaminer tar lenger tid.
Men nå fikk jeg svar, så da gjelder det bare å tyde det.
Usikker på det med progesteron, men hvis legen mener jeg trenger noe for det, henviser han meg til gynekolog.
Han ville ikke skrive ut noe, for han hadde ikke kompetansen til det, mente han.
Så det er fint.

Det husker jeg, at D-vitaminer tar lenger tid.
Men nå fikk jeg svar, så da gjelder det bare å tyde det.
Usikker på det med progesteron, men hvis legen mener jeg trenger noe for det, henviser han meg til gynekolog.
Han ville ikke skrive ut noe, for han hadde ikke kompetansen til det, mente han.
Så det er fint.
Jeg hadde progesteron på 23 sist gang (ca 6-7 DPO). Det var litt lavt. Hvordan var hcg?

Jeg hadde progesteron på 23 sist gang (ca 6-7 DPO). Det var litt lavt. Hvordan var hcg?
Jeg gjør sånn, jeg.
upload_2021-12-20_21-11-39-png.373699

Nå er jeg rett før ny mens, da. Skal komme i løpet av de neste dagene.
Så da vet jeg ikke hvordan tallene burde sett ut nå.
13 DPO.

Jeg gjør sånn, jeg.

13 DPO.
Jeg gjør sånn, jeg.

13 DPO.
Skjønner! De anbefaler at man måler progesteron ca midt mellom EL og mens, da den er på topp (hvis ikke man blir gravid da). Jeg måtte tilbake og måle på nytt ved neste syklus sist fordi det ble målt for sent. Men dette kan jeg ikke så mye om, så det har sikkert legen informasjon om. Kanskje lurt å be om henvisning til gynekolog? De kan gjerne mye om dette. Jeg har fått god oppfølging hos gyn ifm både SA og forsøk på å bli gravid (samt celleforandringer).

Jeg kan settes på kjemisk, tror jeg.
Blir uansett det eller TR når den kommer.
Så like greit å sette meg på kjemisk.

Hei, skål.
:joyful:
Klem til deg! Nyt vinen:Heartred:Heartred også håper jeg legen kan hjelpe deg og at du slipper å oppleve flere kjemiske nå! Krysser alt jeg kan for deg! :Heartred

Klem til deg! Nyt vinen:Heartred:Heartred også håper jeg legen kan hjelpe deg og at du slipper å oppleve flere kjemiske nå! Krysser alt jeg kan for deg! :Heartred

Tusen takk :Heartred

Jeg kan settes på kjemisk, tror jeg.
Blir uansett det eller TR når den kommer.
Så like greit å sette meg på kjemisk.

Hei, skål.
:joyful:
Åååh leit å høre :( skikkelig urettferdig at du skal gjennom en kjemisk en gang til:sorry:

Nå må du bare stå på krava dine og få den hjelpen du trenger for at egget skal klamre seg fast ❤️

Back
Topp