✨ IKM UKE 51 ✨

Oh lord, det er jo kjempefin måling!!! Jeg fikk beskjed om at 100-200 var ønskelig når jeg var over IKM, men at det var stigningen de så på tilslutt. Du har 3 ganger så mye - trillinger :hilarious: gøy med høyt tall allerede fra start. Gratulerer så masse - gravid er du!! :D:D:D

Redigerer bittelitt: IKM for meg er 15-16 dpo
Åh sier du det altså ❤️❤️:nailbiting: Litt usikker på når ikm er for meg egentlig, men siden jeg har hatt positive tester i over 5 dager nå så tenker jeg at kanskje ikm er forbi. Evnt i morgen kanskje?? Irriterende med ustabile sykluser:wtf: da vet man liksom ikke helt. Så prøven på onsdag må være på 546, da er det dobling. Herregud så nervepirrende :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Åh sier du det altså ❤️❤️:nailbiting: Litt usikker på når ikm er for meg egentlig, men siden jeg har hatt positive tester i over 5 dager nå så tenker jeg at kanskje ikm er forbi. Evnt i morgen kanskje?? Irriterende med ustabile sykluser:wtf: da vet man liksom ikke helt. Så prøven på onsdag må være på 546, da er det dobling. Herregud så nervepirrende :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Uansett om IKM er imorgen, i dag eller var i går så er du godt innenfor uansett. Dette kommer til å gå sååå bra! Jeg er sikker på du får en fin stigning - om 2 uker kan du dra på tidlig ultralyd å kanskje se et bankende hjerte. Da må du også oppdatere her i gruppa (hvis du tar da) :D Nyt tiden - dette kommer til å gå bra (statistisk sett går det bra i 75% av tilfellene og det er faktisk ganske høye tall!) :Heartred

Uansett om IKM er imorgen, i dag eller var i går så er du godt innenfor uansett. Dette kommer til å gå sååå bra! Jeg er sikker på du får en fin stigning - om 2 uker kan du dra på tidlig ultralyd å kanskje se et bankende hjerte. Da må du også oppdatere her i gruppa (hvis du tar da) :D Nyt tiden - dette kommer til å gå bra (statistisk sett går det bra i 75% av tilfellene og det er faktisk ganske høye tall!) :Heartred
Åh tusen takk for at du sier dette ❤️❤️ Man blir jo bekymret for den minste lille ting ❤️
Har bestilt tidlig ul 14 januar, da skal jeg være 7 uker ish :woot: men nå må jeg bare komme meg gjennom målingen på onsdag først, og håper at den har doblet seg :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Måtte selvsagt ta en test, mot bedre vitende. Fikk positiv på 7DPO sist syklus, så det ble for vanskelig å stå imot i dag.

Skimter verdens svakeste strek på testen, men babyplan har vel hatt mange skygger i det siste?

Får ikke opp noen forhåpning denne gangen i alle fall :(

Vedlegg

• 7BA2615E-A3C5-4427-B184-E092C73B7AE0.jpeg
    7BA2615E-A3C5-4427-B184-E092C73B7AE0.jpeg
    68 KB · Visninger: 77
  • 67D383CE-7D83-4D7E-8424-2C2768FC7E79.jpeg
    67D383CE-7D83-4D7E-8424-2C2768FC7E79.jpeg
    78,7 KB · Visninger: 69
Dere måååå oppdatere oss når dere har fått svar:nailbiting::nailbiting: min tok ca en time etter den kom under arbeid :nailbiting:
Jeg er nok på vei ut... bare føler det på meg.
Men ja, skal oppdatere.
Har mer tro Venter på...
:Heartred

Hei alle sammen :D Bare skrik ut hvis jeg skal sette dere opp på Gravid, kjemisk eller TR! Jeg prøver så godt jeg kan å følge med, men kan av og til gå glipp av endringene som skjer her inne. Så ikke vær redd for å gi meg beskjed :Heartred Spennende uke dette her! Håper på mange flere positive tester :love7

Det er jo en fantastisk verdi for å kun være 13 dpo! Dette har jeg troen på :D
Åh blir så letta i sjelen min når dere sier dette ❤️❤️ Begynner nesten å grine, dere er så snille ❤️:love7

DETTE ER JO HELT FANTASTISK! :D:D:D:D

Gravide kjerringer - se og kom dere ut av IKM gruppene :hilarious::hilarious: Jeg joiner dere neste måned - bare vent!

Så kanskje du og jeg kan få vin i jula, bobler på nyttårsaften og præggers-status neste måned?
Hei og hå.
:hilarious:

Men seriøst... jeg liker hvordan du smitter over på meg, slik at jeg blir mer optimistisk og lettere til sinns, når jeg egentlig bare sitter og depper.
Herlig hvordan du formulerer deg.
:joyful:

Så kanskje du og jeg kan få vin i jula, bobler på nyttårsaften og præggers-status neste måned?
Hei og hå.

Men seriøst... jeg liker hvordan du smitter over på meg, slik at jeg blir mer optimistisk og lettere til sinns, når jeg egentlig bare sitter og depper.
Herlig hvordan du formulerer deg.
:joyful:

Så hyggelig sagt! Vi har en løs date :hello2Det skal skylles mat ned med vin, og jeg planlegger å gå skjeivt inn i 2022. Hva er din backup plan?

Hvis alt går til H* så har vi en avtale om å være like gale neste måned. Jeg skal prøve å la vær å teste (lover 100% strykgaranti :hilarious:).
Uansett hva så blir vi i allefall gravide! Og det er det beste utgangspunktet.

Hold ut litt til da. Det er ikke over for deg enda :Heartred

Så hyggelig sagt! Vi har en løs date :hello2Det skal skylles mat ned med vin, og jeg planlegger å gå skjeivt inn i 2022. Hva er din backup plan?

Hvis alt går til H* så har vi en avtale om å være like gale neste måned. Jeg skal prøve å la vær å teste (lover 100% strykgaranti :hilarious:).
Uansett hva så blir vi i allefall gravide! Og det er det beste utgangspunktet.

Hold ut litt til da. Det er ikke over for deg enda :Heartred

:Heartred
Jeg venter med å ta meg et glass vin til alt håp er ute altså.
MEN...

Planen min er ganske lik din, i grunn.
Bortsett fra at jeg ikke skal bli skækkere enn at unga våre tåler det.

Jeg og lover strykgaranti, om jeg skal prøve meg på å ikke teste.
:wacky::hilarious:

Back
Topp