✨ IKM UKE 51 ✨

Idag har jeg målt hcg hos legen, og skal måle igjen på onsdag:love7

bare MÅ vite at det stiger som det skal før jul:nailbiting:

Fikk denne nå da, så det stiger iallefall :love7
Super fin stigning :joyful: :joyful: Sikker på at det ikke er to stk? o_O Blir spennende å se hcg-stigningen din :D
Søren at jeg sløste bort min eneste digitale i går. I dag hadde den nok gitt utslag :wtf:

11 dpo. Fornøyd med testene mine i dag :angelic: og kan nok settes på gravid. Fant tidlig-testen min fra forrige pp og 11 dpo, og denne gangen er de mye sterkere! Så håper det betyr at egget har gravd seg godt inn og blir værende til September :Heartred de øverste er nå, og den under er fra forrige pp.
3A976532-9B31-4FBD-AB78-36F1B339E57B.jpegBFE45FF0-190C-46D9-9AA9-ACD3166C4980.jpeg

Super fin stigning :joyful: :joyful: Sikker på at det ikke er to stk? o_O Blir spennende å se hcg-stigningen din :D
Søren at jeg sløste bort min eneste digitale i går. I dag hadde den nok gitt utslag :wtf:
Haha ja det hadde tatt seg ut :p

Ja fy søren jeg kjøpte to pk med digital, tror du ikke den ene ikke virka da?! Håper jeg får ny… kosta 300 spenn liksom :banghead:

Beklager at jeg skriver så mye... Er bare veldig god støtte og trøst i å ha denne gjengen.

Sist jeg hadde kjemisk, altså forrige syklus, ble testene veldig fort helt negative etterpå... Så begynte jeg å blø få dager etter.
Den sterkeste testen, denne syklusen, var på lørdag.
Får fortsatt svake streker og tempen er på oversiden av coverline...
Er det enda litt håp?

Skal be legen om blodprøver i dag.
Spørre om Lutinus, som jeg akkurat nå lærte hva er...
Bare liker å forberede meg.

Denne er fra i dag.
img_20211220_112150-jpg.373633

Testet i dag. Blendahvitt :( Så tror ikke det går veien likevel... tror ikke jeg tester noe mer før ikm, evt før jeg skal ta et glass vin en dag.

Beklager at jeg skriver så mye... Er bare veldig god støtte og trøst i å ha denne gjengen.

Sist jeg hadde kjemisk, altså forrige syklus, ble testene veldig fort helt negative etterpå... Så begynte jeg å blø få dager etter.
Er det enda litt håp?

Denne er fra i dag.
Det er håp enda. Dette er også 25 mlu test, og den gir jo utslag! Krysser fingrene for deg :Heartred

Har ikkje skrevet meg på lista for vi prøver egentlig ikke men trenger hjelp til tolkning av test om det er ok? Usikker på ka tid eg ska ha mensen men tidligst på lørdag.

Vedlegg

• 20211220_135601.jpg
    20211220_135601.jpg
    4,2 MB · Visninger: 106
Har ikkje skrevet meg på lista for vi prøver egentlig ikke men trenger hjelp til tolkning av test om det er ok? Usikker på ka tid eg ska ha mensen men tidligst på lørdag.

Den streken ser rosa ut! Og den testen er også 25 ml/miu - ikke tidlig test. Jeg tror du har noe på gang her jeg altså :D

Er det enda litt håp?

Denne er fra i dag.

Jeg skjønner du er lei deg, og jeg skjønner også at du forbereder deg. Når var det du fikk første positive test?
Krysser alle fingre for at det går bra - og at det bare var en litt treig start. Mye kan fortsatt skje!
Hvordan gikk det hos legen?

Wæææ!! Spent på om flerre meine det samma :eek:

DU MÅ LØPE PÅ APOTETEK OG KJØPE TIDLIG TEST :hilarious: neida.
Men altså - 10ml/miu ville bekreftet det ganske raskt! Kjøp 5 stk :rolleyes::hilarious: Og oppdater!

Jeg hadde aldri verden klart å vente - men så har jeg tålmodighet som en 3 åring også da

Haha ja det hadde tatt seg ut :p

Ja fy søren jeg kjøpte to pk med digital, tror du ikke den ene ikke virka da?! Håper jeg får ny… kosta 300 spenn liksom :banghead:

Bare et tips jeg nettopp oppdaget ved en tilfeldighet; jeg var innom Apotek1 for å kjøpe 2-pk med Clearblue Digital som jeg hadde sett på apotek1.no og sto kostet 229,- Men i fysisk apotek kostet den 279,- Jeg gjorde en klikk og hent-bestilling mens jeg sto i apoteket og fikk den da 50 kr billigere. Merkelig praksis, hun i apoteket sa at fysisk apotek og nettapotek konkurrerte på pris, selv samme kjede. Synes jo da det henger lite på greip at man får nettpris på klikk og hent i fysisk apotek, men men :rolleyes: Bare et tips til dere som tester mye, litt penger å spare på å bruke klikk og hent!

DU MÅ LØPE PÅ APOTETEK OG KJØPE TIDLIG TEST :hilarious: neida.
Men altså - 10ml/miu ville bekreftet det ganske raskt! Kjøp 5 stk :rolleyes::hilarious: Og oppdater!

Jeg hadde aldri verden klart å vente - men så har jeg tålmodighet som en 3 åring også da
Har dei 10 ml på apoteket?? Mannen vet ikke at jeg har testet enda for han vil overhode ikkje ha flere kanskje eg kan dra på apoteket i morgen for å handle da.

Har dei 10 ml på apoteket?? Mannen vet ikke at jeg har testet enda for han vil overhode ikkje ha flere kanskje eg kan dra på apoteket i morgen for å handle da.

Ja, det har de. Clear blue har én - men pass på å ikke velg den som heter rask avlesning/rask resultat. For den er 25 - og ikke tidlig test.

Den du skal ha heter "tidlig deteksjon".

Hvis ikke har RFSU en tidlig test (IKKE pakken som heter "test ofte"). Hehehehe den heter "test tidlig". Google det så du ikke behøver å stå på apoteket/butikken og lete. Så rar situasjon :hilarious:

Ja, det har de. Clear blue har én - men pass på å ikke velg den som heter rask avlesning/rask resultat. For den er 25 - og ikke tidlig test.

Den du skal ha heter "tidlig deteksjon".

Hvis ikke har RFSU en tidlig test (IKKE pakken som heter "test ofte"). Hehehehe den heter "test tidlig". Google det så du ikke behøver å stå på apoteket/butikken og lete. Så rar situasjon :hilarious:
Ja og alle kjenne meg på det lokale apoteket så vil ikkje gå der i tilfelle . Har ikkje skrevet noe om meg sjøl, men har 3 barn der minste er nettopp passert 8 mnd og eldste er 6 år så ja blir tette. Merke eg trur ikkje på testen før eg eventuelt får gravid på den digitale

Jeg ser strek :woot:

Back
Topp