Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PositivVis vedlegget 373611 Vis vedlegget 373611 Det er så kjipt, med alle de som opplever kjemisk. Kunne ønske vi alle var garanterte en liten hemmelighet i magen på julaften.
Jeg har gått i testefella og påfører meg bare mer bekymring og undring isteden for å vente til IKM.
Da jeg ble gravid med de 2 første skjedde det på 1.pp og jeg venta ikke. Nå føler jeg at jeg har dårlig tid pga alder og håper sånn det klaffer på 1. forsøk nå også. Blir sprø av å lure på om denne testen er positiv…. Dere med testøyne ser dere noe. I følge el har jeg ikm 23.12.
Har en digital liggende - tenkte å ta den 24.12- men usikker på om jeg klarer å vente
Hurra GratulererGod morgen
Jeg kan settes på gravid i går hadde jeg blenda strips og svak rfsu test. I dag har jeg svak strips og tydelig digital
Nå håper jeg bare den bittelille vil klore seg hardt fast!
Håper det blir flere positive tester
Gratulerer!God morgen
Jeg kan settes på gravid i går hadde jeg blenda strips og svak rfsu test. I dag har jeg svak strips og tydelig digital
GratulererGod morgen
Det kan jo vel kanskje være festeblødning? Egget skal vel feste seg 7-10 DPO!Blør litt i dag, mensmurringer og ømme bryster i flere dager. Har aldri hatt ømme bryster før. Har 2 barn fra før.
Tror jeg er 9 dpo. Men mulig jeg har tatt feil av EL. Så får vel bare vente å se. Negativ test i morgest, så regner med det er mensen og jeg som har tatt feil av EL. Men synes det er litt rart å, hadde første mensdag 27.nov sist
Strek er jo strek! Og så lenge tempen ikke dropper under coverline og du ikke får mens er det jo fortsatt et ganske så stort håp13 DPO
I følge Flo kan jeg vente mens fra i morgen.
Har foreløpig ingen tegn på den, så den får bare komme når den kommer.
Tok en CB test i dag, sånn med kryss.
Er bare en svak, svak strek. Så orket ikke ta bilde av den engang, for det var så vanskelig å få den med.
Temper ennå, fordi jeg synes det er interessant.
Og ønsker å se hvordan tempen min er gjennom hele syklusen.
Strek er jo strek! Og så lenge tempen ikke dropper under coverline og du ikke får mens er det jo fortsatt et ganske så stort håp
Prøvde å få tatt bilde... Er ikke lett å se, men den er der.
Håper så inderlig du har rett.
Spent på hva legen sier etterpå.
Vis vedlegget 373622
Hvis du mistenker kjemisk to sykluser på rad håper jeg du får en god sjekk av legen! Be om å måle HCG i blodet for å se om det er noen rester også!
Når skal du til legen?
Kl. 13:30 i dag.
Jeg har tunge å varme bryst denne gangen. Som er litt rart. Men jeg gidder inne tenke at det kan være et symptom når det begynte typ 5 dpo da har jo kroppen ikke rukket å bli preg enda. 7 dpo idag, og gruer meg til å begynne testingen.. har ikke en god følelse, er bare så redd for en ny blank runde, selv om oddsene er i mot oss hver runde så blir jeg mindre og mindre optimistisk hver pp rett og slett..