✨ IKM UKE 51 ✨

Her kom mensen, så jeg kan bare settes på TR.

masse lykke til alle andre, så gøy med noen positive tester allerede, og håper at det blir mange flere denne uken :woot::Heartred

God morgen:Heartbigred

Jeg kan settes på gravid i går hadde jeg blenda strips og svak rfsu test. I dag har jeg svak strips og tydelig digital :smiley-bounce016

Nå håper jeg bare den bittelille vil klore seg hardt fast!

Håper det blir flere positive tester:smiley-angelic001

Vedlegg

• 274AD210-F1C8-4230-B89F-2ACCDF1CDC88.jpeg
    274AD210-F1C8-4230-B89F-2ACCDF1CDC88.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 52
Vis vedlegget 373611 Vis vedlegget 373611 Det er så kjipt, med alle de som opplever kjemisk. Kunne ønske vi alle var garanterte en liten hemmelighet i magen på julaften.

Jeg har gått i testefella og påfører meg bare mer bekymring og undring isteden for å vente til IKM.
Da jeg ble gravid med de 2 første skjedde det på 1.pp og jeg venta ikke. Nå føler jeg at jeg har dårlig tid pga alder og håper sånn det klaffer på 1. forsøk nå også. Blir sprø av å lure på om denne testen er positiv…. Dere med testøyne ser dere noe. I følge el har jeg ikm 23.12.
Har en digital liggende - tenkte å ta den 24.12- men usikker på om jeg klarer å vente
Positiv :woot::Heartred

11 dpo her og INGEN spotting!:nailbiting: De siste 5 syklusene har jeg begynt å spotte på 9/10 dpo, hatt en syklus der sportinga starta 11 dpo men null tegn enda. IKM er 23/12. Har enda ikke testet, tørr ikke, så tror jeg bare venter å ser om tanta kommer. Puppene er tidvis veldig ømme men det kommer og går litt, det er heller ikke normalt for meg, samt de er hovne og tunge. Og jeg våkner flere ganger på natta de siste dagene fordi jeg må tisse :woot: Ikke så mye murringer, ingen TR-kviser… håper ikke jeg jinxer nå når jeg skriver dette:rolleyes:

God morgen:Heartbigred

Jeg kan settes på gravid i går hadde jeg blenda strips og svak rfsu test. I dag har jeg svak strips og tydelig digital :smiley-bounce016

Nå håper jeg bare den bittelille vil klore seg hardt fast!

Håper det blir flere positive tester:smiley-angelic001
Gratulerer ❤️❤️

Blør litt i dag, mensmurringer og ømme bryster i flere dager. Har aldri hatt ømme bryster før. Har 2 barn fra før.
Tror jeg er 9 dpo. Men mulig jeg har tatt feil av EL. Så får vel bare vente å se. Negativ test i morgest, så regner med det er mensen og jeg som har tatt feil av EL. Men synes det er litt rart å, hadde første mensdag 27.nov sist

Jeg er nå 8-9 dpo og har klart å la være å teste. Nå er vi på julebesøk hos svigers og bare i går har jeg takket nei til vin to ganger. Nærmer seg vel at jeg ryker på en test, men har vel egentlig mest lyst å vente litt. I disse dager er jo å vente med testingen nesten som å la være å snike på julegavene, og heller kose seg med forventningene :hilarious: Klarer nok ikke å vente helt til julaften, men håper i allefall å klare meg til i morgen.

13 DPO
I følge Flo kan jeg vente mens fra i morgen.
Har foreløpig ingen tegn på den, så den får bare komme når den kommer.

Tok en CB test i dag, sånn med kryss.
Er bare en svak, svak strek. Så orket ikke ta bilde av den engang, for det var så vanskelig å få den med.

Temper ennå, fordi jeg synes det er interessant.
Og ønsker å se hvordan tempen min er gjennom hele syklusen.
screenshot_20211220_093233-jpg.373621

Blør litt i dag, mensmurringer og ømme bryster i flere dager. Har aldri hatt ømme bryster før. Har 2 barn fra før.
Tror jeg er 9 dpo. Men mulig jeg har tatt feil av EL. Så får vel bare vente å se. Negativ test i morgest, så regner med det er mensen og jeg som har tatt feil av EL. Men synes det er litt rart å, hadde første mensdag 27.nov sist
Det kan jo vel kanskje være festeblødning? Egget skal vel feste seg 7-10 DPO!

13 DPO
I følge Flo kan jeg vente mens fra i morgen.
Har foreløpig ingen tegn på den, så den får bare komme når den kommer.

Tok en CB test i dag, sånn med kryss.
Er bare en svak, svak strek. Så orket ikke ta bilde av den engang, for det var så vanskelig å få den med.

Temper ennå, fordi jeg synes det er interessant.
Og ønsker å se hvordan tempen min er gjennom hele syklusen.
screenshot_20211220_093233-jpg.373621
Strek er jo strek! Og så lenge tempen ikke dropper under coverline og du ikke får mens er det jo fortsatt et ganske så stort håp :smiley-bounce012

Strek er jo strek! Og så lenge tempen ikke dropper under coverline og du ikke får mens er det jo fortsatt et ganske så stort håp :smiley-bounce012

Prøvde å få tatt bilde... Er ikke lett å se, men den er der.
Håper så inderlig du har rett.
Spent på hva legen sier etterpå.
:Heartred
IMG_20211220_100805.jpg

Jeg er også 8-9 dpo i dag, og bør egentlig vente med å teste før julaften. Meeeen det blir vanskelig, så skal i hvertfall holde meg til onsdag før jeg tester. *prøver å overtale meg selv* :D
Tør ikke få forhåpninger denne PP, etter å ha blitt ganske skuffet de to forrige. Kjenner at puppene er litt ømme, men prøver å ignorere det :p

Hvis du mistenker kjemisk to sykluser på rad håper jeg du får en god sjekk av legen! Be om å måle HCG i blodet for å se om det er noen rester også! :Heartred

Når skal du til legen?

Kl. 13:30 i dag.
:Heartred

Jeg har tunge å varme bryst denne gangen. Som er litt rart. Men jeg gidder inne tenke at det kan være et symptom når det begynte typ 5 dpo :laughing002 da har jo kroppen ikke rukket å bli preg enda. 7 dpo idag, og gruer meg til å begynne testingen.. har ikke en god følelse, er bare så redd for en ny blank runde, selv om oddsene er i mot oss hver runde så blir jeg mindre og mindre optimistisk hver pp rett og slett..

Jeg har tunge å varme bryst denne gangen. Som er litt rart. Men jeg gidder inne tenke at det kan være et symptom når det begynte typ 5 dpo :laughing002 da har jo kroppen ikke rukket å bli preg enda. 7 dpo idag, og gruer meg til å begynne testingen.. har ikke en god følelse, er bare så redd for en ny blank runde, selv om oddsene er i mot oss hver runde så blir jeg mindre og mindre optimistisk hver pp rett og slett..

Helt enig i det du skriver! Blir mindre og mindre optimistisk hver pp her også.. :sorry: Klarer liksom ikke helt å se hvorfor det skulle klaffe nå når det ikke har gjort det før. Men det var noen her inne som skrev noe som var litt oppløftende, jeg husker ikke ordrett, men at plutselig klaffer det og da er det vår NÅ, og når man ser det klaffer for andre er det deres NÅ da de også kan ha prøvd en stund! Huff dårlig gjenfortalt, litt usikker på om jeg fikk fram poenget men...var det @Iceicebaby tro som nevnte det?

Idag har jeg målt hcg hos legen, og skal måle igjen på onsdag:love7

bare MÅ vite at det stiger som det skal før jul:nailbiting:

Fikk denne nå da, så det stiger iallefall :love7

Vedlegg

• 21FA75FB-DA5A-4F33-B01D-C0B7B6CD402E.jpeg
    21FA75FB-DA5A-4F33-B01D-C0B7B6CD402E.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 77
Back
Topp