Håper virkelig det...Jeg ser strek på alle sammen Kanskje du bare produserer hcg sent?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig det...Jeg ser strek på alle sammen Kanskje du bare produserer hcg sent?
Får ikke noe ordentlig bile engang, så svake er dem nå...
Vis vedlegget 373583
Test igjen senere! Jeg har en god magefølelse for deg etter testene du hadde i går. Som sagt, jeg tester ALLTID svakt på morgenen. Kanskje det samme for deg? Har trua på strekene dine blir sterkere, uten tvil!Håper virkelig det...
Jeg ser også strek på disse. Men tenker at det er tidlig og kanskje du produserer Hcg sent. Håper og krysser alt for deg!
Snakket nylig med en venninne om dette å teste tidlig. Hun kunne ikke skjønne folk som testet før IKM ikke kom. Prøvde å forklare at man vil vite så fort man kan selv om det er nervepirrende. Satser på streken din er sterkere i kveld
Tusen takk skal gjøre det.Test igjen senere! Jeg har en god magefølelse for deg etter testene du hadde i går. Som sagt, jeg tester ALLTID svakt på morgningen. Kanskje det samme for deg? Har trua på strekene dine blir sterkere, uten tvil!
Hadde trua på den 25 mlu testen skulle gi utslag på den digitale. Så feil kan man ta, og nå må jeg vente til samboer kommer til oss på julaften med å teste med digital igjen. Får se om jeg får kjøpt meg en, men tviler når stort sett min mor eller far henger rundt meg…
Vis vedlegget 373588
Det er jo strek på alleFår ikke noe ordentlig bilde engang, så svake er dem nå...
Vis vedlegget 373583
Jeg tester også alltid svakt på morgenen! Både med EL tester og gravidtets tester.Test igjen senere! Jeg har en god magefølelse for deg etter testene du hadde i går. Som sagt, jeg tester ALLTID svakt på morgenen. Kanskje det samme for deg? Har trua på strekene dine blir sterkere, uten tvil!
Skal prøve å kjøpe en imorgen, men vi får seEr den digitale mer følsom enn strimlene?
Kan du ikke si du må ordne noe hemmelig?
Masse hemmeligheter før jul.
Din er jeg ikke usikker på engang.Skal prøve å kjøpe en imorgen, men vi får se
Håper du har rett! Begynner å ha mer troen nåDin er jeg ikke usikker på engang.
Gleder meg bare masse til å se det stå antall uker!
Prøv å ta en drikke og matpause i 4 timer, krysser alt jeg harJeg er stygt redd magefølelsen min har hatt rett... tok strimler nå, og det var kun på Babyplan sin jeg kunne se noe.
Gadd ikke ta bilde engang.
Vet ikke om jeg skal ta noen timer med drikkestreik før kvelden eller om jeg skal spare meg for det.
Kan hende jeg gjør det bare for å ha gjort det.
Blir det ikke noe mer, vil jo det kanskje si at jeg har min andre kjemiske på rad.
Skal til legen i morgen. Kommer til å ta det opp med han da.
Får ikke gjort noe mer nå, jeg.
Hei. Jeg har sneket en del her inne, men ikke meldt meg inn enda. Orker ikke tyding av tester fra 8 dpo denne gangen. Tenker å teste julaften, da er jeg 11 dpo. Flere som vil være med på testedate da?
Lillemandarin - 31 - PP 4 (etter sa) - B2 - EL 13.12 - IKM 25.12