✨ IKM UKE 51 ✨

Hei
Jeg er ny her, men var her da jeg fikk mine 2 barn som er 6 og 8år.
Nå ønsker vi en til ❤️

Jokolade - 32 - pp1 - B2 - El 11.12 - IKM 25.12

Har allerede røket på en test som var veldig blank, tror jeg ska ta en ny test 23.des

Gratulerer til alle gravide ❤️

Her er jeg 9-10 dpo og røyk på 2 tester. 1 strimmel fra normal - fullstendig blenda !
Den andre testen var en rfsu tidlig test. Kunne så vidt det var skimte en strek, men føler det var hvis jeg la godvilja til.
I går dukket kvalmen opp som lyn fra klar himmel - våkna i dag også med fryktelig kvalme og brekninger. Var sånn med mine 2 første også så det gjør meg mistenksom.
Angrer nesten på test fordi nå tenker jeg jo ikke på annet Kunne ønske det ikke var rom for å tolke den!

Gratulerer til alle gravide ❤️

Her er jeg 9-10 dpo og røyk på 2 tester. 1 strimmel fra normal - fullstendig blenda !
Den andre testen var en rfsu tidlig test. Kunne så vidt det var skimte en strek, men føler det var hvis jeg la godvilja til.
I går dukket kvalmen opp som lyn fra klar himmel - våkna i dag også med fryktelig kvalme og brekninger. Var sånn med mine 2 første også så det gjør meg mistenksom.
Angrer nesten på test fordi nå tenker jeg jo ikke på annet Kunne ønske det ikke var rom for å tolke den!
Jeg var kvalm i to dager før jeg testet - positiv CB digital på DPO 10 midt på dagen (testet ikke før dette). Kvalmen kommer og går, samme med mensenmurringer, men skal være et godt tegn. Det er mange gode testøyne i gruppen, så del gjerne testen, så slipper du å tolke alene. ❤️

Jeg var kvalm i to dager før jeg testet - positiv CB digital på DPO 10 midt på dagen (testet ikke før dette). Kvalmen kommer og går, samme med mensenmurringer, men skal være et godt tegn. Det er mange gode testøyne i gruppen, så del gjerne testen, så slipper du å tolke alene. ❤️

Det er helt umulig å få bilde Jeg får ta en ny om et par dager- i mellomtiden får jeg lure på om kvalmen , mensmurringer og stikkninger i lysken er pga mensen eller en liten spire

H
Noen andre som har tenker tvillinger av å få positiv test tidlig? Aldri testet positiv før 13/14 DPO før og nå fikk jeg positiv midt på dagen med 10 DPO. Og var skikkelig kvalm fra 7-8 DPO.
Hm, kanskje du er inne på noe :D Jeg derimot har ikke følelse på tvillinger. Men dere som har fått så sterke tester, så tidlig, kanskje… :woot::woot:

10 dpo. Vet ikke hvorfor jeg gidder å teste på morgenurin, når jeg vet så godt at testen blir sterkere på urin nummer to om 2-3 timer. Men testen er sterkere enn den var i går på morgenen :angelic: Metode tidlig strimmel slo også ut, og svak strek på 25 mlU. Spørs om det blir digital i morgen :woot:

Oog i dag tidlig fikk lyserosa på papiret!
Festeblødning *Check* :smiley-bounce012 Fikk det forrige pp jeg ble gravid også.

69887752-4E2D-4A4A-B1CE-68130AE4E314.jpeg

Noen andre som har tenker tvillinger av å få positiv test tidlig? Aldri testet positiv før 13/14 DPO før og nå fikk jeg positiv midt på dagen med 10 DPO. Og var skikkelig kvalm fra 7-8 DPO.
Oh lord, tvillinger hadde vært litt krise her faktisk :smiley-bounce022 sikkert veldig koselig det altså, meeen når man har tre fra før så kan det bli litt mye :p ingen tvillinger i familiene våre, så sjansen er nok liten ❤️

FruMartinsen - har du testet med digital nå??:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::excited001:excited001:excited001:excited001:excited001

FruMartinsen - har du testet med digital nå??:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::excited001:excited001:excited001:excited001:excited001
Åh... Se på den, da!
:woot::Heartred

Har nettopp stått opp, etter en svært innholdsrik natt.
Vært på cocktailparty, i limo, tryna på isen og kjeftet på sossevenna mine som ikke hjalp meg... Og grini meg halvt ihjel (av glede) fordi Martha Louise ble kronet til dronning!
:smiley-ashamed005

Men nå sitter jeg her, har nettopp stått opp.
Og tør ikke tisse.
Tør ikke teste.
Er helt sikker på at testen blir negativ.
Er så redd.
:sorry:
Sikker på at det skjer det samme som sist.
:sad010

Last edited:
Åh... Se på den, da!
:woot::Heartred

Har nettopp stått opp, etter en svært innholdsrik natt.
Vært på cocktailparty, i limo, tryna på isen og kjeftet på sossevenna mine som ikke hjalp meg... Og grini meg halvt ihjel fordi Martha Louise ble kronet til dronning!
:smiley-ashamed005

Men nå sitter jeg her, har nettopp stått opp.
Og tør ikke tisse.
Tør ikke teste.
Er helt sikker på at testen blir negativ.
Er så redd.
:sorry:
Sikker på at det skjer det samme som sist.
:sad010

Forstår du er redd ting ikke skal gå veien. Men jeg har troen. Denne gang har du strek på maaange tester, ikke bare en. Så bare slipp blæren løs, dette går bra!!:woot::smiley-angelic003

Forstår du er redd ting ikke skal gå veien. Men jeg har troen. Denne gang har du strek på maaange tester, ikke bare en. Så bare slipp blæren løs, dette går bra!!:woot::smiley-angelic003
Jeg tok tre forskjellige strimler nå og ser nesten ikke strekene engang... :sorry:
Ikke søren om jeg bruker noen form for Clear Blue på denne urinen.
Fader, ass.
Skjønner ingenting, jeg.

Jeg tok tre forskjellige strimler nå og ser nesten ikke strekene engang... :sorry:
Fader, ass.
Skjønner ingenting, jeg.

Har du bilde? Ta test i kveld å se da.:Heartred Har alltid fått positiv på kvelden og veldig svak på morgenurin.

Fader, ass.
Skjønner ingenting, jeg.
De to forrige gangene jeg var gravid fikk jeg ikke antydning til strek på rfsu på samme urin som jeg fikk gravid 1-2 på CB Digital. Min erfaring er ikke at de strimlene alltid er så gode. Men vent med å teste til du føler deg komfortabel med det ❤️

Har du bilde? Ta test i kveld å se da.:Heartred Har alltid fått positiv på kvelden og veldig svak på morgenurin.
Får ikke noe ordentlig bilde engang, så svake er dem nå... :sad010
IMG_20211219_100535.jpg

Back
Topp