Tusen takkÅåååå såååååå gøy!!! YEEEY! Nå synes jeg det begynner å bli mange positive her inne
Jeg drister meg til å si gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkÅåååå såååååå gøy!!! YEEEY! Nå synes jeg det begynner å bli mange positive her inne
Jeg drister meg til å si gratulerer
Jeg var kvalm i to dager før jeg testet - positiv CB digital på DPO 10 midt på dagen (testet ikke før dette). Kvalmen kommer og går, samme med mensenmurringer, men skal være et godt tegn. Det er mange gode testøyne i gruppen, så del gjerne testen, så slipper du å tolke alene.Gratulerer til alle gravide
Her er jeg 9-10 dpo og røyk på 2 tester. 1 strimmel fra normal - fullstendig blenda !
Den andre testen var en rfsu tidlig test. Kunne så vidt det var skimte en strek, men føler det var hvis jeg la godvilja til.
I går dukket kvalmen opp som lyn fra klar himmel - våkna i dag også med fryktelig kvalme og brekninger. Var sånn med mine 2 første også så det gjør meg mistenksom.
Angrer nesten på test fordi nå tenker jeg jo ikke på annet Kunne ønske det ikke var rom for å tolke den!
Jeg var kvalm i to dager før jeg testet - positiv CB digital på DPO 10 midt på dagen (testet ikke før dette). Kvalmen kommer og går, samme med mensenmurringer, men skal være et godt tegn. Det er mange gode testøyne i gruppen, så del gjerne testen, så slipper du å tolke alene.
Hm, kanskje du er inne på noe Jeg derimot har ikke følelse på tvillinger. Men dere som har fått så sterke tester, så tidlig, kanskje…Noen andre som har tenker tvillinger av å få positiv test tidlig? Aldri testet positiv før 13/14 DPO før og nå fikk jeg positiv midt på dagen med 10 DPO. Og var skikkelig kvalm fra 7-8 DPO.
Oh lord, tvillinger hadde vært litt krise her faktisk sikkert veldig koselig det altså, meeen når man har tre fra før så kan det bli litt mye ingen tvillinger i familiene våre, så sjansen er nok litenNoen andre som har tenker tvillinger av å få positiv test tidlig? Aldri testet positiv før 13/14 DPO før og nå fikk jeg positiv midt på dagen med 10 DPO. Og var skikkelig kvalm fra 7-8 DPO.
Det dukket bare opp som en tanke… men det holder med en altsåH
Hm, kanskje du er inne på noe Jeg derimot har ikke følelse på tvillinger. Men dere som har fått så sterke tester, så tidlig, kanskje…
Haha, har bare en fra før, men ser for meg at det hadde vært kaos likevel.Oh lord, tvillinger hadde vært litt krise her faktisk sikkert veldig koselig det altså, meeen når man har tre fra før så kan det bli litt mye ingen tvillinger i familiene våre, så sjansen er nok liten
Åh... Se på den, da!FruMartinsen - har du testet med digital nå??
Åh... Se på den, da!
Har nettopp stått opp, etter en svært innholdsrik natt.
Vært på cocktailparty, i limo, tryna på isen og kjeftet på sossevenna mine som ikke hjalp meg... Og grini meg halvt ihjel fordi Martha Louise ble kronet til dronning!
Men nå sitter jeg her, har nettopp stått opp.
Og tør ikke tisse.
Tør ikke teste.
Er helt sikker på at testen blir negativ.
Er så redd.
Sikker på at det skjer det samme som sist.
Jeg tok tre forskjellige strimler nå og ser nesten ikke strekene engang...Forstår du er redd ting ikke skal gå veien. Men jeg har troen. Denne gang har du strek på maaange tester, ikke bare en. Så bare slipp blæren løs, dette går bra!!
Jeg tok tre forskjellige strimler nå og ser nesten ikke strekene engang...
Ikke søren om jeg bruker noen form for Clear Blue på denne urinen.
Fader, ass.
Skjønner ingenting, jeg.
De to forrige gangene jeg var gravid fikk jeg ikke antydning til strek på rfsu på samme urin som jeg fikk gravid 1-2 på CB Digital. Min erfaring er ikke at de strimlene alltid er så gode. Men vent med å teste til du føler deg komfortabel med detJeg tok tre forskjellige strimler nå og ser nesten ikke strekene engang...
Ikke søren om jeg bruker noen form for Clear Blue på denne urinen.
Fader, ass.
Skjønner ingenting, jeg.
FruMartinsen - har du testet med digital nå??
Får ikke noe ordentlig bilde engang, så svake er dem nå...Har du bilde? Ta test i kveld å se da. Har alltid fått positiv på kvelden og veldig svak på morgenurin.
Jeg ser strek på alle sammen Kanskje du bare produserer hcg sent?Får ikke noe ordentlig bile engang, så svake er dem nå...
Vis vedlegget 373583