Herlig! Da er vi 11 dpo julaften begge to. Håper på den fineste julegavenJeg er med på testedate på julaften! Er bare 11dpo da men håper det slår ut hvis det ble klaff! Her er ikm 26/27
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig! Da er vi 11 dpo julaften begge to. Håper på den fineste julegavenJeg er med på testedate på julaften! Er bare 11dpo da men håper det slår ut hvis det ble klaff! Her er ikm 26/27
Sniker.Heisann.
Et litt teit spørsmål, men jeg lurer bare på hvor dere damer ligger på BMI-skalaen? Trenger ikke svare helt spesifikt altså, men sånn ca? En venninne av meg (som er akkurat like høy som meg og 1 kg tyngre) har fått beskjed av gyn at hun kan være litt for tynn til at det er hensiktsmessig når hun prøver å bli gravid…
Jeg ligger på BMI ca 20, og har lest at det er helt innafor, og at så lenge man har eggløsning er det greit. Min gyn har ikke sagt noe om saken. Men blir allikevel litt stressa for om jeg skal prøve å gå opp noen kilo?
Heisann.
Et litt teit spørsmål, men jeg lurer bare på hvor dere damer ligger på BMI-skalaen? Trenger ikke svare helt spesifikt altså, men sånn ca? En venninne av meg (som er akkurat like høy som meg og 1 kg tyngre) har fått beskjed av gyn at hun kan være litt for tynn til at det er hensiktsmessig når hun prøver å bli gravid…
Jeg ligger på BMI ca 20, og har lest at det er helt innafor, og at så lenge man har eggløsning er det greit. Min gyn har ikke sagt noe om saken. Men blir allikevel litt stressa for om jeg skal prøve å gå opp noen kilo?
Krysser alt jeg harVar på senteret en tur med mannen nå.
Han så hvor lei meg jeg var. Selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke deppe, bare rant tårene.
Han kjøpte sånn Clear Blue test som jeg fikk positiv på i går.
Føles nesten håpløst, men han mener at det kan være lettere for meg å ta en test jeg stoler på, uansett utfall.
Så da er det å holde seg unna mat og drikke i 3 timer til og ta den.
Er den negativ, må jeg bare innse at løpet er kjørt for denne gang.
Og heller se frem til legetimen i morgen, hvor han har sagt ja til å ta hormonprøver.
Snille mannen din Krysser ALT jeg har!!!Var på senteret en tur med mannen nå.
Han så hvor lei meg jeg var. Selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke deppe, bare rant tårene.
Han kjøpte sånn Clear Blue test som jeg fikk positiv på i går.
Føles nesten håpløst, men han mener at det kan være lettere for meg å ta en test jeg stoler på, uansett utfall.
Så da er det å holde seg unna mat og drikke i 3 timer til og ta den.
Er den negativ, må jeg bare innse at løpet er kjørt for denne gang.
Og heller se frem til legetimen i morgen, hvor han har sagt ja til å ta hormonprøver.
Jeg fikk svar samme dag nå sist og etter 2,5 døgn gangen før det. Det kommer an på om de tester andre ting enn progesteron. Den analysen tar ikke lang tid, men andre tester kan ta opptil to-tre dager.Lenge siden jeg har fått lest her inne nå. Gratulerer så mye til dere med positive tester! Håper jeg også kan joine snart
I morgen skal jeg teste progesteron! Noen som har gjort det og vet hvor lang tid det tar før man får svar?
Jeg var på 19 da jeg ble gravid på første forsøk med nr. 1. Nå er jeg på ca 20 og har hatt mange prøverunder. Tenker det er mye annet som spiller inn og at de gjør individuelle vurderinger i hvert tilfelle. En del forskning sier også at BMI er en dårlig skala for å vurdere helse på og at det er mye den ikke tar høyde for (naturlig nok når det kun er høyde og vekt som er utgangspunktet).Heisann.
Jeg ligger på ca 25, jobber meg nedover...Heisann.
Heisann.
Jeg fikk svar samme dag nå sist og etter 2,5 døgn gangen før det. Det kommer an på om de tester andre ting enn progesteron. Den analysen tar ikke lang tid, men andre tester kan ta opptil to-tre dager.
I mitt tilfelle ble det sendt til fürst begge gangene,en om legekontoret har analyselab kan det hende. Lykke til!Takk for svar! Jeg skal kun måle progesteron såvidt jeg vet. Legen ba meg komme tidlig, så jeg begynte å mistenke at han får svaret med en gang og ville gå gjennom de med meg, men kun hadde tid på morgenen Blir spennende å se!
Tok du den første på morgenurin?Vel... jeg er ikke optimistisk lenger.
Ikke i det hele tatt.
Nå var det så vidt jeg kunne se den blå streken.
Sammenlignet med gårsdagens, tenker jeg at dette bare er rester.
At det endte i kjemisk IGJEN.
Mannen bare: "Men det er jo strek der"?
Joda, men den er så svak.
"Jeg stoler ikke på dem".
Så han mener jeg skal be legen om å måle HCG i morgen, med blodprøve.
Jeg elsker at han bevarer håpet for oss begge.
La dem ved siden av hverandre for å sammenligne.
Fikk ikke dagens ordentlig med på bildet engang.
Ikke sikkert dere ser noen ting engang!
Tok du den første på morgenurin?
Jeg ser antydning til streken, men den var veldig svak ja men du kan være en av de som må teste med morgenurin, så tidlig.
Men siden du skal til legen i morgen, fortell legen om disse strekene du har fått disse dagene, du får garantert målt hcg!
jeg skal også måle hcg i morgen, og på onsdag. Jeg sitter ikke hele jula og ikke vet om det stiger greit eller ikke, ikke etter MA for 2 mnd siden..
Den sterkeste tok jeg i går ettermiddag/ kveld.
Husker ikke helt når.
Ja, skal be om det. Og forklare at jeg sannsynligvis har hatt kjemiske to sykluser på rad nå...
Hvorfor kan ikke det egget bare BLI DER?!
Så leit å høre om dine SA.
Håper virkelig det er din tur nå.
Vis vedlegget 373611 Vis vedlegget 373611 Det er så kjipt, med alle de som opplever kjemisk. Kunne ønske vi alle var garanterte en liten hemmelighet i magen på julaften.
Jeg har gått i testefella og påfører meg bare mer bekymring og undring isteden for å vente til IKM.
Da jeg ble gravid med de 2 første skjedde det på 1.pp og jeg venta ikke. Nå føler jeg at jeg har dårlig tid pga alder og håper sånn det klaffer på 1. forsøk nå også. Blir sprø av å lure på om denne testen er positiv…. Dere med testøyne ser dere noe. I følge el har jeg ikm 23.12.
Har en digital liggende - tenkte å ta den 24.12- men usikker på om jeg klarer å vente
Vis vedlegget 373611 Vis vedlegget 373611 Det er så kjipt, med alle de som opplever kjemisk. Kunne ønske vi alle var garanterte en liten hemmelighet i magen på julaften.
Jeg har gått i testefella og påfører meg bare mer bekymring og undring isteden for å vente til IKM.
Da jeg ble gravid med de 2 første skjedde det på 1.pp og jeg venta ikke. Nå føler jeg at jeg har dårlig tid pga alder og håper sånn det klaffer på 1. forsøk nå også. Blir sprø av å lure på om denne testen er positiv…. Dere med testøyne ser dere noe. I følge el har jeg ikm 23.12.
Har en digital liggende - tenkte å ta den 24.12- men usikker på om jeg klarer å vente