✨ IKM UKE 51 ✨

Nå må du faktisk ta en annen test :p :p
Hehe... tenkte å kjøpe meg Make sure etterpå.
Men er så hellig overbevist om at den kommer til å bli negativ.
Sikkert fordi det er det jeg er vant til.
:p

Hehe... tenkte å kjøpe meg Make sure etterpå.
Men er så hellig overbevist om at den kommer til å bli negativ.
Sikkert fordi det er det jeg er vant til.
:p
MakeSure er mye bedre enn RFSU sin Test ofte. Test ofte er forøvrig kjent for å ha dårlig fargestoff…

Æsj nå tok jeg en test. Enda jeg som skulle vente til over IKM. Den var helt blenda, jeg så den hvite streken veldig godt. Hvitt lyste mot meg :shifty: Jeg er 11 dpo i dag, og jeg er sikker på at det ikke ble noe denne måneden selv om jeg har hatt litt symptomer som var like sist måned da jeg hadde kjemisk. Vell vell - jeg følger med dere og kanskje er jeg av de som får positivt først på IKM denne gangen. Hvem vet :hilarious: Gitt opp litt men det går fint. Jeg får det kanskje til neste måned og kan drikke på nyttårsaften. Ædda bædda dere med positiv test :p Ikke misunnelig i det hele tatt :wacky::hilarious:

Må bare få utløp for litt frustrasjon her.

Hva skjer med særlig svigerforeldre som blander seg?? «Er vel på tide med et søsken nå, kan ikke bli for stor avstand vet du». Hold kjeft. Det irriterer meg sånn at folk skal kommentere og diktere det der, hva vet vel de?

Neste gang får jeg si «er vel på tide å bli kvitt de 30 kiloene ekstra nå, kan ikke risikere hjerteinfarkt vet du» :mad:
Skulle likt å krysse av for både morsom og enig!!!

Æsj nå tok jeg en test. Enda jeg som skulle vente til over IKM. Den var helt blenda, jeg så den hvite streken veldig godt. Hvitt lyste mot meg :shifty: Jeg er 11 dpo i dag, og jeg er sikker på at det ikke ble noe denne måneden selv om jeg har hatt litt symptomer som var like sist måned da jeg hadde kjemisk. Vell vell - jeg følger med dere og kanskje er jeg av de som får positivt først på IKM denne gangen. Hvem vet :hilarious: Gitt opp litt men det går fint. Jeg får det kanskje til neste måned og kan drikke på nyttårsaften. Ædda bædda dere med positiv test :p Ikke misunnelig i det hele tatt :wacky::hilarious:
Sånn tenker jeg og.
Ædda bædda, liksom.
:hilarious:
Får ikke jeg sterkere tester etter hvert, klarer jeg ikke se at dette har klaffet.
Så da blir'e bubblær på nyttårsaften.
Og bedre lykke neste syklus.

MEN det er fortsatt håp for oss, da.
:smiley-angelic001:Heartred

Dagens test. Den er vel litt tydeligere, men annet merke da! Den røde er fra i dag og er test ofte fra RFSU, den rosa fra i går

Jeg har fått murringer nederst i magen og kvalmen har helt gitt seg. Redd det går mot en kjemisk/SA nå. Begynte sånn sist gang også! Orker ikke tanken!:(

Vedlegg

• 3FA51BEA-0349-4034-B542-DC2A71DC64B8.jpeg
    3FA51BEA-0349-4034-B542-DC2A71DC64B8.jpeg
    2 MB · Visninger: 82
  • EB032BE9-3F01-4C2A-825D-58253E8A5A9E.jpeg
    EB032BE9-3F01-4C2A-825D-58253E8A5A9E.jpeg
    2,8 MB · Visninger: 83
Dagens test. Den er vel litt tydeligere, men annet merke da! Den røde er fra i dag og er test ofte fra RFSU, den rosa fra i går

Jeg har fått murringer nederst i magen og kvalmen har helt gitt seg. Redd det går mot en kjemisk/SA nå. Begynte sånn sist gang også! Orker ikke tanken!:(

Åh vet du - du kan ikke måle HCG sånn med tester. Det er ikke til å stole på.
Dra til legen, mål hCG der. Det du gjør nå er tortur - og grusomt å vente på. Jeg holdt på sånn sist måned, endte opp med å gå på veggen.
Rfsu testen din er veldig sterk, min ble ikke halvparten av det der engang. Pust med magen, du er gravid, 75% sjanse for at dette går bra.

Er du livredd og nervøs - fortell legen din at du har opplevd sa/kjemisk før og krev en hcg måling. Jeg skjønner så utrolig godt at du er redd, men so far: so good!

På forrige IKM gruppe ble jeg gravid sammen med en annen. Hun begynte å blø (kraftig) og trodde det var kjemisk. Så 2 dager senere tok hun test, også var testen kjempe sterk! Og hun var fortsatt gravid med dobling av hCG etter måling hos legen. Tenk så fantastisk! Og så unødvendig at hun hadde bekymret seg!

Nei - ikke test noe mer. Spar deg selv. Du er gravid. Ingen jeg kjenner har drevet å målt testene etter hverandre. De har tatt én test og det var nok. Man blir sprø av å være prøver. Tenk positivt og håp på det beste. Dersom alt skulle gått til helvette kan du sørge da, skuffelsen kommer uansett. Men det positive - det må man hente inn selv.

Testene dine ser ikke ut som kjemiske - mine var MYE svakere selv om jeg fikk positiv digital. Her ser det ut som det går helt bra! :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Sånn tenker jeg og.
Ædda bædda, liksom.
Får ikke jeg sterkere tester etter hvert, klarer jeg ikke se at dette har klaffet.
Så da blir'e bubblær på nyttårsaften.
Og bedre lykke neste syklus.

MEN det er fortsatt håp for oss, da.
:smiley-angelic001:Heartred

Jeg er nok ganske sikker på at du sniker litt i rekka her jeg altså- den rfsu testen din jeg ser jeg strek på! Så tror faktisk ikke det blir noe bobler på deg likevel :hilarious:
Jeg heier på deg og håper at den blir kjempefin og sterk eetterhvert.
Personlig hater jeg rfsu testene - de blir aldri sterke og har egentlig fått mye slakt.
Gleder meg til å følge deg (og testene) videre :D

Rfsu testen din ser jo kjempefin ut?? Den er helt lik som min ❤️ Kvalmen kommer og går hos meg, samme med murringer. Ikke ta sorgene på forskudd nå ❤️

Vedlegg

• CAE589DD-696C-4CFD-9DFC-D69782494E6A.jpeg
    CAE589DD-696C-4CFD-9DFC-D69782494E6A.jpeg
    207,5 KB · Visninger: 74
Jeg er nok ganske sikker på at du sniker litt i rekka her jeg altså- den rfsu testen din jeg ser jeg strek på! Så tror faktisk ikke det blir noe bobler på deg likevel :hilarious:
Jeg heier på deg og håper at den blir kjempefin og sterk eetterhvert.
Personlig hater jeg rfsu testene - de blir aldri sterke og har egentlig fått mye slakt.
Gleder meg til å følge deg (og testene) videre :D

Åh... Tusen takk! :love7

Eh... jenter?
Jeg tok en Make sure og en Clear Blue tidligstav.
Faktisk.
At jeg turte.
:wideyed:
Driver og laster opp bildene til pc, men trenger noen til å visuelt holde hånda mi før jeg legger dem inn.
:nailbiting:

Eh... jenter?
Jeg tok en Make sure og en Clear Blue tidligstav.
Faktisk.
At jeg turte.
:wideyed:
Driver og laster opp bildene til pc, men trenger noen til å visuelt holde hånda mi før jeg legger dem inn.
Ååååh laaast opp!! *holder deg i hånda*:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Ååååh laaast opp!! *holder deg i hånda*:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Tusen takk!
:Heartred:smiley-angelic001

Ok... jeg tør ikke juble.
For det er ikke noe sterke greier.
Den første her mistet jeg i vann, etter at jeg leste av den, i det jeg skulle ta bilde av den.
Så mulig den ble litt skadet.
upload_2021-12-18_19-58-34-png.373556

Det sitter LANGT inne hos meg å teste med Clear Blue.
For meg er det testene over alle tester.
De beste.
Og dyreste.
Men nå tok jeg en sånn tidligtest.

upload_2021-12-18_19-59-26-png.373557

upload_2021-12-18_20-0-3-png.373558

Jeg jublet så fort forrige gang.
Jeg tør ikke det nå.
Tør ikke...

Back
Topp