Anbefaler absolutt CB Early eller med Kryss, om du ikke tørr å ta digitale helt endaNå må du faktisk ta en annen test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefaler absolutt CB Early eller med Kryss, om du ikke tørr å ta digitale helt endaNå må du faktisk ta en annen test
Hehe... tenkte å kjøpe meg Make sure etterpå.Nå må du faktisk ta en annen test
Men da må jeg på apoteket?Anbefaler absolutt CB Early eller med Kryss, om du ikke tørr å ta digitale helt enda
MakeSure er mye bedre enn RFSU sin Test ofte. Test ofte er forøvrig kjent for å ha dårlig fargestoff…Hehe... tenkte å kjøpe meg Make sure etterpå.
Men er så hellig overbevist om at den kommer til å bli negativ.
Sikkert fordi det er det jeg er vant til.
Ja det må du daMen da må jeg på apoteket?
Kjenner ikke til dem så vet ikke hvor sensitive de er?Er på Meny. De har bare vanlig Make Sure, ikke tidlig.
Skulle likt å krysse av for både morsom og enig!!!Må bare få utløp for litt frustrasjon her.
Hva skjer med særlig svigerforeldre som blander seg?? «Er vel på tide med et søsken nå, kan ikke bli for stor avstand vet du». Hold kjeft. Det irriterer meg sånn at folk skal kommentere og diktere det der, hva vet vel de?
Neste gang får jeg si «er vel på tide å bli kvitt de 30 kiloene ekstra nå, kan ikke risikere hjerteinfarkt vet du»
Sånn tenker jeg og.Æsj nå tok jeg en test. Enda jeg som skulle vente til over IKM. Den var helt blenda, jeg så den hvite streken veldig godt. Hvitt lyste mot meg Jeg er 11 dpo i dag, og jeg er sikker på at det ikke ble noe denne måneden selv om jeg har hatt litt symptomer som var like sist måned da jeg hadde kjemisk. Vell vell - jeg følger med dere og kanskje er jeg av de som får positivt først på IKM denne gangen. Hvem vet Gitt opp litt men det går fint. Jeg får det kanskje til neste måned og kan drikke på nyttårsaften. Ædda bædda dere med positiv test Ikke misunnelig i det hele tatt
Det er disse jeg brukteEr på Meny. De har bare vanlig Make Sure, ikke tidlig.
Dagens test. Den er vel litt tydeligere, men annet merke da! Den røde er fra i dag og er test ofte fra RFSU, den rosa fra i går
Jeg har fått murringer nederst i magen og kvalmen har helt gitt seg. Redd det går mot en kjemisk/SA nå. Begynte sånn sist gang også! Orker ikke tanken!
Da er det bare å fortsette å krysse fingre, da.Det er disse jeg brukte
Sånn tenker jeg og.
Ædda bædda, liksom.
Får ikke jeg sterkere tester etter hvert, klarer jeg ikke se at dette har klaffet.
Så da blir'e bubblær på nyttårsaften.
Og bedre lykke neste syklus.
MEN det er fortsatt håp for oss, da.
Rfsu testen din ser jo kjempefin ut?? Den er helt lik som min Kvalmen kommer og går hos meg, samme med murringer. Ikke ta sorgene på forskudd nåDagens test. Den er vel litt tydeligere, men annet merke da! Den røde er fra i dag og er test ofte fra RFSU, den rosa fra i går
Jeg har fått murringer nederst i magen og kvalmen har helt gitt seg. Redd det går mot en kjemisk/SA nå. Begynte sånn sist gang også! Orker ikke tanken!
Jeg er nok ganske sikker på at du sniker litt i rekka her jeg altså- den rfsu testen din jeg ser jeg strek på! Så tror faktisk ikke det blir noe bobler på deg likevel
Jeg heier på deg og håper at den blir kjempefin og sterk eetterhvert.
Personlig hater jeg rfsu testene - de blir aldri sterke og har egentlig fått mye slakt.
Gleder meg til å følge deg (og testene) videre
Ååååh laaast opp!! *holder deg i hånda*Eh... jenter?
Jeg tok en Make sure og en Clear Blue tidligstav.
Faktisk.
At jeg turte.
Driver og laster opp bildene til pc, men trenger noen til å visuelt holde hånda mi før jeg legger dem inn.
Ååååh laaast opp!! *holder deg i hånda*