✨ IKM UKE 51 ✨

Jeg har et mål om å greie å holde meg til 21.desember, det blir ca 9-10 dpo ;)
Tar nok første test 10 dpo (som blir 22.) jeg også.
Men har absolutt ingen følelse av at jeg er gravid denne gang, så har ikke så høye forhåpninger:meh:

9 dpo. Tempen sank litt, men det driter jeg i. For streken er mer synlig i dag :love7 Jeg får ikke til å ta ordentlig bilde av disse strekene. Streken er svak, men den er rosa. Tydeligere enn i går :shy:
7E0194D3-3D14-4CB0-81ED-D8AA15E6810F.jpeg
B2174FE4-A713-452A-A00E-72B351B5A98B.jpeg

Hei fra Stockholm! Er 9 dpo idag, kjenner fortsatt veldig lite ifht hvor mye «symptomer» jeg vanligvis har i dpo-land. Puppene var superømme igår, de begynte å bli ømme 7 dpo men kjennes ikke fullt så ømme ut så langt idag. Men de er tunge og føles litt større. Har vanligvis pleid å begynne å spotte 9/10 dpo men ingenting så langt idag hvertfall. OG - de to siste nettene har jeg våknet i 4-5 tiden og rundt 8-9 fordi jeg måtte tisse. Det er veldig ulikt meg, har lagt oss rundt 00.00 disse dagene og tisser alltid før jeg legger meg, uten påfyll av drikke så. Også drømte jeg natt til igår at jeg fikk positiv g-testo_O

Samboeren har en god følelse og sa han blir ekstra skuffet om det ikke har klaffa denne gangen :oops:

Jeg klarer ikke helt å tro dette har gått bra, selv om jeg absolutt ikke gir opp håpet før TR.
Men jeg er 11 DPO og får så svak strek at det et vanskelig å få tatt bilde av den.
Blir liksom ikke noe sterkere.
Men det er kanskje en grunn til at de sier det bør gå to dager mellom hver test.
:confused005
IMG_20211218_102014.jpg
IMG_20211218_102101.jpg

Samme test altså.
Bare usikker på hvilket bilde som ble tydeligst.
:sorry:

Jeg klarer ikke helt å tro dette har gått bra, selv om jeg absolutt ikke gir opp håpet før TR.
Men jeg er 11 DPO og får så svak strek at det et vanskelig å få tatt bilde av den.
Men det er kanskje en grunn til at de sier det bør gå to dager mellom hver test.
Vis vedlegget 373523 Vis vedlegget 373524

Samme test altså.

Har du noen andre tester du kan ta?:shy: Har opplevd en del skygger på rfsu.

Har du noen andre tester du kan ta?:shy: Har opplevd en del skygger på rfsu.
Bare Babyplan, men de har jo ikke noe godt rykte om da'n.
Er helt sikker på at jeg ikke er gravid.
Så stresser ikke så mye lenger.
Får heller bli positivt overrasket.

Må bare få utløp for litt frustrasjon her.

Hva skjer med særlig svigerforeldre som blander seg?? «Er vel på tide med et søsken nå, kan ikke bli for stor avstand vet du». Hold kjeft. Det irriterer meg sånn at folk skal kommentere og diktere det der, hva vet vel de?

Neste gang får jeg si «er vel på tide å bli kvitt de 30 kiloene ekstra nå, kan ikke risikere hjerteinfarkt vet du» :mad:

Hva skjer med særlig svigerforeldre som blander seg?? «Er vel på tide med et søsken nå, kan ikke bli for stor avstand vet du». Hold kjeft. Det irriterer meg sånn at folk skal kommentere og diktere det der, hva vet vel de?

Neste gang får jeg si «er vel på tide å bli kvitt de 30 kiloene ekstra nå, kan ikke risikere hjerteinfarkt vet du» :mad:

Forstår deg så inderlig. Nå har jeg heldigvis ikke opplevd akkurat det du beskriver, men det er virkelig ikke en måte man spør om flere barn:eek: jeg ville kanskje tatt det opp direkte, ellers kan man risikere man bare eksploderer en dag i sinne og tristhet. :( Håper det ordner seg

Føler så med deg!!! Mine akkurat lik! Maser i et sett, «Vet du hva jeg ønsker meg til jul? Flere barnebarn» fyy… holder på å koke over for meg. Jeg blir så forbanna. Vi skulle overraske svigers med at vi hadde kjøpt ny bil, og de bare «Var helt sikker på at dere ventet nummer to» mens de bøyer deg og kikker på magen min… Hele forbanna tiden.

Så deilig å se stigning :smiley-angelic001:love7

Vedlegg

• 0B180DB6-EA1C-422B-979D-B4A32B931506.jpeg
    0B180DB6-EA1C-422B-979D-B4A32B931506.jpeg
    376,9 KB · Visninger: 84
  • 4C4464FC-AAD8-492C-8A3B-BEECDF2072B1.jpeg
    4C4464FC-AAD8-492C-8A3B-BEECDF2072B1.jpeg
    395,6 KB · Visninger: 85
Har helt hekta på å teste i dag :hilarious: Blir like glad hver gang streken kommer. Dette er siste for dagen :D

Samtidig må jeg si at jeg er så takknemlig for å blir gravid så lett… Ble gravid i første pp, men mistet. Så blir jeg (forhåpentligvis) gravid i første pp etter SA… Håper virkelig denne utvikler seg til en terminspire :Heartred

BA3BA734-91EE-4D42-AA92-1134A178499F.jpeg

Føler så med deg!!! Mine akkurat lik! Maser i et sett, «Vet du hva jeg ønsker meg til jul? Flere barnebarn» fyy… holder på å koke over for meg. Jeg blir så forbanna. Vi skulle overraske svigers med at vi hadde kjøpt ny bil, og de bare «Var helt sikker på at dere ventet nummer to» mens de bøyer deg og kikker på magen min… Hele forbanna tiden.

syns det er så rart at de ikke kan forstå hvor sårende dt kan være.. å spør sånn. Man vet jo aldri hvilken situasjon man kan stå i..

Sorry at jeg ler... for jeg ler absolutt ikke av deg eller situasjonen.
For jeg skjønner frustrasjonen og synes de er direkte ufine!

Men det forslaget ditt om kommentar neste gang var det sykt bra.
:hilarious:

syns det er så rart at de ikke kan forstå hvor sårende dt kan være.. å spør sånn. Man vet jo aldri hvilken situasjon man kan stå i..
Nei.. Samboer blir faktisk sintere hva enn jeg blir :wacky: Tror han kommer til å ha en liten samtale med hun når vi kommer så langt..:dead:

Samme test altså.
Jeg ser streken jeg altså :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Samme test altså.
Jeg ser også :Heartred Håper den blir sterkere imorgen! Men husk at ‘test ofte’ er 25 mlu. Så hvis du har en tidligtest fra babyplan, så vil jeg tro at en eventuell strek vil overkjøre en skygge nå :Heartred Selv med utvannet urin.

Samme test altså.
Nå må du faktisk ta en annen test :P :P

Back
Topp