Ninja10
Betatt av forumet
Tar nok første test 10 dpo (som blir 22.) jeg også.Jeg har et mål om å greie å holde meg til 21.desember, det blir ca 9-10 dpo![]()
Men har absolutt ingen følelse av at jeg er gravid denne gang, så har ikke så høye forhåpninger

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar nok første test 10 dpo (som blir 22.) jeg også.Jeg har et mål om å greie å holde meg til 21.desember, det blir ca 9-10 dpo![]()

Jeg klarer ikke helt å tro dette har gått bra, selv om jeg absolutt ikke gir opp håpet før TR.
Men jeg er 11 DPO og får så svak strek at det et vanskelig å få tatt bilde av den.
Blir liksom ikke noe sterkere.
Men det er kanskje en grunn til at de sier det bør gå to dager mellom hver test.
Vis vedlegget 373523 Vis vedlegget 373524
Samme test altså.
Bare usikker på hvilket bilde som ble tydeligst.
![]()
Har opplevd en del skygger på rfsu.Bare Babyplan, men de har jo ikke noe godt rykte om da'n.Har du noen andre tester du kan ta?Har opplevd en del skygger på rfsu.
Må bare få utløp for litt frustrasjon her.
Hva skjer med særlig svigerforeldre som blander seg?? «Er vel på tide med et søsken nå, kan ikke bli for stor avstand vet du». Hold kjeft. Det irriterer meg sånn at folk skal kommentere og diktere det der, hva vet vel de?
Neste gang får jeg si «er vel på tide å bli kvitt de 30 kiloene ekstra nå, kan ikke risikere hjerteinfarkt vet du»![]()
Føler så med deg!!! Mine akkurat lik! Maser i et sett, «Vet du hva jeg ønsker meg til jul? Flere barnebarn» fyy… holder på å koke over for meg. Jeg blir så forbanna. Vi skulle overraske svigers med at vi hadde kjøpt ny bil, og de bare «Var helt sikker på at dere ventet nummer to» mens de bøyer deg og kikker på magen min… Hele forbanna tiden.Må bare få utløp for litt frustrasjon her.
Hva skjer med særlig svigerforeldre som blander seg?? «Er vel på tide med et søsken nå, kan ikke bli for stor avstand vet du». Hold kjeft. Det irriterer meg sånn at folk skal kommentere og diktere det der, hva vet vel de?
Neste gang får jeg si «er vel på tide å bli kvitt de 30 kiloene ekstra nå, kan ikke risikere hjerteinfarkt vet du»![]()
Blir like glad hver gang streken kommer. Dette er siste for dagen 

Føler så med deg!!! Mine akkurat lik! Maser i et sett, «Vet du hva jeg ønsker meg til jul? Flere barnebarn» fyy… holder på å koke over for meg. Jeg blir så forbanna. Vi skulle overraske svigers med at vi hadde kjøpt ny bil, og de bare «Var helt sikker på at dere ventet nummer to» mens de bøyer deg og kikker på magen min… Hele forbanna tiden.
Må bare få utløp for litt frustrasjon her.

Nei.. Samboer blir faktisk sintere hva enn jeg blirsyns det er så rart at de ikke kan forstå hvor sårende dt kan være.. å spør sånn. Man vet jo aldri hvilken situasjon man kan stå i..
Tror han kommer til å ha en liten samtale med hun når vi kommer så langt..
Jeg ser streken jeg altsåJeg klarer ikke helt å tro dette har gått bra, selv om jeg absolutt ikke gir opp håpet før TR.
Men jeg er 11 DPO og får så svak strek at det et vanskelig å få tatt bilde av den.
Men det er kanskje en grunn til at de sier det bør gå to dager mellom hver test.
Samme test altså.
![]()

Tusen takk for at du sier detJeg ser streken jeg altså![]()

Har en god følelse på at streken din utvikler segTusen takk for at du sier det![]()
Jeg ser ogsåJeg klarer ikke helt å tro dette har gått bra, selv om jeg absolutt ikke gir opp håpet før TR.
Samme test altså.
![]()
Håper den blir sterkere imorgen! Men husk at ‘test ofte’ er 25 mlu. Så hvis du har en tidligtest fra babyplan, så vil jeg tro at en eventuell strek vil overkjøre en skygge nå
Selv med utvannet urin.Nå må du faktisk ta en annen testJeg klarer ikke helt å tro dette har gått bra, selv om jeg absolutt ikke gir opp håpet før TR.
Samme test altså.
![]()