✨ IKM UKE 51 ✨

Jøss... så rart.
Og du testet jo positivt på digital samme dag!

Må bare legge til at jeg er SÅ glad på dine vegne!
:love7
Ja den rfsu som jeg la ut bilde av i sta var fra idag :p positiv digital igår, så det sier litt om hvor svake de rfsu er. Begge er jo 25 mIu:wtf:

tusen takk!! Håper den bare holder seg ❤️❤️ Syns dagene frem til ikm er så skumle, sjekker for blod hele tiden :nailbiting::nailbiting:

Jeg og, og jeg har ikke egentlig evner til å se sånne streker engang. Om det er en spire der skal jeg prøve å holde meg til julaften før jeg forteller mannen (han er nesten mer giret på nr. 2 enn jeg). ❤️ Hadde tidlig SA for to mnd siden og har også hatt kjemisk, så avventer før jeg evt. jubler!
Jeg hadde planer om å pakke inn en test i julegave til mannen :p men klarte ikke vente mer, så fortalte det idag :woot:

Nå måtte jo denne ryke også! :love7

Vedlegg

• F896DE28-B32A-431B-A807-D56DDE070B13.jpeg
    F896DE28-B32A-431B-A807-D56DDE070B13.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 101
Det var noen som skrev et eller annet om streken var der selv etter at den var tørr.
Er ikke akkurat noe å juble for disse her, men jeg synes de samme er der etter tørk, som innenfor tiden.
Vis vedlegget 373459

Se bort ifra alt støvet.
:wtf:
Ser de godt jeg!! Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd en digital :love7

Dagens siste lille håpløse forsøk fra den evige optimist.
:smiley-ashamed005:hilarious:

Får bare finne på noe annet nærmeste fremtid.
Ikke drive sånn og teste seg ihjæl.
Vis vedlegget 373473

Mitt mål for dagen er å pynte litt mer til jul! Hvordan ligger du an der? Det er hvertfall noe som gjør at jeg fokuserer litt på andre ting enn å være i dpo-land og vente på testing :hilarious:

Mitt mål for dagen er å pynte litt mer til jul! Hvordan ligger du an der? Det er hvertfall noe som gjør at jeg fokuserer litt på andre ting enn å være i dpo-land og vente på testing :hilarious:
Jeg er ikke så veldig julete av meg, men vi kommer til å bruke en del av helgen på akkurat det.
Samt innpakking av gaver.
Kose oss, og få dagene til å gå.
:happy:

Sniker, men altså jeg ser strek :bag:
Jeg er så takknemlig for alle som sier det, for da er det ikke bare jeg som innbiller meg det.
Tusen takk!
:Heartbigred

Det er jo tydelig rosa strek!! Min var sånn da digital slo ut :woot:
Var den ikke sterkere enn dette?
:wideyed:
Får se hvordan morgendagens og søndagens er... kanskje jeg tør å ta den da.
Får hvis det er noe, bør den jo stige.
:smiley-angelic001

Nja, ikke veldig mye sterkere nei. Aaah, du er jammen flink som klarer å la være :woot::woot:

Nja, ikke veldig mye sterkere nei. Aaah, du er jammen flink som klarer å la være :woot::woot:
Den er liksom litt hellig der den ligger, den digitale.
Kjøpte den i forrige syklus.
Og bestemte meg allerede da for at jeg skulle være sikker på at den kom til å bli positiv.
Så jeg er avhengig av at de andre blir sterkere først.
:smiley-ashamed005

Jeg hadde 38 i HCG når jeg tok rfsu - test ofte. Hsdde jeg ikke testet med digital før som sa gravid - hadde jeg ikke sett streken. Så svake var mine rfsu. Derfor lovet jeg meg selv å aldri bruke de igjen :hilarious: Din strek ser jeg, husker også at jeg fikk skygge på rfsu men den var ikke så sterk som det den er på bilde ditt.

Jeg stemmer også for at du tar en digital! Og hvis den er negativ - ikke gi opp. hCG kan stige veeeeeldig sakte i starten! Så da må du prøve på nytt om 2 dager!

Back
Topp