Ja den rfsu som jeg la ut bilde av i sta var fra idagJøss... så rart.
Og du testet jo positivt på digital samme dag!
Må bare legge til at jeg er SÅ glad på dine vegne!
![]()

tusen takk!! Håper den bare holder seg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den rfsu som jeg la ut bilde av i sta var fra idagJøss... så rart.
Og du testet jo positivt på digital samme dag!
Må bare legge til at jeg er SÅ glad på dine vegne!
![]()

Ææææ, positiv!!!Tanker? Og ja, jeg gikk på en testesmell i dag!
Jeg hadde planer om å pakke inn en test i julegave til mannenJeg og, og jeg har ikke egentlig evner til å se sånne streker engang. Om det er en spire der skal jeg prøve å holde meg til julaften før jeg forteller mannen (han er nesten mer giret på nr. 2 enn jeg).Hadde tidlig SA for to mnd siden og har også hatt kjemisk, så avventer før jeg evt. jubler!

Ryker nok på samme jeg ogJeg hadde planer om å pakke inn en test i julegave til mannenmen klarte ikke vente mer, så fortalte det idag
![]()
10 DPO (ifg. tempraturmåling). Fikk peak på EL-test 2 dager før det, så mulig det er feilberegnet og jeg egentlig er 11/12. Og det er tidlig for meg. De andre gangene har jeg ikke testet positivt før 13/14 DPO.Sykt spennende!! Denne var kjempe tydelig! Hvor mange dpo er du?![]()
Åååååh gratulererNå måtte jo denne ryke også!![]()

Ser de godt jeg!! Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd en digitalDet var noen som skrev et eller annet om streken var der selv etter at den var tørr.
Er ikke akkurat noe å juble for disse her, men jeg synes de samme er der etter tørk, som innenfor tiden.
Vis vedlegget 373459
Se bort ifra alt støvet.
![]()

Ser de godt jeg!! Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd en digital![]()

GratulererNå måtte jo denne ryke også!![]()
Ingen tvil der nei! Si ifra hvis du vil settes opp som gravid 

Dagens siste lille håpløse forsøk fra den evige optimist.
Får bare finne på noe annet nærmeste fremtid.
Ikke drive sånn og teste seg ihjæl.
Vis vedlegget 373473

Jeg er ikke så veldig julete av meg, men vi kommer til å bruke en del av helgen på akkurat det.Mitt mål for dagen er å pynte litt mer til jul! Hvordan ligger du an der? Det er hvertfall noe som gjør at jeg fokuserer litt på andre ting enn å være i dpo-land og vente på testing![]()

Dagens siste lille håpløse forsøk fra den evige optimist.
Vis vedlegget 373473

Jeg er så takknemlig for alle som sier det, for da er det ikke bare jeg som innbiller meg det.Sniker, men altså jeg ser strek![]()

Det er jo tydelig rosa strek!! Min var sånn da digital slo utDagens siste lille håpløse forsøk fra den evige optimist.
Vis vedlegget 373473

Var den ikke sterkere enn dette?Det er jo tydelig rosa strek!! Min var sånn da digital slo ut![]()

Nja, ikke veldig mye sterkere nei. Aaah, du er jammen flink som klarer å la væreVar den ikke sterkere enn dette?
Får se hvordan morgendagens og søndagens er... kanskje jeg tør å ta den da.
Får hvis det er noe, bør den jo stige.
![]()

Den er liksom litt hellig der den ligger, den digitale.Nja, ikke veldig mye sterkere nei. Aaah, du er jammen flink som klarer å la være![]()

Var den ikke sterkere enn dette?
Får se hvordan morgendagens og søndagens er... kanskje jeg tør å ta den da.
Får hvis det er noe, bør den jo stige.
![]()
Din strek ser jeg, husker også at jeg fikk skygge på rfsu men den var ikke så sterk som det den er på bilde ditt.