Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser på begge to!! Mine så akkurat like svake ut i starten. Tror dette absolutt er begynnelsen på noe! Får du kjøpt deg en rfsu tidlig?? Når min test ofte var sånn, så fikk jeg mye tydeligere på tidlig testen10 DPO
Vet ikke hva jeg skal tro, tar bare dag for dag.
Tempen holder seg oppe... hvor nære TR synker den igjen egentlig?
Ikke vet jeg.
Legger inn bilder av graf og dagens tester, jeg.
Tok to forskjellige.
Er jeg på trynet, eller kan dette se ut som en god start?
Vet ikke om jeg tør før i morgen.... trenger at disse blir sterkere.Jeg ser på begge to!! Mine så akkurat like svake ut i starten. Tror dette absolutt er begynnelsen på noe! Får du kjøpt deg en rfsu tidlig?? Når min test ofte var sånn, så fikk jeg mye tydeligere på tidlig testen
10 DPO
Ikke vet jeg.
Tok to forskjellige.
Jeg ser noe her jeg, altså.8 dpo. Jeg vet da søren. Jeg tror det er skygge, for jeg ser en strek. Den kommer vel og merke til synet med en gang
Vis vedlegget 373455
Vet ikke om jeg tør før i morgen.... trenger at disse blir sterkere.
Jøss... så rart.Her er samme test som din, 10 dpo. Og se hvor svak den egentlig er så det er rett og slett dårlig fargestoff i de
10 DPO
Ikke vet jeg.
Tok to forskjellige.
Spennende!
Jeg ser desverre heller ikke noe, men heller ikke jeg har dette streksynet som dere andre her har Eller dvs på den nederste syns jeg at jeg ser sikkert 5 svake streker da, både før og etter kontrollstreken, men jeg har skeive hornhinner og den var veldig rosa og ujevn i bakgrunnen så kan være derfor
Håper jeg tar feil!
Jeg syns jeg skimter noe, og det er jo sykt bra at tempen enda er høy Jeg er optimistisk jeg altså!!10 DPO
Ikke vet jeg.
Tok to forskjellige.
Takk for at du sier det!Jeg syns jeg skimter noe, og det er jo sykt bra at tempen enda er høy Jeg er optimistisk jeg altså!!
Her ser jeg også skygge. Så spennende8 dpo. Jeg vet da søren. Jeg tror det er skygge, for jeg ser en strek. Den kommer vel og merke til synet med en gang
Vis vedlegget 373455
Nå har jeg sett på de igjen, og jeg mener at jeg skimter strek på begge testene dine jeg altså !! Ååh nå er jeg spent på dine vegne altså! Har skikkelig troen på dette10 DPO
Ikke vet jeg.
Tok to forskjellige.
Åh... tusen takk!Nå har jeg sett på de igjen, og jeg mener at jeg skimter strek på begge testene dine jeg altså !! Ååh nå er jeg spent på dine vegne altså! Har skikkelig troen på dette
Jeg ser noe der jeg, altså!Tanker? Og ja, jeg gikk på en testesmell i dag!
Jeg og, og jeg har ikke egentlig evner til å se sånne streker engang. Om det er en spire der skal jeg prøve å holde meg til julaften før jeg forteller mannen (han er nesten mer giret på nr. 2 enn jeg). Hadde tidlig SA for to mnd siden og har også hatt kjemisk, så avventer før jeg evt. jubler!Jeg ser noe der jeg, altså!
Tanker? Og ja, jeg gikk på en testesmell i dag!