✨ IKM UKE 51 ✨

TE="FruMartinsen, post: 27191909, member: 31333"]9 DPO

Klarer ikke helt å holde motet oppe... kom liksom over meg i går, og nå føler jeg meg bare tom.
Følelsen av at man like gjerne kan gi opp.
Sikkert fordi jeg aldri har møtt på vansker/ motstand i DENNE forbindelsen før.
Sånn ellers i livet; MER ENN NOK.
Men gravid har jeg i det minste blitt lett.
Dritlett.
Men ikke nå.
Kan legge inn de bildene jeg har i dag, men tror ikke det sier oss noen ting.
Tenker at jeg har lyst til å kjøpe RFSU-testene, siden det var en sånn jeg fikk positiv på sist.
Men den kan verken gjøre meg mer eller mindre gravid, så jeg ser ikke helt vitsen heller.

Sorry.
Luften har bare gått litt ut av meg i dag, og nå virker alt litt ekstra tung.

upload_2021-12-16_11-42-50-png.373388

upload_2021-12-16_11-44-1-png.373389

upload_2021-12-16_11-45-36-png.373391

Sånn...
:sorry:[/QUOTE]

Skjønner du er lei deg, men 9dpo er tidlig. Alt for tidlig. Det sies at dersom en ikke har fått positiv test på 12dpo så kan man muligens ta innover seg at det ikke skjedde denne måneden. Men 9 dpo - da er det få som får positive! Jeg skjønte ikke hvorfor mine tester var så svake om morgenen, men sterkere på kvelden. Så vi alle er forskjellig.

Ikke gi opp helt enda :Heartbigred Flere har også opplevd å få positive svake streker, for så og få negative, for så å få positive igjen. Noen har også opplevd kjemisk og at det bare nesten skjedde.

Jeg stemmer for at du lager deg noe skikkelig godt til middag, setter på noe veldig gøy på TVen, trener eller hva enn som gjør det lykkelig. Jeg elsker å se på YouTube om hunder som reddes :hilarious::shy:. Altså - alt er lov. Og du har også lov til å være lei deg, men gi opp: uaktuelt. Dette klarer du, faen heller så tøft det er. Vi heier på deg. Og jeg skjønner utrolig godt hvordan du har det.

TE="FruMartinsen, post: 27191909, member: 31333"]9 DPO

Klarer ikke helt å holde motet oppe... kom liksom over meg i går, og nå føler jeg meg bare tom.
Dritlett.
Men ikke nå.
Tenker at jeg har lyst til å kjøpe RFSU-testene, siden det var en sånn jeg fikk positiv på sist.
Men den kan verken gjøre meg mer eller mindre gravid, så jeg ser ikke helt vitsen heller.

Sorry.

Sånn...
:sorry:

Skjønner du er lei deg, men 9dpo er tidlig. Alt for tidlig. Det sies at dersom en ikke har fått positiv test på 12dpo så kan man muligens ta innover seg at det ikke skjedde denne måneden. Men 9 dpo - da er det få som får positive! Jeg skjønte ikke hvorfor mine tester var så svake om morgenen, men sterkere på kvelden. Så vi alle er forskjellig.

Ikke gi opp helt enda :Heartbigred Flere har også opplevd å få positive svake streker, for så og få negative, for så å få positive igjen. Noen har også opplevd kjemisk og at det bare nesten skjedde.

Jeg stemmer for at du lager deg noe skikkelig godt til middag, setter på noe veldig gøy på TVen, trener eller hva enn som gjør det lykkelig. Jeg elsker å se på YouTube om hunder som reddes :hilarious::shy:. Altså - alt er lov. Og du har også lov til å være lei deg, men gi opp: uaktuelt. Dette klarer du, faen heller så tøft det er. Vi heier på deg. Og jeg skjønner utrolig godt hvordan du har det.[/QUOTE]

Åh... så god du er!
:Heartred
Tusen takk!
Glemte til og med legetimen min i dag, sov gjennom hele greia.
Skulle få forlengelse på sykmeldingen, så nå er jeg bare nervøs av hele greia.
Er litt skjør av meg.
Har sendt dem melding, så håper det ordner seg.
Hadde tenkt å be om blodprøver og greier.

Ikke meningen å være så negativ.
En tung dag betyr jo ikke at alt går i grus.

Du har rett.
Kan ikke gi opp.

Tusen takk for støtten.
:Heartbigred

Jeg stemmer for at du lager deg noe skikkelig godt til middag, setter på noe veldig gøy på TVen, trener eller hva enn som gjør det lykkelig. Jeg elsker å se på YouTube om hunder som reddes :hilarious::shy:. Altså - alt er lov. Og du har også lov til å være lei deg, men gi opp: uaktuelt. Dette klarer du, faen heller så tøft det er. Vi heier på deg. Og jeg skjønner utrolig godt hvordan du har det.

Åh... så god du er!
Tusen takk!
Er litt skjør av meg.

Du har rett.
Kan ikke gi opp.

Tusen takk for støtten.
:Heartbigred[/QUOTE]

Dette ordner seg ❤️❤️ Husk at vi er her for å snakke når du føler for det, vi alle har dårlige dager ❤️ fader ikke lett å være prøver, det er en real berg og dalbane, så det er godt å snakke med noen som er i samme situasjon :love7:love7

Åh... så god du er!
Tusen takk!
Er litt skjør av meg.

Du har rett.
Kan ikke gi opp.

Tusen takk for støtten.
:Heartbigred

Dette ordner seg ❤️❤️ Husk at vi er her for å snakke når du føler for det, vi alle har dårlige dager ❤️ fader ikke lett å være prøver, det er en real berg og dalbane, så det er godt å snakke med noen som er i samme situasjon :love7:love7[/QUOTE]

Jeg er så takknemlig for det :Heartred
Har mest lyst til å bare grine i dag.
Og skjønner ikke hvor den morsomme, positive meg er blitt av akkurat nå.
Aner ikke om jeg bare er sliten, om det er hormoner eller om det er borderline som kikker inn.
Trur ikke det er det siste, for da hadde jeg vel omtrent ligget i fosterstilling allerede og ønsket å dø.
:smiley-ashamed004
Så DER er jeg altså ikke.

Huff.
Drama, det er meg.
Men prøver å ikke være sånn.

Dette ordner seg ❤️❤️ Husk at vi er her for å snakke når du føler for det, vi alle har dårlige dager ❤️ fader ikke lett å være prøver, det er en real berg og dalbane, så det er godt å snakke med noen som er i samme situasjon :love7:love7

Jeg er så takknemlig for det :Heartred
Har mest lyst til å bare grine i dag.
Og skjønner ikke hvor den morsomme, positive meg er blitt av akkurat nå.
Aner ikke om jeg bare er sliten, om det er hormoner eller om det er borderline som kikker inn.
Trur ikke det er det siste, for da hadde jeg vel omtrent ligget i fosterstilling allerede og ønsket å dø.
:smiley-ashamed004
Så DER er jeg altså ikke.

Huff.
Drama, det er meg.
Men prøver å ikke være sånn.[/QUOTE]

Uff det er vondt med sånne dager :(
Hadde to dager rundt EL jeg var skikkelig nede, følte meg skikkelig deprimert og så virkelig ikke lyst på noenting . Plutselig var det over. Så jeg tror hormoner i kroppen spiller oss mye puss ❤️

9 DPO

Dritlett.
Men ikke nå.

Sorry.

Sånn...
Men kjære deg :Heartpink 9 dpo er kjempe tidlig! Uansett om man tester negativt 7 dpo eller 14 dpo, så er uansett ikke håpet ute før tr melder sin ankomst. Alt kan skje :Heartred Jeg har trua på deg. Likevel viktig å være realistisk å tenke at selv om det ikke går denne måneden, så stopper ikke livet opp. Livet går videre, selvom man ikke alltid vil. Men det er helt greit å ikke smile og være glad til et hvert tidspunkt, det er lov til å grave seg ned under dyna og bli liggende mange timer. Det er lov til å ha dager hvor det eneste man vil er å se på Netflix og spise det beste du vet. Barn blir det til slutt uansett :Heartred

Men kjære deg :Heartpink 9 dpo er kjempe tidlig! Uansett om man tester negativt 7 dpo eller 14 dpo, så er uansett ikke håpet ute før tr melder sin ankomst. Alt kan skje :Heartred Jeg har trua på deg. Likevel viktig å være realistisk å tenke at selv om det ikke går denne måneden, så stopper ikke livet opp. Livet går videre, selvom man ikke alltid vil. Men det er helt greit å ikke smile og være glad til et hvert tidspunkt, det er lov til å grave seg ned under dyna og bli liggende mange timer. Det er lov til å ha dager hvor det eneste man vil er å se på Netflix og spise det beste du vet. Barn blir det til slutt uansett :Heartred

Tusen takk for gode ord, fine du. :Heartred

Var og kjøpte RFSU tester i stad.
Ikke at det kan påvirke om jeg er gravid eller ikke...
Men jeg stoler mer på dem, siden det var en sånn jeg testet positivt forrige syklus.
Så hvis det ikke blir noe mer utslag på dem, tar jeg det kanskje raskere til meg at det ikke blir noe.
Tror jeg.
Vet ikke.

Er under en time siden jeg tisset sist, er på drikkestreik nå, så vurder å teste rundt kl.17:00.
3 timer uten drikke burde vel holde... eller?

Men er totalt forberedt på negativt... lei meg er jeg fra før.
Er bare en sånn dag.
Så det skader jo ikke.

9 DPO

Dritlett.
Men ikke nå.

Sorry.

Sånn...

Jeg føler med deg. Dette er egentlig hovedgrunnen til at jeg ikke ønsker å teste såpass tidlig, selv om jeg ikke blir gravid så lever jeg hvertfall noen dager til i håpet og unngår å gå rett i kjelleren før jeg egentlig hadde trengt det.

Som de andre her sier, 9dpo er veldig tidlig. Det er jo gjennomsnittlig at egg fester seg på 9dpo, dvs at det er jo 50% sjanse for at akkurat ditt egg ikke har festet seg ennå! Håper du klarer å holde motet oppe litt til :Heartred

Jeg føler med deg. Dette er egentlig hovedgrunnen til at jeg ikke ønsker å teste såpass tidlig, selv om jeg ikke blir gravid så lever jeg hvertfall noen dager til i håpet og unngår å gå rett i kjelleren før jeg egentlig hadde trengt det.

Som de andre her sier, 9dpo er veldig tidlig. Det er jo gjennomsnittlig at egg fester seg på 9dpo, dvs at det er jo 50% sjanse for at akkurat ditt egg ikke har festet seg ennå! Håper du klarer å holde motet oppe litt til :Heartred
Tusen takk for gode ord.
Skal prøve å holde håpet oppe noen dager til.

Var og kjøpte RFSU tester i stad.
Ikke at det kan påvirke om jeg er gravid eller ikke...
Men jeg stoler mer på dem, siden det var en sånn jeg testet positivt forrige syklus.
Så hvis det ikke blir noe mer utslag på dem, tar jeg det kanskje raskere til meg at det ikke blir noe.
Tror jeg.
Vet ikke.

Er under en time siden jeg tisset sist, er på drikkestreik nå, så vurder å teste rundt kl.17:00.
3 timer uten drikke burde vel holde... eller?

Men er totalt forberedt på negativt... lei meg er jeg fra før.
Er bare en sånn dag.
Så det skader jo ikke.
Rfsu tidlig test eller test ofte strimler? Krysser alt jeg har for deg nå ❤️❤️
Jeg pleier å holde meg 3-4 timer :)

Rfsu tidlig test eller test ofte strimler? Krysser alt jeg har for deg nå ❤️❤️
Jeg pleier å holde meg 3-4 timer :)
Ofte.
Tusen takk!
Var som sagt den jeg fikk strek på sist.
Så har liksom det lille håpet om at DENNE typen vil komme med et mirakel eller noe.
:smiley-ashamed005

Ofte.
Tusen takk!
Var som sagt den jeg fikk strek på sist.
Så har liksom det lille håpet om at DENNE typen vil komme med et mirakel eller noe.
:smiley-ashamed005
Syns test ofte testene er mye mer fargestoff i enn den tidlig testen, den tidlig testen er skikkelig dårlig! Lykke til!!❤️

Testetøsa klør etter å komme igang! 6dpo og jevn, fin temperaturstigning. Ikke at det betyr noe, har jeg funnet ut... Dårlig med symptomer ellers, annet enn (TMI warning!) en stor slimklump på dopapiret i går. Det har jeg ikke vært ute for, ikke en sånn "våt" slimklump. Og den var stor! Kanskje rundt 1,5cm i diameter. Merkelige greier. Godt over 40 timer fra siste BD, så jeg tviler på det var sædrester... Nesten så jeg angrer på at jeg ikke tok bilde, slik at jeg kunne gå tilbake å studere :bookworm: Neida. (Joda)
E690A7FB-92BD-402C-A2F7-B54000A2E35A.jpeg

Her trodde jeg kanskje preggo-kvalmen hadde meldt sin ankomst… helt til 2 åringen spydde over hele meg og jeg forstod at det kun var omgangssyken som var dratt med hjem. Hurra :help
Åh, føler med deg. Fikk beskjed når vi hentet frøkna i bhg på tirsdag at ei hadde kastet opp. Det ble full isolasjon her hjemme. Ingenting skal forhindre juleferien som starter imorgen ettermiddag :bag::hilarious: Foreløpig *bank i bordet* har vi berget oss fra oppkast.

Back
Topp