✨ IKM UKE 51 ✨

Okey, dette er litt skummelt. Sist pp, 6 dpo, fikk jeg halsbrann på kvelden. Testet positivt 10 dpo. I dag, 6 dpo, så får jeg halsbrann igjen!! Neineinei, orker ikke få opp forventningene. Bruker sjeldent å ha halsbrann, så hvorfor skal det være helt likt denne pp’en :nailbiting::nailbiting:

I tidligere PPer har jeg vært superklar for å teste tidlig og måtte jobbe med meg selv for å ikke starte testingen rundt 8 DPO. Både denne og forrige syklus har jeg ikke hatt den samme trangen. Usikker på om det har med spontanaborten å gjøre, men har i hvert fall blitt sånn etter det. Jeg er opptatt av temperaturene da, så jeg er ikke likegyldig i det hele tatt. Har bare ikke den samme trangen til å teste. Flere som ikke er helt engasjert i testing enda?

Så herlig å se at dere ser:love7

Følger litt med fra sidelinjen, selv om jeg er med i denne IKM-gruppen. Skulle du ta en ny test ikveld?!! :happy: Dette er jo beste underholdningen for tidenxsmile9

Følger litt med fra sidelinjen, selv om jeg er med i denne IKM-gruppen. Skulle du ta en ny test ikveld?!! :happy: Dette er jo beste underholdningen for tidenxsmile9
Så hyggelig!
❤️
Føler jeg har beste supporttemaet her inne.
Vet ikke om jeg føler det er noen vits i å teste noe mer i dag. Med mindre noen har hørt det er bedre med kveldsurin enn ellers på dagen-urin.
For da er jeg kjørt.
:hilarious:

Så hyggelig!
❤️
Føler jeg har beste supporttemaet her inne.
Vet ikke om jeg føler det er noen vits i å teste noe mer i dag. Med mindre noen har hørt det er bedre med kveldsurin enn ellers på dagen-urin.
For da er jeg kjørt.
:hilarious:

Er en ganske fin gjeng her, ja! Det med kveldsurin aner jeg ikke noe om.. Tok en test selv her for en time siden. Er et svakt menneske, og ble uten problemer påvirket av å se andre som tester her inne:angelic: Negativ, er kun 7 DPO. Kommer til å ta en ny en imorgen, er ikke vits i å prøve å lure meg selv med noe annet:rolleyes:

Jeg eier ikke tålmodighet.. men usikker på om dette er skygge eller starten på noe?? Rfsu tidlig test på samme urin var helt blenda.. og den er jo mer sensitiv enn babyplan, det er den vanlige :nailbiting: må være skygge da??

Vedlegg

• D242F5C2-EE4F-4DE0-AEEA-0BF38DA89240.jpeg
    D242F5C2-EE4F-4DE0-AEEA-0BF38DA89240.jpeg
    292,1 KB · Visninger: 105
Jeg eier ikke tålmodighet.. men usikker på om dette er skygge eller starten på noe?? Rfsu tidlig test på samme urin var helt blenda.. og den er jo mer sensitiv enn babyplan, det er den vanlige :nailbiting: må være skygge da??

Den ser litt rosa ut for meg hvertfallxsmile3

Jeg ser! Og jeg har ikke sett doble streker på noen av de andre som har blitt lagt ut idag (sorry!) så vil ikke si jeg har strek-syn :hilarious:

Her er bilde av rfsu testen tatt på samme urin. Trodde ikke jeg så noe på den først.. men etter mye stirring så kan jeg jo se skygge! men fytti de testene der er håpløse å bli klok på :rolleyes:

Vedlegg

• B098765C-674A-4C8B-AE63-A267F987A6C0.jpeg
    B098765C-674A-4C8B-AE63-A267F987A6C0.jpeg
    3,2 MB · Visninger: 89
Last edited:

ser definitivt streken - krysser fingre for at den blir sterk!

Til og med jeg ser denne! :smiley-bounce016

Og det sier litt for jeg nistirrer ofte på tester og skjønner ikke hva folk mener når de sier de ser strek :laughing001

Åh håper dere har rett jenter!!❤️❤️❤️❤️❤️

Har begynt å murre nedi der nå, føler meg «våt» nedentil (på den ikke-seksuelle måten:p) og puppene begynner å bli biiittelitt ømme. Spent på om det er fordi noe skjer eller om det er fordi TR planlegger å komme om 8 dager :stop:

Back
Topp