Du aner ikke hvor mye jeg ønsker at du har rett nå altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser!Her er bilde av rfsu testen tatt på samme urin. Trodde ikke jeg så noe på den først.. men etter mye stirring så kan jeg jo se skygge! men fytti de testene der er håpløse å bli klok på
Håper det jeg også Har du testet noe mer ikveld?Jeg ser!
Gleder meg til å se testen din i morgen.
Håper den er sterkere da.
Ja... men kunne ikke se noe.Håper det jeg også Har du testet noe mer ikveld?
Ja... men kunne ikke se noe.
Vet ikke om urinen var konsentrert nok.
Men uansett hvor mye jeg har forberedt meg, og selv om jeg bare er 8 DPO, kom det en følelse av håpløshet kastet over meg.
Sliter med å finne troen på at det har gått bra.
Vet ikke hva jeg skal føle akkurat nå, bare håpet jeg fikk NOE i hvert fall, i dag.
Det var jo på 8 DPO jeg fikk sist... da var det med vanlig RFSU-test, da.
Aner ikke om det har noe å si.
Mistet uansett litt motet.
Men det kan hende det er tilbake igjen i morgen.
Positive disse vel!Hva tror dere??
Positive disse vel!
Definitivt noe på gang her Babystreker dette!Hva tror dere??
Hvordan står det til med deg? Symptomer på noe? Vi er vel 7 dpo begge to?Definitivt noe på gang her Babystreker dette!
Halsbrann i går Og murringer, men det prøver jeg å ignorere Men i natt hadde jeg helt syke drømmer og våknet flere ganger. Ellers er jeg fremdeles der hvor jeg prøver å ikke kjenne etter for mye hvordan går det med deg?Hvordan står det til med deg? Symptomer på noe? Vi er vel 7 dpo begge to?
Spennende! Har ikke så mye symptomer, litt småmurringer men det kan like gjerne være luft, samt at puppene er litt ømmere idag! Prøver å ikke tenke så mye på det selvHalsbrann i går Og murringer, men det prøver jeg å ignorere Men i natt hadde jeg helt syke drømmer og våknet flere ganger. Ellers er fremdeles der hvor jeg prøver å ikke kjenne etter for mye hvordan går det med deg?
Hva tror dere??
Æææ, redd for å bli skikkelig skuffa om den sier ikke gravid tenkte å ta en digital i morgen tidligDisse er positive!
Den billigtesten du la ut først tidligere (25ml/miu) - den er like sterk hos deg som hos meg når jeg fikk positiv på digital gravid 1-2!!!
Du må ta en digital! (Hilsen hun som beholder fullstendig "roen" her og "ikke føler testetrang"
Så herlig!Hva tror dere??
Jeg hadde maaasse utflod når jeg var gravid.Ååå, det er så spennende å følge med på dere nå! Jeg kan ikke teste før ca 21.desember, så jeg lever litt gjennom dere nå. Jeg har også begynt å kjenne symptomer, selv om jeg lovet meg selv å ikke gå rundt og lete etter tegn denne pp også. Men nå synes jeg at det murrer i magen, og så har jeg plutselig masse utflod. Nesten litt redd jeg har feilberegnet el… Kan utflod være et tegn på at det har skjedd en befruktning, eller? Ellers har jeg akkurat kommet meg gjennom sosial kveld på jobb som den eneste som avsto fra alkohol. Kjipt, men nå som vi prøver, så lever jeg som om jeg var gravid fra el til mens evt kommer. Andre som er like strenge der?