✨ IKM UKE 51 ✨

Du aner ikke hvor mye jeg ønsker at du har rett nå altså :nailbiting::nailbiting::nailbiting::D

Her er bilde av rfsu testen tatt på samme urin. Trodde ikke jeg så noe på den først.. men etter mye stirring så kan jeg jo se skygge! men fytti de testene der er håpløse å bli klok på :rolleyes:
Jeg ser!
Gleder meg til å se testen din i morgen.
Håper den er sterkere da.
:Heartred

Så gøy at dere tester nå. Er bare på 2 dpo jeg :laughing002 en av de siste å teste i gruppa selv im jeg må begynne tidlig! Spennende følge med fremover !

Håper det jeg også❤️ Har du testet noe mer ikveld?❤️
Ja... men kunne ikke se noe.
Vet ikke om urinen var konsentrert nok.

Men uansett hvor mye jeg har forberedt meg, og selv om jeg bare er 8 DPO, kom det en følelse av håpløshet kastet over meg.
Sliter med å finne troen på at det har gått bra.
Vet ikke hva jeg skal føle akkurat nå, bare håpet jeg fikk NOE i hvert fall, i dag.
Det var jo på 8 DPO jeg fikk sist... da var det med vanlig RFSU-test, da.
Aner ikke om det har noe å si.
Mistet uansett litt motet.
Men det kan hende det er tilbake igjen i morgen.
:sorry:

Ååå, det er så spennende å følge med på dere nå! Jeg kan ikke teste før ca 21.desember, så jeg lever litt gjennom dere nå. Jeg har også begynt å kjenne symptomer, selv om jeg lovet meg selv å ikke gå rundt og lete etter tegn denne pp også. Men nå synes jeg at det murrer i magen, og så har jeg plutselig masse utflod. Nesten litt redd jeg har feilberegnet el… Kan utflod være et tegn på at det har skjedd en befruktning, eller? :p Ellers har jeg akkurat kommet meg gjennom sosial kveld på jobb som den eneste som avsto fra alkohol. Kjipt, men nå som vi prøver, så lever jeg som om jeg var gravid fra el til mens evt kommer. Andre som er like strenge der? :D

Ja... men kunne ikke se noe.
Vet ikke om urinen var konsentrert nok.

Men uansett hvor mye jeg har forberedt meg, og selv om jeg bare er 8 DPO, kom det en følelse av håpløshet kastet over meg.
Sliter med å finne troen på at det har gått bra.
Vet ikke hva jeg skal føle akkurat nå, bare håpet jeg fikk NOE i hvert fall, i dag.
Det var jo på 8 DPO jeg fikk sist... da var det med vanlig RFSU-test, da.
Aner ikke om det har noe å si.
Mistet uansett litt motet.
Men det kan hende det er tilbake igjen i morgen.

forstår deg godt ❤️ Hopper ikke av glede selv, for jeg vet det svake jeg har sett kan være både kjemisk og skyggestreker. Sliter enormt med å stole på alt av tester, iallefall nå før ikm, som er SÅ svake.
Legger ved noe nyttig jeg fant idag, viser prosenten av hva som er vanlig pr DPO. Og på 8 dpo var den jammen ikke høy. det er fryktelig tidlig, og mye som spiller inn. Ja vi vet ca eggløsning, men vi kan aldri være 100% sikker på når egget slapp, hvor lang tid det brukte på sin vei, når det evnt festet seg, hvor fort stiger hcg, det varierer fra person til person, det er så mye. Så det er mye håp for oss begge enda ❤️❤️

Vedlegg

• F8D84EBA-135C-4621-A8C1-9734FC1B657C.png
    F8D84EBA-135C-4621-A8C1-9734FC1B657C.png
    552,5 KB · Visninger: 57
Hva tror dere??:nailbiting:

Vedlegg

• C38BDE03-275A-465A-B9A8-24D76B3C1B21.jpeg
    C38BDE03-275A-465A-B9A8-24D76B3C1B21.jpeg
    278,4 KB · Visninger: 105
  • A3156D15-0734-478A-80DD-A766422B8101.jpeg
    A3156D15-0734-478A-80DD-A766422B8101.jpeg
    263,5 KB · Visninger: 113
Hvordan står det til med deg? Symptomer på noe? Vi er vel 7 dpo begge to?:D
Halsbrann i går :nailbiting: Og murringer, men det prøver jeg å ignorere :hilarious: Men i natt hadde jeg helt syke drømmer og våknet flere ganger. Ellers er jeg fremdeles der hvor jeg prøver å ikke kjenne etter for mye :hilarious: hvordan går det med deg? :woot:

Last edited:
Halsbrann i går :nailbiting: Og murringer, men det prøver jeg å ignorere :hilarious: Men i natt hadde jeg helt syke drømmer og våknet flere ganger. Ellers er fremdeles der hvor jeg prøver å ikke kjenne etter for mye :hilarious: hvordan går det med deg? :woot:
Spennende! Har ikke så mye symptomer, litt småmurringer men det kan like gjerne være luft, samt at puppene er litt ømmere idag! Prøver å ikke tenke så mye på det selv :hilarious:

7 dpo og tempen spratt opp igjen, heldigvis :angelic: Testen er derimot er super blenda :D Ler av meg selv som ikke klarer å stå imot :hilarious:
8D860CD4-6428-4A6E-A35A-FCB60387B530.jpeg 858B3B49-0457-409E-AE07-1EB529405B0C.jpeg

Disse er positive!
Den billigtesten du la ut først tidligere (25ml/miu) - den er like sterk hos deg som hos meg når jeg fikk positiv på digital gravid 1-2!!!

Du må ta en digital! (Hilsen hun som beholder fullstendig "roen" her og "ikke føler testetrang" :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Æææ, redd for å bli skikkelig skuffa om den sier ikke gravid :nailbiting: tenkte å ta en digital i morgen tidlig :woot::nailbiting:

Ååå, det er så spennende å følge med på dere nå! Jeg kan ikke teste før ca 21.desember, så jeg lever litt gjennom dere nå. Jeg har også begynt å kjenne symptomer, selv om jeg lovet meg selv å ikke gå rundt og lete etter tegn denne pp også. Men nå synes jeg at det murrer i magen, og så har jeg plutselig masse utflod. Nesten litt redd jeg har feilberegnet el… Kan utflod være et tegn på at det har skjedd en befruktning, eller? :p Ellers har jeg akkurat kommet meg gjennom sosial kveld på jobb som den eneste som avsto fra alkohol. Kjipt, men nå som vi prøver, så lever jeg som om jeg var gravid fra el til mens evt kommer. Andre som er like strenge der? :D
Jeg hadde maaasse utflod når jeg var gravid.

9 DPO

Klarer ikke helt å holde motet oppe... kom liksom over meg i går, og nå føler jeg meg bare tom.
Følelsen av at man like gjerne kan gi opp.
Sikkert fordi jeg aldri har møtt på vansker/ motstand i DENNE forbindelsen før.
Sånn ellers i livet; MER ENN NOK.
Men gravid har jeg i det minste blitt lett.
Dritlett.
Men ikke nå.
Kan legge inn de bildene jeg har i dag, men tror ikke det sier oss noen ting.
Tenker at jeg har lyst til å kjøpe RFSU-testene, siden det var en sånn jeg fikk positiv på sist.
Men den kan verken gjøre meg mer eller mindre gravid, så jeg ser ikke helt vitsen heller.

Sorry.
Luften har bare gått litt ut av meg i dag, og nå virker alt litt ekstra tung.

upload_2021-12-16_11-42-50-png.373388

upload_2021-12-16_11-44-1-png.373389

upload_2021-12-16_11-45-36-png.373391

Sånn...

Back
Topp