Godt vi er flere som forstår hverandre.Hahaha, jeg er helt lik! En time igjen så skal jeg teste på nytt blir helt gal i testperioden jeg altså, raida apoteket kl 09, helt gal vettu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt vi er flere som forstår hverandre.Hahaha, jeg er helt lik! En time igjen så skal jeg teste på nytt blir helt gal i testperioden jeg altså, raida apoteket kl 09, helt gal vettu
Gjør du?!
Så... det mest vettuge er å vente et par dager, før jeg tar en ny test?
Egentlig klør jeg etter å drikke ferdig kaffen, tisse og vente i 3 timer uten noe som helst drikke, for å teste igjen.
Så lenge leve tålmodigheten.
Men jeg vet jo hvor tullete det er, sånn egentlig.
Mine øyne ser, og jeg er håpefull her
Hehe ja! Vet jo at det egentlig er best å vente til i morgen tidlig, er jo egentlig sløs av test.. kanskje jeg skal prøve å holde meg.. prøøøveGodt vi er flere som forstår hverandre.
Har nettopp vært og tisset... er nå offensielt i drikkestreik.Hehe ja! Vet jo at det egentlig er best å vente til i morgen tidlig, er jo egentlig sløs av test.. kanskje jeg skal prøve å holde meg.. prøøøve
Spennende! Jeg var så tørst i sta at jeg måtte bare drikke, så da føler jeg at det iallefall er bortkasta men skal ikke se bort i fra at jeg holder meg etter middag og tester ikveld.Har nettopp vært og tisset... er nå offensielt i drikkestreik.
Så vi får se om tre timer.
Selv om jeg VET jeg bør vente MINST til i morgen, helst til fredag.
Men vi mennesker går jo stadig på tvers av det vi vet er fornuftig.
Og jeg vil tro dette ikke er blant de verste tingene vi kan gjøre.
EnigSpennende! Jeg var så tørst i sta at jeg måtte bare drikke, så da føler jeg at det iallefall er bortkasta men skal ikke se bort i fra at jeg holder meg etter middag og tester ikveld.
Altså jeg tenker.. har man tester/råd til det, hvorfor ikke
Ååh jeg elsker Greys ser du på nytt eller første gang du ser?? Er så mange triste episoderJeg vet det ser ut som jeg ikke gjør NOE annet enn å se på Greys Anatomy... men det hjelper meg med å få disse dagene til å gå.
Og nå sitter jeg her og griner, da.
Fordi syke, søte Izzi nettopp har fått vite at det er hun som skal gifte seg, istedenfor Meredith.
Jeg har sett en del på det før, for evigheter... men ikke sånn fast.Ååh jeg elsker Greys ser du på nytt eller første gang du ser?? Er så mange triste episoder
Takk for deling Dette er jo veldig interessant. Viser vel egentlig at man ikke kan lese så mye ut av grafen (så lenge den er over linjen i det røde krysset), før man nærmer seg IKM.Btw, dere som temper og har "mistet håpet", minner om denne tråden:
https://forum.babyverden.no/threads/hvordan-så-din-tempkurve-ut-når-du-ble-gravid.1957776/
Der ser dere at det ikke er alle gravidkurver som er perfekte med jevn stigning
Gikk på samme smell i sta jeg også, med en rfsu og babyplan. TeeeitJeg er så teit, ass.
Jeg skulle være SÅ flink denne gangen.
Vente med å teste til minst 10 DPO.
Ikke granske testene... for den burde være MINST lett å se.
Jaja, lever en gang og alt det der.
Så sitter nå her med dagens 2. og siste test.
Blir sikkert en ny i morgen tidlig.
Vis vedlegget 373302
Jeg ser en strek, jeg assaJeg er så teit, ass.
Jeg skulle være SÅ flink denne gangen.
Vente med å teste til minst 10 DPO.
Ikke granske testene... for den burde være MINST lett å se.
Jaja, lever en gang og alt det der.
Så sitter nå her med dagens 2. og siste test.
Blir sikkert en ny i morgen tidlig.
Vis vedlegget 373302
Åååh... det er så spennende Rosafrue, jeg tror jeg går i vinkel snart.Jeg ser en strek, jeg assa
Jeg skal teste på selveste julaften. Men pleier ikke komme så langt da jeg pleier spotte i dagene før IKM. Vi får se. Men tenk så gøy med positiv test på julaftenDere! Jeg ser jo streker på testene deres
Dette er VELDIG gøy!!! Jeg krysser alle fingre for at de blir sterkere etterhvert
Selv skal jeg ikke teste før etter IKM. Er i dag 9 dpo og dagene går så innmari sakte. Kjenner faktisk litt murring i magen (samme som forrige måned da jeg var gravid) så har en god følelse. Men: jeg tør ikke teste pga kjemisk. Vil da heller ikke vite.
Hopper litt inn og ut her - men lover å følge med på dere. Noen som tilfeldigvis skal teste på julaften? Da er jeg 2 dager over IKM og har sagt til meg selv at jeg DA. (Med mindre dustete tante kommer da).
Gleder meg til å følge med dere fra kulissene!