✨ IKM UKE 51 ✨

Dere som tester i morgen: Masse lykke til. Jeg krysser fingrene for dere ❤️

Hvor langt på vei er dere?

Jeg har mål om å vente til mandag, men tror jeg skal si meg veldig fornøyd om første testdag er lørdag :laughing002 Da er jeg 11 DPO.

Dere som tester i morgen: Masse lykke til. Jeg krysser fingrene for dere ❤️

Hvor langt på vei er dere?

Jeg har mål om å vente til mandag, men tror jeg skal si meg veldig fornøyd om første testdag er lørdag :laughing002 Da er jeg 11 DPO.

8 DPO i morgen.
Har lest om litt for mange som får sine første streker på 8 til at jeg klarer å vente.
Selv fikk jeg på 8 DPO sist syklus.
Så må bare minne meg selv på at det fortsatt kan bli kjemisk.

Det ER skummelt... og jeg skjønner ikke at jeg ikke kan klare å vente.
Men innbiller meg at jeg blir mer skuffet for blenda tester, jo lenger jeg venter.
Men det blir i grunn det samme.
Bare at jeg blir skuffet før.
Så blir jeg heller positivt overrasket om det snur.
:sorry:
Jeg bare er sånn... jeg er den typen menneske som drar på butikken for å hente pakkene mine, for så å ha åpnet dem innen jeg kommer frem til bilen.
:hilarious:
Lyst til å teste jeg og, men har bare 1 test igjen fra forrige runde. Så håper å klare å vente til det er en større sjanse for positiv. Blitt så skuffet tidligere i år.

Føles ut som sånne små luftbobler nederst i magen?? Holdt på en god stund. Det føles ikke ut som luft om dere skjønner, helt merkelig :bored: kjenner det tilogmed i hånda jeg holder hånda oppå:wideyed: andre som opplever det?

8 DPO i morgen.
Har lest om litt for mange som får sine første streker på 8 til at jeg klarer å vente.
Selv fikk jeg på 8 DPO sist syklus.
Så må bare minne meg selv på at det fortsatt kan bli kjemisk.
Da skjønner jeg godt at du tester. Skal sende noen ekstra positive tanker din vei i morgen. Er 8 DPO selv, men testet ikke positivt før 13 og 14 DPO de to gangene jeg ble gravid, så starter jeg nå blir det mye penger som går med!

Vet ikke hva jeg skal tro eller håpe.. Mistet litt trua, selvom jeg vet det er vanlig å ha en dip rundt midtveis i luealfasen. Håpet nok at den skulle holde seg høy. :sorry: Er så få som får festedipp også, at jeg velger å tro at det ikke er det.

A82DD80A-8906-4A64-BB27-FEDCC66EA2B1.jpeg

Føles ut som sånne små luftbobler nederst i magen?? Holdt på en god stund. Det føles ikke ut som luft om dere skjønner, helt merkelig :bored: kjenner det tilogmed i hånda jeg holder hånda oppå:wideyed: andre som opplever det?
Jeg og har hatt det litt sånn nå. I går.
Aner ikke hva det er.
Skal prøve å sove litt til, før jeg tester. Ekstra konsentrert urin og greier.
Som om det hjelper... :wacky:

Jaja, da har jeg tatt første test 8 dpo. Babyplan vanlig viste ikke engang skyggestrek :wideyed:

tidlig RFSU fikk skygge ganske med engang, jeg har ikke opppevd det på disse tidligere, alltid vært helt blanke. Men igjen, de har jo ett rykte på seg om skygger :banghead: vet ikke om dere ser de på bilde engang, jeg ser streker overalt :p skal bort å å kjøpe CB Early kl 09, hvordan bør jeg oppbevare urinen? Kjøleskap? Romtemperatur? Hvor lenge kan den stå?

Vedlegg

• 45B3E88E-988D-4DA0-B7B3-AEDCE81F70A5.jpeg
    45B3E88E-988D-4DA0-B7B3-AEDCE81F70A5.jpeg
    1.008,6 KB · Visninger: 69
  • 68D8F9E8-1EE4-4DCF-BC06-6E9322C8AE62.png
    68D8F9E8-1EE4-4DCF-BC06-6E9322C8AE62.png
    3,1 MB · Visninger: 70
  • F405BC36-4CA4-46B8-A76C-0F386D9E8D7E.jpeg
    F405BC36-4CA4-46B8-A76C-0F386D9E8D7E.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 71
Tempen holder seg grei foreløpig :smiley-angelic001

Vedlegg

• 3A7DEB83-C947-4C54-BA83-F66201B87266.png
    3A7DEB83-C947-4C54-BA83-F66201B87266.png
    651,5 KB · Visninger: 47
Hm.. Får det ikke helt til å stemme for min del. Våknet i dag, 03:30, målte tempen til 36,76. Målte igjen når jeg våknet 06:00, og målte da 36,62. I følge den kalkulatoren skulle tempen min vært 36,98 dersom jeg hadde målt til normalt tidspunkt og med sammenhengende søvn. Jeg opplever at temperaturen min er høyere midt på natten (har opplevd dette et par ganger tidligere), og synker betraktelig inn mot morgenkvisten. I følge kalkulatoren er det motsatt, at tempen burde i teorien steget? Er det kroppen min min som er rar? Eller er det vitenskapelig bevist at alle sin temperatur stiger gjennom natten og frem til morgentimene? o_O:bookworm:
Oppdaget nå at jeg er som deg, og da ble denne feil for meg også.
Varmere på natten enn om morgenen.
Målte rundt 4:00,og da var den på nesten 37.
Kl.6:00 var den 36.67.

Vet jo med tanke på feber og greier, at man skal Tempe før man legger seg, fordi temperaturen stiger mot kvelden. Men har ikke tenkt over hvordan eller når den synker igjen mot morgenen.

Jaja, da har jeg tatt første test 8 dpo. Babyplan vanlig viste ikke engang skyggestrek :wideyed:

tidlig RFSU fikk skygge ganske med engang, jeg har ikke opppevd det på disse tidligere, alltid vært helt blanke. Men igjen, de har jo ett rykte på seg om skygger :banghead: vet ikke om dere ser de på bilde engang, jeg ser streker overalt :p skal bort å å kjøpe CB Early kl 09, hvordan bør jeg oppbevare urinen? Kjøleskap? Romtemperatur? Hvor lenge kan den stå?
Jeg er elendig på å tolke sånn og aner heller ikke mtp oppbevaring. Men krysser fingrene for deg ❤️

Hvis den skal stå flere timer, bør du sette den i kjøleskapet. Da kan den fint stå noen timer, husker ikke hvor mange.

Jeg ligger her og tør ikke stå opp.
Sover så dårlig nå, siste nettene.
Våknet drittidlig og hjernen min bare nekter meg å sove igjen. Så jeg skal FØRST se om jeg sovner litt igjen.
Så skal jeg forberede meg på en Blenda test, for å ikke bli for skuffet... Såååå skal jeg teste.
Tenker jeg.

:eek:

Urinen skal stå kaldt når der snakk om flere timer til test, men kan stå en stund romtemperert også. For din del, når det er snakk om graviditetstest, tror jeg faktisk det er til fordel at den er romtemperert :)

Men min erfaring er at testene slår ut mer positiv på tisserunde to. Altså, våkner og tisser, lar være og drikke, tisser igjen 2-3 timer senere. Forrige pp var ALLTID testene sterkere på runde to.

Back
Topp