✨ IKM UKE 51 ✨

Jeg hadde det sånn fra ca 1 uke etter EL og langt ut i første termin med nr. 1. Sa til mannen at jeg var gravid fra ca. 9 DPO etter å ha hatt det sånn noen dager. Han trodde jeg innbilte meg det, siden alle tester, inkludert tidligtester, var negative frem til og med 13 DPO (positiv 14 DPO). Kjennes helt annerledes ut enn til vanlig, så jeg følte skikkelig forskjell.
Takk for at du deler dette.
For jeg og synes dette føles annerledes.
Men prøver å ikke håpe for mye, forberede meg på alle tenkelige utfall...
Samtidig er det godt med det lille håpet man tillater seg.
Og trua.
Man må jo ha den.
:love7

Føler ikke jeg har noen symptomer lenger jeg :wideyed: litt såre nipler, men thats it.. kanskje litt små murring av og til.

åååh vil bare vite :banghead:

Føler ikke jeg har noen symptomer lenger jeg :wideyed: litt såre nipler, men thats it.. kanskje litt små murring av og til.

åååh vil bare vite :banghead:
Er jo ikke alle som får symptomer heller.
I hvert fall ikke så tidlig.
:happy:
Du tester i morgen?

Jeg har begynt å tenke litt sånn at hvis jeg får positiv strekk, så skal jeg ikke juble før jeg ser at den blir sterkere.
Og om det blir ny kjemisk, skal jeg se på det som et godt tegn på at jeg kan bli befruktet.
Og evt. ta det deretter med legen, ang. å få det til å sette seg fast.
Såååå.... det kan hende jeg joiner i morgen likevel.
:rolleyes:

Er jo ikke alle som får symptomer heller.
I hvert fall ikke så tidlig.
:happy:
Du tester i morgen?

Jeg har begynt å tenke litt sånn at hvis jeg får positiv strekk, så skal jeg ikke juble før jeg ser at den blir sterkere.
Og om det blir ny kjemisk, skal jeg se på det som et godt tegn på at jeg kan bli befruktet.
Og evt. ta det deretter med legen, ang. å få det til å sette seg fast.
Såååå.... det kan hende jeg joiner i morgen likevel.
:rolleyes:

Nei det er helt sant :)
Ja, jeg tester i morgen tidlig, på morgenurin :nailbiting: irriterer meg at jeg bare har de testene fra babyplan med det såkalte skyggepartiet, men som du sier, jeg jubler ikke før jeg ser en tydelig rosa strek. Nå vet vi jo iallefall hvordan en skyggestrek ser ut.. selv om hjerte hopper over noen slag når man ser den :shifty:
Har en tidlig test fra RFSU liggende da, mulig den ryker først, siden den er mer sensitiv, men hørt mye ymse om det merke :wtf:

hvilke tester bruker du så tidlig?❤️

Ja, jeg tester i morgen tidlig, på morgenurin :nailbiting: irriterer meg at jeg bare har de testene fra babyplan med det såkalte skyggepartiet, men som du sier, jeg jubler ikke før jeg ser en tydelig rosa strek. Nå vet vi jo iallefall hvordan en skyggestrek ser ut.. selv om hjerte hopper over noen slag når man ser den :shifty:
Har en tidlig test fra RFSU liggende da, mulig den ryker først, siden den er mer sensitiv, men hørt mye ymse om det merke :wtf:

Jeg har prøvd RFSU før. Slo aldri ut på meg, selv ikke 14 DPO, da CB digital slo ut. Sluttet å bruke de. Tar gjerne tips til gode tester! ☺️

Takk for at du deler dette.
For jeg og synes dette føles annerledes.
Men prøver å ikke håpe for mye, forberede meg på alle tenkelige utfall...
Samtidig er det godt med det lille håpet man tillater seg.
Og trua.
Man må jo ha den.
:love7
Bare hyggelig. Vil ikke gi falske forhåpninger da, for det er tross alt mye som fortsatt skal gå i boks for at det blir en liten baby❤️ Men litt håp må man ha.

Her er håpet på vei ned. Føler ikke så mye symptomer og gårdagens negative prøve hos gyn (blod) hjelper jo heller ikke på håpet.

Babyplan... har en hel haug i skuffen.
:nailbiting:

Fikk positiv på RFSU sist, på 8 DPO, med vanlig test.
Ikke tidlig-test.

MASSE LYKKE TIL!
Så tisses vi i morgen.
:hilarious:

Men... jeg kan ikke si med sikkerhet om jeg klarer å kjenne igjen en skygge.
Så da er det bra vi er flere her som kan se på strekene til hverandre, når de dukker opp.
:Heartred

Babyplan... har en hel haug i skuffen.

Fikk positiv på RFSU sist, på 8 DPO, med vanlig test.
Ikke tidlig-test.

MASSE LYKKE TIL!
Så tisses vi i morgen.

Men... jeg kan ikke si med sikkerhet om jeg klarer å kjenne igjen en skygge.
Så da er det bra vi er flere her som kan se på strekene til hverandre, når de dukker opp.
Tisses i morgen :laughing001:laughing001:laughing001:laughing001 den var bra!:laughing021

en skyggestrek er grå, men ikke alltid lett å skille de, så man blir jo usikker :schocked028

vondt i halsen, så nå skal jeg ta en koronatest, eneste testen jeg ønsker skal bli negativ :p

Masse lykke til du også, krysser alt jeg har!

Jeg har prøvd RFSU før. Slo aldri ut på meg, selv ikke 14 DPO, da CB digital slo ut. Sluttet å bruke de. Tar gjerne tips til gode tester! ☺️
Såpass ja! Ja har hørt mye forskjellig om de der altså.. heldigvis er ikke apoteket langt unna, men har brukt så sinnsykt mye penger på både el tester og gravidtetstester de to siste mnd nå atte hjelp :woot:

Tisses i morgen :laughing001:laughing001:laughing001:laughing001 den var bra!:laughing021

en skyggestrek er grå, men ikke alltid lett å skille de, så man blir jo usikker :schocked028

vondt i halsen, så nå skal jeg ta en koronatest, eneste testen jeg ønsker skal bli negativ :p

Masse lykke til du også, krysser alt jeg har!

Jeg fant den på nå. Bare kom til meg, som Jan Thomas sier.
:laughing002

Ah... så rosa tester er good uansett, sånn jeg forstår det.
:happy090

Lykke til med corona-testen!:Heartred

Jeg fant den på nå. Bare kom til meg, som Jan Thomas sier.
:laughing002

Ah... så rosa tester er good uansett, sånn jeg forstår det.
:happy090

Lykke til med corona-testen!:Heartred

Den ble negativ :p:D

nå krysser vi for rosa streker i morgen hos oss begge :nailbiting:❤️❤️

Fikk positiv EL-test lørdag kveld, men først tempøkning i dag, så da var nok EL i går. Får progesteronstøtte, så da har lutealfasen gått fra 12 dager før første svangerskap til 14-15 dager på medisin :happy090 Så nå tror jeg egentlig jeg må over i 52-gruppa.

Holder meg litt her allikevel da, siden det er helt i grenseland :shy:

Misunner dere begge to :angelic::angelic::angelic: Jeg vil også teste! :shy:

For å være ærlig, er jeg livredd... men jeg vil bare vite.
Så fort som mulig.
Selv om jeg prøver å forberede meg på at det ikke er over, selv om jeg kanskje får blenda test i morgen.
Vil ikke ha negativ test.
Men vil ikke vente lenger heller.

Har dere lest om de ulike grafene? Det har jeg nå nettopp :hilarious: Kom over det som heter ‘Triphasic chart’. Hvor temperaturen har et stort stignings hopp etter el, holder seg nokså jevn gjennom første uke, og igjen gjør et hopp. Det står at disse grafene ofte er tegn på graviditet. Så ser jeg på min egen og håper så inderlig den skal gjøre enda et hopp om ett par dager :nailbiting::nailbiting::woot: Nå ble plutselig enda mer spennende å tempe.

http://www.syklus.info/basaltemperatur/temptyding/
Jeg hadde en sånn graf forrige gang jeg var gravid;) jeg visste ikke hva det betydde så måtte Google det den gang, og det stemte på meg ihvertfall :)

Tørr nesten ikke gå å legge meg, klarer bare ikke å la være å ha forhåpninger altså :nailbiting::nailbiting: men MÅ klare å tenke positivt i morgen om testen blir blenda. Meeen kjenner meg selv så godt at det gjør jeg ikke :wtf::p

Tørr nesten ikke gå å legge meg, klarer bare ikke å la være å ha forhåpninger altså :nailbiting::nailbiting: men MÅ klare å tenke positivt i morgen om testen blir blenda. Meeen kjenner meg selv så godt at det gjør jeg ikke :wtf::p
Uff... da er vi to helt like.
Så vi får støtte hverandre så godt vi kan, uansett hvordan testene våre blir i morgen.

Uff... da er vi to helt like.
Så vi får støtte hverandre så godt vi kan, uansett hvordan testene våre blir i morgen.
Spennende at dere skal teste allerede i morgen. Jeg ligger en dag bak dere og syns det virker skummelt å teste alt nå <3

Spennende at dere skal teste allerede i morgen. Jeg ligger en dag bak dere og syns det virker skummelt å teste alt nå <3
Det ER skummelt... og jeg skjønner ikke at jeg ikke kan klare å vente.
Men innbiller meg at jeg blir mer skuffet for blenda tester, jo lenger jeg venter.
Men det blir i grunn det samme.
Bare at jeg blir skuffet før.
Så blir jeg heller positivt overrasket om det snur.
:sorry:
Jeg bare er sånn... jeg er den typen menneske som drar på butikken for å hente pakkene mine, for så å ha åpnet dem innen jeg kommer frem til bilen.

Back
Topp