✨ IKM UKE 51 ✨

Hvis den skal stå flere timer, bør du sette den i kjøleskapet. Da kan den fint stå noen timer, husker ikke hvor mange.

Jeg ligger her og tør ikke stå opp.
Sover så dårlig nå, siste nettene.
Våknet drittidlig og hjernen min bare nekter meg å sove igjen. Så jeg skal FØRST se om jeg sovner litt igjen.
Så skal jeg forberede meg på en Blenda test, for å ikke bli for skuffet... Såååå skal jeg teste.
Tenker jeg.

:eek:

Sååå spent på dine vegne nå!!:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Urinen skal stå kaldt når der snakk om flere timer til test, men kan stå en stund romtemperert også. For din del, når det er snakk om graviditetstest, tror jeg faktisk det er til fordel at den er romtemperert :)

Men min erfaring er at testene slår ut mer positiv på tisserunde to. Altså, våkner og tisser, lar være og drikke, tisser igjen 2-3 timer senere. Forrige pp var ALLTID testene sterkere på runde to.
Takk for svar. Ja ikke sant, syns urinen min var ganske lys, til å være så lenge siden jeg tisset :confused005 er den ikke mest konsentrert når den er mørk?

Men grafen ser sånn ut, da.
Screenshot_20211215_072226.jpg

Aner foreløpig ikke hva det vil si.
:smiley-ashamed005

Takk for svar. Ja ikke sant, syns urinen min var ganske lys, til å være så lenge siden jeg tisset :confused005 er den ikke mest konsentrert når den er mørk?
Ja, ikke sant! Og ofte så drikke man en del i løpet av kvelden. For hvor konsentrert urinen er avgjøres ikke på hvor lenge du klarer å holde deg, men på hvor lite du drikker over tid :pompus:

Jo, men samtidig er det jo ikke meningen at den skal være helt mørk likevel.
Er jo en sunn og frisk urin.
Men du kan jo la det gå flere timer en gang, om du er i tvil...?
:confused005

Ja, ikke sant! Og ofte så drikke man en del i løpet av kvelden. For hvor konsentrert urinen er avgjøres ikke på hvor lenge du klarer å holde deg, men på hvor lite du drikker over tid :pompus:

Fillern... Kan se bort fra det jeg skrev om å knipe lenger neste gang, med andre ord.
:laughing005

Jo, men samtidig er det jo ikke meningen at den skal være helt mørk likevel.
Er jo en sunn og frisk urin.
Men du kan jo la det gå flere timer en gang, om du er i tvil...?
:confused005
Dette stemmer jo for så vidt. Men da snakker vi gjerne om gamle mennesker som strever med å få i seg nok drikke, derav mørk urin. Hvis du har mørk urin over tid i din alder ville nok oppsøkt lege :hilarious: Vi testetøser kan gjerne være litt «Olga på 80 år» i løpet av måneden uten at vi tar skade av det :D For vår urin er mørk med vilje :hilarious:

Oi, det har jeg ikke tenkt på! Drakk iallefall 5 glass cola igår kveld. Like før blæra mi skulle sprenge på morgenen. Kanskje jeg skal teste med ny urin rundt 10:30, da er det 4 timer siden. Og ikke drikke noe :)

Åi, spennende at testinga allerede er i gang her!

Jeg kommer nok ikke til å teste så tidlig som 8dpo, selv om jeg ser hvordan man lett blir fristet til det :) For min del blir det lett et for stort slag i tryne med blenda test og jeg går i kjelleren mange dager før jeg hadde trengt det. Orker ikke utsette megselv for det igjen! Bare 2dpo i dag da, så har ei lang uke (og én dag) foran meg :hilarious:

Har dere tenkt på hva dere gjør ift jula og alkohol og spekemat osv dersom dere tester positivt nå? Jeg og mannen skal være hos svigers og barna skal være hos faren sin, så vi blir kun voksne på julaften i år - dvs mye god drikke. Vi skal overnatte der, så føler det blir vanskelig å bortforklare med at jeg kjører også, men samtidig veldig tidlig å fortelle allerede da :wacky: Tar litt "sorgene" på forskudd her kjenner jeg :hilarious:

Jeg kommer nok ikke til å teste så tidlig som 8dpo, selv om jeg ser hvordan man lett blir fristet til det :) For min del blir det lett et for stort slag i tryne med blenda test og jeg går i kjelleren mange dager før jeg hadde trengt det. Orker ikke utsette megselv for det igjen! Bare 2dpo i dag da, så har ei lang uke (og én dag) foran meg :hilarious:

Har dere tenkt på hva dere gjør ift jula og alkohol og spekemat osv dersom dere tester positivt nå? Jeg og mannen skal være hos svigers og barna skal være hos faren sin, så vi blir kun voksne på julaften i år - dvs mye god drikke. Vi skal overnatte der, så føler det blir vanskelig å bortforklare med at jeg kjører også, men samtidig veldig tidlig å fortelle allerede da :wacky: Tar litt "sorgene" på forskudd her kjenner jeg :hilarious:
Tester jeg positivt avstår jeg fra alt sånt :) skal bare være hjemme med familien, så ingen som merker noe til det. Dessuten drikker jeg kun når jeg skal ut på fest, og det vet de fleste :p

Tester jeg positivt avstår jeg fra alt sånt :) skal bare være hjemme med familien, så ingen som merker noe til det. Dessuten drikker jeg kun når jeg skal ut på fest, og det vet de fleste :p

Misunner litt dere som drikker lite til vanlig, mye enklere å holde det skjult :P Her vet alle at jeg er kjempeglad i en god vin til maten, og svigers kommer til å kjøpe favoritt-juleølen min og alt :p Kan jo prøve å alliere meg med mannen så han fikser drikke til meg, men siden vi skal være der over flere dager tviler jeg litt på at jeg kommer meg unna i lengden :singing:

Er ikke det strek der da??:pompus::pompus: Jeg ser på begge:woot:

Gjør du?!
:woot:

Så... det mest vettuge er å vente et par dager, før jeg tar en ny test?
Egentlig klør jeg etter å drikke ferdig kaffen, tisse og vente i 3 timer uten noe som helst drikke, for å teste igjen.
Så lenge leve tålmodigheten.
:hilarious:
Men jeg vet jo hvor tullete det er, sånn egentlig.

Samme her, jeg er vel nå forhåpentligvis 3dpo (om jeg har beregnet el riktig) og tenkte egentlig ikke teste før ca 10dpo. Vi skal feire jul med svigers (kun voksne), og skulle jeg teste positivt, tror jeg egentlig at jeg vil si det som det er. De kommer nok bare til å bli vanvittig glade, de har ventet lenge på at vi skulle komme i gang. Jeg er også altfor glad i god vin og champagne til at det blir troverdig at jeg liksom "ikke har lyst på", så de ville nok skjønt det uansett. Tenker det samme om nyttårsaften, da skal vi feire hjemme hos et vennepar. Men vi får se om det blir nødvendig eller ikke :hilarious:

Gjør du?!
:woot:

Så... det mest vettuge er å vente et par dager, før jeg tar en ny test?
Egentlig klør jeg etter å drikke ferdig kaffen, tisse og vente i 3 timer uten noe som helst drikke, for å teste igjen.
Så lenge leve tålmodigheten.
:hilarious:
Men jeg vet jo hvor tullete det er, sånn egentlig.
Hahaha, jeg er helt lik! En time igjen så skal jeg teste på nytt :p blir helt gal i testperioden jeg altså, raida apoteket kl 09, helt gal vettu :excited001

Back
Topp