✨ IKM UKE 51 ✨

Jeg hadde 38 i HCG når jeg tok rfsu - test ofte. Hsdde jeg ikke testet med digital før som sa gravid - hadde jeg ikke sett streken. Så svake var mine rfsu. Derfor lovet jeg meg selv å aldri bruke de igjen :hilarious: Din strek ser jeg, husker også at jeg fikk skygge på rfsu men den var ikke så sterk som det den er på bilde ditt.

Jeg stemmer også for at du tar en digital! Og hvis den er negativ - ikke gi opp. hCG kan stige veeeeeldig sakte i starten! Så da må du prøve på nytt om 2 dager!

Men når dere sier digital... mener dere sånn med blå strek (Clear Blue) eller sånn med ukesindikator?
For det er sistnevnte jeg har liggende til en helt sikker anledning.
:hilarious:

QUOTE="FruMartinsen, post: 27193434, member: 31333"]Men når dere sier digital... mener dere sånn med blå strek (Clear Blue) eller sånn med ukesindikator?
:hilarious:[/QUOTE]

Sånn med ukeindikator fra clearblue:D Skal du ta imorgen eller venter du til søndag?

Er like spent som deg her :p

QUOTE="FruMartinsen, post: 27193434, member: 31333"]Men når dere sier digital... mener dere sånn med blå strek (Clear Blue) eller sånn med ukesindikator?
:hilarious:

Sånn med ukeindikator fra clearblue:D Skal du ta imorgen eller venter du til søndag?

Er like spent som deg her :p[/QUOTE]
Åh, så hyggelig!
:Heartred
Jeg kommer nok til å ta de vanlige strimmeltestene både i morgen og på søndag.
Stoler ikke på den svake streken der, ikke nok til å verken juble eller ta den digitale.
Så jeg ber til alle høyere makter om en mye sterkere test i løpet av helgen.
:smiley-angelic001

Jaja Ingen spire i julegave her i år.
Forventet mens ca. 23.12 og blør allerede i dag. Kroppen er virkelig ikke i humør etter vaksinen i sommer/høst

Det som skjer det skjer✨

Ååå gratulerer så mye til dere som allerede har positive tester :love7 Er sååå misunnelig på dere som kan teste allerede. Jeg er ikke mer enn 5-6 dpo og det føles som en evighet til IKM:banghead:

Ååå gratulerer så mye til dere som allerede har positive tester :love7 Er sååå misunnelig på dere som kan teste allerede. Jeg er ikke mer enn 5-6 dpo og det føles som en evighet til IKM:banghead:

Samme her! Jeg har såå lyst å teste, men det er jo ingen vits enda :hilarious: Når tenkte du å ta første test?

Samme her! Jeg har såå lyst å teste, men det er jo ingen vits enda :hilarious: Når tenkte du å ta første test?
Åå jeg vet ikke..har lyst til å vente til IKM denne gang, har gått på en smell de to siste PP med å være overbevist om at jeg er gravid, for så å bli så skuffet når TR kommer.
Meeen så tror jeg ikke at jeg klarer å holde meg helt til IKM heller :hilarious:
Hva med deg?

Åå jeg vet ikke..har lyst til å vente til IKM denne gang, har gått på en smell de to siste PP med å være overbevist om at jeg er gravid, for så å bli så skuffet når TR kommer.
Meeen så tror jeg ikke at jeg klarer å holde meg helt til IKM heller :hilarious:
Hva med deg?

Jeg har et mål om å greie å holde meg til 21.desember, det blir ca 9-10 dpo ;)

Åh, da ligger vi ca likt! Jeg er seks DPO lørdag etter omkalkulering i FF, men åtte i hodet mitt. Har allerede svidd av to tester, unnskyldningen i kveld var at det ar fredag og jeg ville ha vin!

Tempen har sunket i dag, så er ikke så veldig optimistisk...
:sorry:
Har ikke testet ennå, for jeg har ikke stått opp.
Skal sove flere timer til før jeg gidder det.
Men det virker mørkt.
Screenshot_20211218_062102_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Åh, da ligger vi ca likt! Jeg er seks DPO lørdag etter omkalkulering i FF, men åtte i hodet mitt. Har allerede svidd av to tester, unnskyldningen i kveld var at det ar fredag og jeg ville ha vin!
Haha, kjenner meg igjen:hilarious: sist jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før 11/12 dpo, så for min del er det ikke poeng å teste før det hvertfall. Kan hende jeg tester 10 dpo:p

Back
Topp