✨ IKM UKE 51 ✨

Jeg blir så gira av all testingen deres! Vurderer veldig sterkt å prøve en strimmel i morgen tidlig, men vet jo at det er patetisk tidlig :hilarious: Vet ikke helt sikkert når jeg hadde el, men vi la inn aksjer forrige lørdag, søndag og mandag. Så i beste fall er jeg vel bare 7-8 dpo i morgen. Er det helt pointless å ta en test i morgen tidlig? :D

:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Tusen takk!
:Heartred:smiley-angelic001

Ok... jeg tør ikke juble.
For det er ikke noe sterke greier.
Den første her mistet jeg i vann, etter at jeg leste av den, i det jeg skulle ta bilde av den.
Så mulig den ble litt skadet.
:hilarious:
upload_2021-12-18_19-58-34-png.373556

Det sitter LANGT inne hos meg å teste med Clear Blue.
For meg er det testene over alle tester.
De beste.
Og dyreste.
Men nå tok jeg en sånn tidligtest.

upload_2021-12-18_19-59-26-png.373557

upload_2021-12-18_20-0-3-png.373558

:nailbiting:
Jeg jublet så fort forrige gang.
Jeg tør ikke det nå.
Tør ikke...

Er jo tydelig strek på CB sin!! :D Skimter noe på den andre også, men den er kanskje ikke like sensitiv som CB sin :D Det der er babystrek! Garantert at en digital slår ut :love7

Tusen takk!

Den første her mistet jeg i vann, etter at jeg leste av den, i det jeg skulle ta bilde av den.

De beste.
Og dyreste.

Jeg tør ikke det nå.
Tør ikke...

Jeg er lite erfaren med strektolking, men selv jeg ser jo at det er noe her :joyful:

Jeg blir så gira av all testingen deres! Vurderer veldig sterkt å prøve en strimmel i morgen tidlig, men vet jo at det er patetisk tidlig :hilarious: Vet ikke helt sikkert når jeg hadde el, men vi la inn aksjer forrige lørdag, søndag og mandag. Så i beste fall er jeg vel bare 7-8 dpo i morgen. Er det helt pointless å ta en test i morgen tidlig? :D
Jeg fikk svaaak strek på babyplan vanlig 8 dpo. Verdt ett forsøk :wav

Er jo tydelig strek på CB sin!! :D Skimter noe på den andre også, men den er kanskje ikke like sensitiv som CB sin :D Det der er babystrek! Garantert at en digital slår ut :love7

Kanskje jeg ryker på den i morgen tidlig.
:woot::nailbiting:

Tusen takk!

De beste.
Og dyreste.

Jeg tør ikke det nå.
Tør ikke...
Jeg har troa ❤️❤️

Åh vet du - du kan ikke måle HCG sånn med tester. Det er ikke til å stole på.
Dra til legen, mål hCG der. Det du gjør nå er tortur - og grusomt å vente på. Jeg holdt på sånn sist måned, endte opp med å gå på veggen.
Rfsu testen din er veldig sterk, min ble ikke halvparten av det der engang. Pust med magen, du er gravid, 75% sjanse for at dette går bra.

Er du livredd og nervøs - fortell legen din at du har opplevd sa/kjemisk før og krev en hcg måling. Jeg skjønner så utrolig godt at du er redd, men so far: so good!

På forrige IKM gruppe ble jeg gravid sammen med en annen. Hun begynte å blø (kraftig) og trodde det var kjemisk. Så 2 dager senere tok hun test, også var testen kjempe sterk! Og hun var fortsatt gravid med dobling av hCG etter måling hos legen. Tenk så fantastisk! Og så unødvendig at hun hadde bekymret seg!

Nei - ikke test noe mer. Spar deg selv. Du er gravid. Ingen jeg kjenner har drevet å målt testene etter hverandre. De har tatt én test og det var nok. Man blir sprø av å være prøver. Tenk positivt og håp på det beste. Dersom alt skulle gått til helvette kan du sørge da, skuffelsen kommer uansett. Men det positive - det må man hente inn selv.

Testene dine ser ikke ut som kjemiske - mine var MYE svakere selv om jeg fikk positiv digital. Her ser det ut som det går helt bra! :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
Takk for svar og gode perspektiver. Jeg skal prøve å denne skuldrene og heller ta en tur til legen til uken! Det sitter hardt i med en SA i oktober fortsatt.

Tusen takk!

De beste.
Og dyreste.

Jeg tør ikke det nå.
Tør ikke...

Jeg tør å juble for deg!!!:woot::happy093

Tusen takk!

De beste.
Og dyreste.

Jeg tør ikke det nå.
Tør ikke...
Tydelig babystrek, selv for øyne som ikke er så god til å se sånne streker! Jeg kjenner meg igjen i det å ikke tørre å juble helt enda, men en fin strek er det i hvert fall ❤️

Takk for beroligende ord, dette trengte jeg ❤️ Har du regnet ut termindatoen din enda? Klarte ikke dy meg - 30.8 her! Så får jeg bare håpe spiren klamrer seg fast!
Ja ca 2 eller 3 september, litt usikker på mens syklusen min, i og med at EL også kom 1 uke for tidlig :nailbiting: men sykehuset beregner jo termin fra første dag i siste mens uansett ❤️ Så får jeg heller bli positivt overrasket om jeg blir flytta over på august :love7 herlighet har ikke gått opp for meg enda :Heartbigred

Tusen takk!

De beste.
Og dyreste.

Jeg tør ikke det nå.
Tør ikke...
Hurra :wideyed::woot::woot: For en gjeng vi blir i september-gruppa :D:Heartred:Heartred

Jeg er lite erfaren med strektolking, men selv jeg ser jo at det er noe her :joyful:

Jeg tør å juble for deg!!!:woot::happy093

Tydelig babystrek, selv for øyne som ikke er så god til å se sånne streker! Jeg kjenner meg igjen i det å ikke tørre å juble helt enda, men en fin strek er det i hvert fall ❤️

Hurra :wideyed::woot::woot: For en gjeng vi blir i september-gruppa :D:Heartred:Heartred

Herregud, så fine dere er!
:Heartbigred

Jeg er så altfor redd for å juble for tidlig igjen, miste igjen...
Men jeg har ikke fått strek på Clear blue sin siden jeg var gravid sist.
Og hun er snart 11 år nå.
Så ja... alt er veldig skummelt denne gangen.
Men kanskje jeg klarer å juble litt i morgen, om testene er minst like sterke, helst sterkere da.
Kommer nok til å starte med en vanlig test og avslutte med digital, dersom jeg føler strimmelen/ strimlene er sterke nok.
:nailbiting::wideyed::woot:

Ja ca 2 eller 3 september, litt usikker på mens syklusen min, i og med at EL også kom 1 uke for tidlig :nailbiting: men sykehuset beregner jo termin fra første dag i siste mens uansett ❤️ Så får jeg heller bli positivt overrasket om jeg blir flytta over på august :love7 herlighet har ikke gått opp for meg enda :Heartbigred
Så kos med august/september-baby ❤️ Jeg må bare tørre å tro det ❤️

Herregud, så fine dere er!
:Heartbigred

Jeg er så altfor redd for å juble for tidlig igjen, miste igjen...
Men jeg har ikke fått strek på Clear blue sin siden jeg var gravid sist.
Og hun er snart 11 år nå.
Så ja... alt er veldig skummelt denne gangen.
Men kanskje jeg klarer å juble litt i morgen, om testene er minst like sterke, helst sterkere da.
Kommer nok til å starte med en vanlig test og avslutte med digital, dersom jeg føler strimmelen/ strimlene er sterke nok.
:nailbiting::wideyed::woot:

Av en eller annen grunn så får jeg mye svakere tester på morgenurin .. skjedde idag også. Så ble de sterke på neste urin. Har hørt om flere som opplever det ❤️

Hei dere :) Har ikke vært så aktiv her inne, men har lest og fulgt med fra siden. Gratulerer til dere som har fått positiv, og håper på flere. Her kom TR i dag ca 13- 14 dpo. Da hopper jeg videre til IKM uke 3. Lykke til alle sammen ❤

Tusen takk!

De beste.
Og dyreste.

Jeg tør ikke det nå.
Tør ikke...

Ååååå såååååå gøy!!! YEEEY! Nå synes jeg det begynner å bli mange positive her inne :D:D:D

Jeg drister meg til å si gratulerer :Heartred:Heartred:Heartred

Shit, her har det vært aktivitet siden sist jeg var innom. Skal se om jeg klarer å komme meg gjennom alle sidene. Gøy med alle positive, håper jeg blir med i gjengen :)

Back
Topp