✨ IKM UKE 51 ✨

Bare et tips jeg nettopp oppdaget ved en tilfeldighet; jeg var innom Apotek1 for å kjøpe 2-pk med Clearblue Digital som jeg hadde sett på apotek1.no og sto kostet 229,- Men i fysisk apotek kostet den 279,- Jeg gjorde en klikk og hent-bestilling mens jeg sto i apoteket og fikk den da 50 kr billigere. Merkelig praksis, hun i apoteket sa at fysisk apotek og nettapotek konkurrerte på pris, selv samme kjede. Synes jo da det henger lite på greip at man får nettpris på klikk og hent i fysisk apotek, men men :rolleyes: Bare et tips til dere som tester mye, litt penger å spare på å bruke klikk og hent!
Jeg kjøper mine på Farmasiet.no. Det krever såklart litt planlegging, men koden Venn2021 gir 20% ut året! Det er stor prisforskjell på mye på nettapotek vs fysisk butikk, men veldig rart at klikk og hent skal påvirke prisen!

Jeg skjønner du er lei deg, og jeg skjønner også at du forbereder deg. Når var det du fikk første positive test?
Krysser alle fingre for at det går bra - og at det bare var en litt treig start. Mye kan fortsatt skje!
Hvordan gikk det hos legen?
Fikk veldig svake torsdag og fredag. Sterkest på lørdag. Mye svakere i går, men sterkere igjen i dag.

Gikk fint.
Fikk tatt blodprøver.
Hvis det er noe, henviser han meg til gynekolog for oppfølging.
:rolleyes:

Fikk veldig svake torsdag og fredag. Sterkest på lørdag. Mye svakere i går, men sterkere igjen i dag.

Gikk fint.
Fikk tatt blodprøver.
Hvis det er noe, henviser han meg til gynekolog for oppfølging.
:rolleyes:

Sterkere igjen i dag er jo kjeeeempe positivt :D Jeg fikk ikke det med mine kjemiske. De gikk kun én vei - var ikke til å ta feil av.

Jeg krysser fingrene :Heartred

Sterkere igjen i dag er jo kjeeeempe positivt :D Jeg fikk ikke det med mine kjemiske. De gikk kun én vei - var ikke til å ta feil av.

Jeg krysser fingrene :Heartred

Aner ikke hvor lang tid det tar før jeg kan sjekke blodprøven min på Furst, men det blir absolutt spennende.
Selv om jeg ikke har mye håp, denne runden.
:Heartred

Aner ikke hvor lang tid det tar før jeg kan sjekke blodprøven min på Furst, men det blir absolutt spennende.
Selv om jeg ikke har mye håp, denne runden.
:Heartred
Du får nok svar i morgen formiddag. Skal man ha svar samme dag må de sendes inn før 10. min er under arbeid ser jeg nå, sjekker hele tiden :p selv om jeg vet at tallet ikke har så mye å si, det er stigningen.. men fortsatt utålmodig :p

Krysser fingrene for deg ❤️❤️❤️

Du får nok svar i morgen formiddag. Skal man ha svar samme dag må de sendes inn før 10. min er under arbeid ser jeg nå, sjekker hele tiden :p selv om jeg vet at tallet ikke har så mye å si, det er stigningen.. men fortsatt utålmodig :p

Godt du sa... så slipper jeg å sitte her og oppdatere siden helt frem til i morgen.
:wacky::hilarious:
Lenge leve tålmodigheten.

Nå står min også under arbeid plutselig!
:wideyed:
Betyr det at den ble registrert ved legekontoret, eller mottatt hos Furst?!
Hælle måne.

Nå står min også under arbeid plutselig!
:wideyed:
Betyr det at den ble registrert ved legekontoret, eller mottatt hos Furst?!
Hælle måne.
Da kan det være du får svar idag faktisk!:D Hver gang det har stått hos meg så får jeg svar en stund etter..

Må inn å sjekke IGJEN:p:p:p

Ååååh står under arbeid endaaaaa:rolleyes:

Åh faen

Vedlegg

• 16400171620935765152595007867703.jpg
    16400171620935765152595007867703.jpg
    1,2 MB · Visninger: 57
Den har økt i styrke iallefall :D

Vedlegg

• 6380695F-D33E-4402-AA1A-F8D25A8B42F8.jpeg
    6380695F-D33E-4402-AA1A-F8D25A8B42F8.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 72
273… er det lavt ??

Vedlegg

• 87F782D7-2EE0-466B-A955-5B10A8221CBC.jpeg
    87F782D7-2EE0-466B-A955-5B10A8221CBC.jpeg
    362,8 KB · Visninger: 103
I følge denne så er det jo innafor… ååh spent på neste måling :nailbiting:

Vedlegg

• C7A75AE4-1877-4C60-8F8E-21B7FC8D48A6.png
    C7A75AE4-1877-4C60-8F8E-21B7FC8D48A6.png
    463,3 KB · Visninger: 82

Oh lord, det er jo kjempefin måling!!! Jeg fikk beskjed om at 100-200 var ønskelig når jeg var over IKM, men at det var stigningen de så på tilslutt. Du har 3 ganger så mye - trillinger :hilarious: gøy med høyt tall allerede fra start. Gratulerer så masse - gravid er du!! :D:D:D

Redigerer bittelitt: IKM for meg er 15-16 dpo

Back
Topp