StakkarsDere har vært rå på skravling! Her har syke lille prinsessen min akkurat lagt seg. Full i feber![]()
God bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
StakkarsDere har vært rå på skravling! Her har syke lille prinsessen min akkurat lagt seg. Full i feber![]()
Tåragenthelg for 3.klassingar!Hva er det?
"ønsker" som i "lurer på om" jaØnsker og ønsker fru Blom. Bare lurer på om vi klarer![]()
Vi tar alt som en utfordringJeg skrev bare at det bikket 8000 innlegg i denne tråden på ettermiddagen i dag og lurte på om vi kom til å klare 9000. Var ett spørsmål som noen tok som en utfordring![]()
Haha du da, sikker på at maten din er god nok jeg [emoji8]
Er det plass til symaskin i campingvogna?
Innlegg 8192 i tråden. Litt lite som tyder på 9000 her i kveld
Her også ble det hektisk med tur, shining av huset og besøk av svigers, så det ble dårlig med skravling i dag... Håper dere andre har hatt igjen i mangfold!
Hehe det er sikkert ikke så ille som du trur [emoji8]Hoho, den er seriøst kjedelig...[emoji849]
Jammen det hørtes praktisk utSkal nok få lurt inn det[emoji23]
Blir de fine utenpå da?Melk eller vann.
haha. nei, kan ikke si det gittHehe, liker han ikke sånne filmer?[emoji1]
Melk blir fine. Brukte soyamelk for pensling av vegan boller som funka kjempefint.Blir de fine utenpå da?![]()
Ops, denne hadde jeg glemt jaSnart 8000 innlegg i denne tråden. Klarer vi 9000 før midnatt? Lov med opp til 5 innlegg etterhverandre vet dere![]()
Du sier noe der. Har alltid vert vanlig hjemme ifra å pensle med egg.Melk blir fine. Brukte soyamelk for pensling av vegan boller som funka kjempefint.
Syns ikke så mye om den shiny looked de får av egg heller.
JAAAAA.Gleder du deg til våren?
Hva er din favorittsang for tiden?

Ikke lenge igjen da17.april. 50 dager igjen![]()
Mimrer tilbake for snart 4 år siden