Det er litt for lite,men klarer seg
Håper det går fint i ettermiddag[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er litt for lite,men klarer seg
100% sykemeldt ut svangerskapet her, så ingen jobb før 2018![]()
Fysisk butikk maniMå sjekke![]()
Ja, det er detDet er jo godt[emoji2]
Nei jeg liker ikke krem, og så ble jeg potte tett så har ikke smak lenger. Så da gidder jeg ikke å invitere pappa på boller, for at bare han skal spise boller[emoji23]Med krem?
Jeg må snakke med legen i morra om hvordan vi skal gjøre det. Og jeg er bare takknemlig for at han er så liten og derfor ikke så sterkHåper han takler de bedre etterhvert[emoji4]
Ja hadde ikke hvert dumt det, men det skjer nok ikke siden jeg kun har mamma til å passe...Jøss, så heldig du er![emoji12] jevnlig barnefri hadde jo vært best! En kveld i måneden for eksempel[emoji4]
Åja det er sikkert og vist, vet aldri hva han finner på om man ikke følger med på han [emoji14]Sant det, tryggest å ha ham oppi der[emoji12]
Sier hun som er ca 1,5 år på etterskudd med å komme og ta klærne mine??[emoji23]Kan ikke stole på Kengu da![emoji23] hun er treeeg![emoji41]
Jeg må snakke med legen i morra om hvordan vi skal gjøre det. Og jeg er bare takknemlig for at han er så liten og derfor ikke så sterkfor jeg føler meg mishandlet [emoji14]
Ja hadde ikke hvert dumt det, men det skjer nok ikke siden jeg kun har mamma til å passe...
Åja det er sikkert og vist, vet aldri hva han finner på om man ikke følger med på han [emoji14]
Sier hun som er ca 1,5 år på etterskudd med å komme og ta klærne mine??[emoji23]
Trur vi må det, stakkars gutt kan jo ikke ha det greit selv heller..Høres ikke bra ut[emoji15] kanskje dere får bytte medisin?
Du får flytte hitDumt jeg ikke bor nærmere[emoji12] kunne jo passet krapylet ditt noen timer jeg[emoji4]